آشنایی با 2 نژاد پرفروش گل رز + روش نگه‌داری بلومی | flowercitydesign

در این مقاله از اکادمی ان را به طور کامل معرفی و اصول مراقبت و نحوه تکثیر آن را توضیح دادیم. چنانچه ذهنیتی در این مورد داشتید با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. این گل نمادی از عشق است و معمولا عشاق آن را در مناسبت های گوناگون به معشوقشان هدیه می دهند.

رز بونیکا یکی از نوع گل های رز بوته ای می باشد که دارای گل هایی به رنگ صورتی روشن می باشد. این نوع گل رز معمولا از بهار تا پاییز به طور مرتب شکوفه های معطر ۵ تا ۷ سانتی متری می دهد. این گیاه مناسب آب و هوای خنک است و رشد خوبی در این گونه مناطق از خود نشان می دهد.

رز رونده Fourth Of July (چهارم جولای)، از جمله زیباترین انواع گل رز رونده

خاک مناسب با زهکشی عالی همیشه برای هر گیاهی برگه برنده‌ای است که رشد عالی داشته باشد. یکی از معروف‌ترین نژادهای گل سرخ یا گل رز که در ایران استفاده‌های متفاوتی مانند خوراکی و دارویی می‌شود، رز دمشقی یا همان گل محمدی خودمان است. گل محمدی در سال 1276 میلادی از دمشق به اروپا برده شد. این گل امروزه در تمام دنیا وجود دارد اما زیستگاه اصلی گل محمدی در ایران کاشان است.

http://brillianceblog.ir

مجله خبری شهر گل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. كه پس از پيوند نزديك خاك در اثر هَرَس نوك شاخه ها می گذارند شاخه هاي فرعي آن زياد شود تا بوته بصورت كُرپه درآيد . اگر در مسیر رشد صحیح خود باشد بسیار خوش رنگ خواهد بود.

  • آیا در جست‌وجوی رزی هستید که در عین رونده بودن، تمام محیط را اشغال نکند؟ Warm Welcome یک انتخاب خوب برای شماست.
  • از نظر ظاهر گل رز Grandiflora بسیار زیبا و نیز خشبو است.
  • هرس رز رابطه مستقیمی با رشد و نمو بوته دارد به طوری که در گل رز اهلی اولین شاخه بوته پس از تولید گلدهی تضعیف می شود و شاخه پرقدرت، در پایین همان شاخه اولی بوته تولید می شود.
  • شاخ‌وبرگ‌های زیاد و شکوفه‌های زرد این نوع گل رز زیبایی خاصی به حیاط و باغچه شما می‌دهند.
ریشه هایی که به این ترتیب پیوند شده اگر در گلدان است گلدان ها را مرتب روی سطح گلخانه می چینند، جای گلدان ها باید ۱۰ درجه سانتیگراد حرارت داشته باشد. سال بعد باید بوته های پیوند شده را کاملا مراقبت کرده آنها را مرتبا آب داده ضمنا از ابتلاء بوته ها به آفات و امراض نباتی پیشگیری کرد. انواع گل رز عطری رایحه های بسیار متفاوتی دارند، اما برخی از آنها این عطر را ندارند. به عنوان مثال گل رز هیبریدی “Double Delight” که بیشتر در مناطق گرم و مرطوب ایالات متحده رشد می کند، عطر و طعم شیرینی تولید می کند.

انواع گل های رز باغی قدیمی به شرح زیر است :