گل لاله چیست؟ روش‌های نگهداری و تکثیر گل لاله علی ولی | flowercitydesign

رنگ صورتی در لاله نماد درک متقابل و نقطه نظرات مشترک است. پروندلبو، لاله‌ها و زنبق‌های ایران و گونه‌های مجاور، ۶. پروندلبو، لاله‌ها و زنبق‌های ایران و گونه‌های مجاور، ۷. پروندلبو، لاله‌ها و زنبق‌های ایران و گونه‌های مجاور، ۴۲–۳۸. پروندلبو، لاله‌ها و زنبق‌های ایران و گونه‌های مجاور، ۱۲.

تکثیر گل لاله به دو روش کاشت بذر و تکثیر پیاز گل انجام می‌شود. سوخ لاله دارای پوشش است و گل ها و برگ ها با هم رشد می یابند. گل لاله از 3 کاسبرگ مانند گلبرگ با رنگ‌های متنوع و 6 پرچم و تخمدان آن از 3 خانه و کلاله 3 شاخه ای می باشد. از مشخصات لاله لکه های تیره است که به آن چشم هم می گویند.

کاشت گل لاله در باغچه

بطور عمودی و به طرف پایین رشد کرده و باعث می شود سوخ سال بعد در سطحی پایین تر از سوخ مادر قرار گیرد. سوخ بالغ لاله دارای ۶ برگ فلسی اندوخته ای است که به صفحه پایه ای چسبیده اند. در محور هر فلس یک جوانه بر روی صفحه پایه ای قرار دارد که این جوانه ها می توانند به سوخ گلدهنده تبدیل شوند و بالاترین جوانه محوری، چهار برگ و یک گل انتهایی تولید می کند. برگ ها اغلب در پایین ساقه تشکیل می شود گرچه در بعضی گونه ها و ارقام بصورت متناوب روی ساقه گل بدون مو و گاهی مودار تشکیل می شود. پایین ترین برگ، بزرگترین برگ بوده و برگ پوشاننده نام دارد. این برگ در قسمتی از سوخ که کمی صاف است ظاهر می شود.

طبقه بندی گونه های گل لاله

بیماری کورشدن گل لاله گل دهی شروع می شود اما در مراحل بعدی رشد، گل باز نخواهد شد و در مرحله‌ی بعد از شروع گل ها شروع به ریزش می کنند. سقط و مرگ گل لاله می تواند یک گل یا قسمتی از آن گل می باشد. و بلاستینگ گل لاله با GB وکینیتین بهبود پیدا می کند. لاله ها علاوه بر سوخک ها در کنار سوخک ها در کنار سوخ مادر تعداد 1 تا 2 سوخ که توانایی گل دهی دارند را هم تولید می کنند. در بعضی از انواع آن در محور برگ ها سوخیزه های هوایی شبیه جوانه هایی براق تولید می شود که به اندازه ی یک نخود می باشند که بعد از گل دهی می توان آن ها را از گیاه جدا کرد.

  • از ویژگی دیگر این گل ارتفاع آن است که با توجه به نوع گونه آن 10 سانتیمتر تا 71 سانتیمتر متفاوت است.
  • گل لاله، جز ۱۰ گل برتر در دنیا است، این گیاه توانسته نظر افراد زیادی را به خود جلب کند.
  • برخی از باغبان ها از بستر بچه گربه یا شن خرد شده استفاده می کنند.
  • این حنس در ایران 18 گیاه علفی سوخدار با گلهای زیبا دارد و گونه های انحصاری ایران شاملT.
  • با سرد شدن هوا می توانید روی خاک گلدان را به ارتفاع 10 سانتی متر از شن بپوشانید.

آنها یک هدیه عالی برای مجله خبری شهر گلت های شاد مانند جشن تولد یا سالگرد انتخاب می کنند. آنها فضای بسیار شاد و جذابی را فراهم می کنند که برای موقعیت های شاد ایده آل است. یک دسته گل مخروطی از لاله های آبی که مرتب چیده شده اند، مطمئناً مورد توجه شما عزیزان خواهد بود. از زمان های قدیم رنگ زرد به عنوان رنگ حسادت دیده می شد. رنگ زرد روشن لاله ها از نظر بصری بسیار دلپذیر به نظر می رسد.

http://brillianceblog.ir