لاله ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد | flowercitydesign

تکثیر گل لاله به دو روش کاشت بذر و تکثیر پیاز گل انجام می‌شود. سوخ لاله دارای پوشش است و گل ها و برگ ها با هم رشد می یابند. گل لاله از 3 کاسبرگ مانند گلبرگ با رنگ‌های متنوع و 6 پرچم و تخمدان آن از 3 خانه و کلاله 3 شاخه ای می باشد. از مشخصات لاله لکه های تیره است که به آن چشم هم می گویند.

  • اگر به دنبال راهی برای خرید پیازهای مرغوب با این ویژگی ها می گردید، بهتر است که خرید از فروشگاه های معتبر را در دستور کار خود قرار دهید.
  • و مثل بادبزن ، ذهن ، سطح روشن گل را گرفته بود به دست و باد می زد خود را ……
  • با این حال، زمان های ناامیدانه منجر به اقدامات ناامیدکننده می شود.
  • هرگز این برگها را تا زمانی که کاملا قهوه‌ای نشده‌اند از گیاه جدا نکنید.

همچنین این گیاه را می توان به صورت گیاه آپارتمانی در گلدان نیز پرورش داد. اگر این گل در گلدان است، می توانید در زمستان نیز در محیطی گرم از آن نگهداری کنید تا به رشد خود ادامه دهد. در برخی کشور ها از گل های این گیاه برای ساختن رنگ استفاده می شود. هر پیاز گل لاله را می‌توانید در یک گلدان با اندازه ۱۰ یا ۱۲ سانتی متر بکارید.

دما و رطوبت مورد نیاز گل لاله

بطور عمودی و به طرف پایین رشد کرده و باعث می شود سوخ سال بعد در سطحی پایین تر از سوخ مادر قرار گیرد. سوخ بالغ لاله دارای ۶ برگ فلسی اندوخته ای است که به صفحه پایه ای چسبیده اند. در محور هر فلس یک جوانه بر روی صفحه پایه ای قرار دارد که این جوانه ها می توانند به سوخ گلدهنده تبدیل شوند و بالاترین جوانه محوری، چهار برگ و یک گل انتهایی تولید می کند. برگ ها اغلب در پایین ساقه تشکیل می شود گرچه در بعضی گونه ها و ارقام بصورت متناوب روی ساقه گل بدون مو و گاهی مودار تشکیل می شود. پایین ترین برگ، بزرگترین برگ بوده و برگ پوشاننده نام دارد. این برگ در قسمتی از سوخ که کمی صاف است ظاهر می شود.

http://brillianceblog.ir

مشخصات منحصر به فردش باعث شما باغ مورد علاقه‌تان را داشته باشید. «آکروپولیس» در اواسط بهار گل‌های صورتی دلپذیری به نمایش میگذارد.این گونه بلند و شیک، جذابیت کلاسیکی دارد و شکوفه های پررنگ و سرخ آن که در اواسط بهار باز می شوند، بسیار جذاب هستند. آکروپولیس در ارتفاع حدودا 30 – 60 سانتیمتری ساقه هایی محکم رشد می کند و حال و هوای سنتی به باغ شما می دهد.

مجله خبری شهر گل صورتی در لاله نماد درک متقابل و نقطه نظرات مشترک است. پروندلبو، لاله‌ها و زنبق‌های ایران و گونه‌های مجاور، ۶. پروندلبو، لاله‌ها و زنبق‌های ایران و گونه‌های مجاور، ۷. پروندلبو، لاله‌ها و زنبق‌های ایران و گونه‌های مجاور، ۴۲–۳۸. پروندلبو، لاله‌ها و زنبق‌های ایران و گونه‌های مجاور، ۱۲.

نحوه پرورش لاله