گل لاله چیست؟ روش‌های نگهداری و تکثیر گل لاله علی ولی | flowercitydesign

آنها یک هدیه عالی برای مناسبت های شاد مانند جشن تولد یا سالگرد انتخاب می کنند. آنها فضای بسیار شاد و جذابی را فراهم می کنند که برای موقعیت های شاد ایده آل است. یک دسته گل مخروطی از لاله های آبی که مرتب چیده شده اند، مطمئناً مورد توجه شما عزیزان خواهد بود. از زمان های قدیم رنگ زرد به عنوان رنگ حسادت دیده می شد. رنگ زرد روشن لاله ها از نظر بصری بسیار دلپذیر به نظر می رسد.

پیاز گل آگاپانتوس

لاله های سه گان (تریپلوئید) در قاعده خود بخش متورمی دارند که به سوخ واقعی تبدیل نمی شود اما رشد ژوخه مانند و طویلی (دستک) در انتهای آن وجود دارد که سوخ کوچکی تشکیل می دهد. ۲-لاله های با دمگل کوتاه، گل درشت و با دوام که برای زودرس کردن و کاشت در گلدان مناسبند. ۱-لاله های با ساقه گلدهنده بلند که برای گل بریدنی مناسب هستند. ورمی کمپوستیا کود حیوانی پوسیده شده نیز می‌توان برای رشد بهتر گیاه استفاده کرد.

معرفی گل اسکابیوزا

قرار دادن یک صفحه روی پیازهای تازه کاشته شده و یا استفاده از مانعی مثل تور مرغی برای جلوگیری از ورود پستانداران به باغچه جلوگیری کرد. رایج ترین و کارآمدترین روش تکثیر، تقسیم است که شامل جدا کردن پیاز مادر از نوزادانی است که در نزدیکی صفحه پایه او تشکیل شده اند. هنگامی که گلدهی آنها به پایان رسید، اطراف پیاز را گود کنید و به دنبال “پیازهای” یا ریز پیازه هایی باشید که به پیازه اصلی و پایه وصل شده اند. اکثر گونه های این دسته از گل لاله، رایحه ای شیرینی دارند.

http://brillianceblog.ir

اهمیت دریافت مجله خبری شهر گل خورشید به صورت کامل در زمان گلدهی آن ها بسیار بیشتر است. از آنجایی که این گل آب مورد نیاز خود را در فضای باز از بارندگی دریافت می کند، بهتر است بیشتر با طرز نگهداری از لاله در آپارتمان آشنا شویم. در این مورد نیز باید به شما بگوییم لازم است تا خشک نشدن خاک گلدان به آن آب ندهید و برای مراقبت و آبیاری فصل خواب و استراحت گل را نیز در نظر بگیرید. بهترین مقدار برای این منظور نیز دو بار در هفته در زمان گلدهی و کمی پیش از آن، و نصف این میزان برای فصول سرد سال است. آویخته ساختار دسستک مانند تو خالی است که از سوخ مادری خارج شده و در انتهای آن سوخ دختری در لاله ها تولید می شود وDiverticulum نیز نامیده می شود.

لاله های سفید

بیماری کورشدن گل لاله گل دهی شروع می شود اما در مراحل بعدی رشد، گل باز نخواهد شد و در مرحله‌ی بعد از شروع گل ها شروع به ریزش می کنند. سقط و مرگ گل لاله می تواند یک گل یا قسمتی از آن گل می باشد. و بلاستینگ گل لاله با GB وکینیتین بهبود پیدا می کند. لاله ها علاوه بر سوخک ها در کنار سوخک ها در کنار سوخ مادر تعداد 1 تا 2 سوخ که توانایی گل دهی دارند را هم تولید می کنند. در بعضی از انواع آن در محور برگ ها سوخیزه های هوایی شبیه جوانه هایی براق تولید می شود که به اندازه ی یک نخود می باشند که بعد از گل دهی می توان آن ها را از گیاه جدا کرد.

  • کاشت بذر مدت زمان زیادی(حدودا 5 سال) می‌خواهد و معمولا در منزل انجام نمی‌شود.
  • پیاز گل لاله ایرانی برای سبز شدن و ریشه زایی و گلدهی نیاز به طی کردن دوره ی سرمایی دارد، نیاز سرمایی پیاز باید زیر خاک مرطوب و در دمای ۲ تا ۷ درجه سانتی گراد انجام پذیرد.
  • رقم هایی که سوخ های کوچکتری دارند برای کاشت در باغ مناسبند.
  • اگر داخل گلدان کاشته اید تا قبل از جوانه زنی نیاز به نور نیست.
  • توان پیازهای جوان را از خاک درآورد و آنان را برای انبار کردن در طی زمستان آماده کرد.