خرید بذر گل لاله عباسی پابلند الوان | flowercitydesign

ترکیب کردن کمپوست با مجله خبری شهر گل، علاوه بر افزایش تخلخل نیاز پیاز لاله به عناصر ضروری را هم تامین می‌کند. نکته‌ای که باید در مورد پژمرده شدن گل لاله بدانید، چگونگی چرخه زندگی اوست. لاله در بهار شکوفه می‌دهد و کمی بعد از آن نیز این شکوفه‌ها از بین می‌روند. به محض رخ دادن مرگ موقتی، گیاه پژمرده شده و مواد مغذی مجدد به پیاز بر می‌گردند و در آنجا برای بهار بعدی ذخیره می‌شوند. هرگز این برگها را تا زمانی که کاملا قهوه‌ای نشده‌اند از گیاه جدا نکنید. پیازها را در عمقی تقریبا سه برابر اندازه ی خود پیاز بکارید و بعد از کاشتن، خاک روی آن را خوب فشار دهید و آبیاری کنید.

کاشت گل لاله در باغچه

گل لاله، گلی جذاب از خانواده ی سوسنی ها با نام علمی Tulipa sppاست و به دلیل تنوع در نوع و رنگ هایی که دارد یک گزینه ی عالی برای فرش کردن باغچه هاست. گل لاله دراصل متعلق به ایران می باشد و بعد به ترکیه وارد شده و از آنجا جهانی شده است. زمان ورود این گل به هلند با محبوبیت زیادی روبرو شد و به طور وسیعی به کشت رسید که امروز هلند به مهم ترین مولد و صادرکننده گل لاله مبدل شده است.

در آب و هوای گرم تر، پیازها را در ماه آذر (یا حتی بعد از آن) بکارید. روی هر ساقه یک گل لاله رشد می کند که در هر بوته دو تا شش برگ پهن وجود دارد. اوتاکنون در صدها ساعت کارگاه و سمینار آموزشی ،به بیش از هزاران نفر آموخته است که چگونه گل آرایی کنند و چطور از این راه تولید ثروت کنند.

  • در اینجا به بررسی رایج ترین مشکلاتی میپردازیم که احتمالاً در طول مراقبت از لاله با آنها برخورد خواهید کرد.
  • لاله نیلوفر آبی با نام علمی Tulipa kaufmanniana و نام انگلیسی Water-lily tulip است.
  • پایین ترین برگ، بزرگترین برگ بوده و برگ پوشاننده نام دارد.
  • گل لاله را در محلی بکارید که نور کافی دریافت کند و از نور مستقیم آسیب نبیند.
  • سوخیزه ها ۱ یا ۲ سال بعد از کاشت به اندازه گلدهی می رسند.

اگر زودتر از این زمان برداشت شوند نمی توانند کاملاً باز شوند. در اوایل کاشت، گیاه نباید دچار بی آبی شود و همچنین برای جلوگیری از بیماری، آفت ها باید با سموم فربام، کاپتان به میزان 1 تا 2 در هزار و با مشورت بعد از کاشت گلدان ها اسپری شود. لاله با دمگل کوتاه و دارای گل های درشت و با دوام که برای کاشت گلدانی مناسب است.

http://brillianceblog.ir

در نهایت این بیماری باعث از بین رفتن کل گیاه میشود. منطقه‌شان بکارند تا در بهار شکوفا شوند؛ اما پس از اتمام گلدهی، آن‌ها را از بین ببرند. باغبانان مناطق گرمتر هم باید گل هارا در جایی بکارند که شدت آفتاب در بعدازظهر کمی کاهش پیدا کند، زیرا لاله ها گرمای شدید را دوست ندارند. کنید ودر زمان یخ زدن زمین، آن را به طور دوره ای آبیاری کنید.

گلدان آپارتمانی ارکیده صورتی