گیت فلزیاب بازرسی بدنی ️ دروازه ای ️02122067721️2023 | zoomfing

پرتوهایی که کنترل تردد از خود تولید می کنند هیچ آسیبی جسمانی به افراد وارد نمی کند به طوری که اگر دفعات زیادی در معرض آن قرار بگیرید هیچ گونه آسیبی به ما وارد نمی کند. گیت های فلزیاب در مدلهای مختلف موجود می باشد که در ادامه مطلب به آن اشاره کرده ایم. به طور مثال گیت ها نباید در نزدیکی تجهیزات الکترونیکی که میدان مغناطیسی یا امواج و فرکانسی قوی در ابعادی وسیع دارند، نصب شوند. همواره برای نصب گیت بازرسی فلزیاب از همکاران ما در گروه پردازش هوشمند پارسیان مشاوره بگیرید . همچنین از نصب دستگاه در نزدیکی کابل‌های برق فشارقوی، ترانسفورمرهای مبدل، مانیتور، اتاقک پست برق و کنترل دوربین‌های مداربسته خودداری نمایید.

تبلیغات رایگان کسب و کار

کارشناسان مجموعه فیدار آروند سپاهان، با افتخار پاسخگوی سوالات شما عزیزان در مورد محصولات هستند و برای انتخاب محصول متناسب با نیاز مشتریان گرامی، به مشاوره و راهنمایی تخصصی می‌پردازند. میباشد که تحت لیسانس کشور آمریکا بوده و بسیاری از محصولات تولیدی خود را به اروپا و سایر نقاط جهان صادر میکند. این گیت ها با حساسیت شناسایی بالای خود از نقش مهمی در افزایش امنیت و نظم در مجموعه های مختلفی مانند فرودگاه ها، زندانها، بیمارستان ها و مدارس و… برخوردار است.به طور کل این گیت ها عموما جهت شناسایی و کنترل افراد و اشیا پرخطر همراه آنها در مکان های با حساسیت و امنیت بالا مورد استفاده قرار میگیرند. دستگاه حضور و غیاب با الگوریتم تشخیص اثر انگشت پیشرفته و سنسور نوری ضد خش جهت تشخیص سریع اثر انگشت در کمترین زمان و کمترین خطای ممکن می باشد. برای کنترل و بازرسی افراد همچنینن میتوانید با خریدراکت بازرسیو استفاده آسان از آن ورود و خروج افراد را کنترل کنید .

  • تمامی كالاها و خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامي ايران است.
  • دارای بدنه ضد زنگ و مقاوم با دارای مانیتور با امکان دید خوب برای بهتر دیدن صفحه نمایش دستگاه جهت شمارنده تعداد افراد عبوری .این گیت بازرسی با داشتن ولتاژ پایین ۱۵ ولتی باعث میگردد که هیچ آسیبی به بدن انسان وارد نگردد.
  • سایت آگهی90 یک شتاب دهنده تبلیغاتی میباشد که صرفا جهت نمایش آگهی ها و تبلیغات کاربران فعالیت دارد.در این سایت هیچ گونه خرید و فروش کالا وجود ندارد این سایت جهت تبلیغات کسب و کارهای مختلف , محصولات و خدمات میباشد.
  • در این دو مدل در قسمت نمایشگر آنها تعداد عبورهای افراد به سنسورهای مادون قرمز که در پایین دستگاه نصب شده است که هر فردی که از آنجا تردد نماید شمارش میگردد.و غیر از این مورد هم هر آلارمی که دستگاه داده شود در صفحه نمایش یک شماره ثبت میگردد و علت این کار نظارتی است که بتواند حراست به طور کامل انجام دهد.

این سوئیچ با داشتن نشانگر وضعیت انرژی تولیدشده را نمایش میدهد.با وجود کابل برق تعبیه شده در دستگاه و ارتباط آن فقط یک سیم برق را مشاهده کرده و دیگر نیاز به کابل کشیهای مختلفی وجود ندارد.از این مدل گیت در مکانهایی که دارای نویز هم باشند امکان استفاده است. در گیت بازرسی بدنی امکان استفاده به صورت دو طرفه هم وجود داردمثلاً اگر مجموعه ایی دو مسیر داشته باشد دیگر لازم نیست که دو دستگاه خریداری شود و میتوان از یک دستگاه به عنوان ورود و خروج استفاده کرد. تفاوت بین گیت بازرسی بدنی 18 زون و 33 زون در چراغهای ال ای دی که در ستونهای آنها قرار دارند میتوان اشاره کرد و بدین معنی است که در مدل 18 زون چراغهای بیشتری در هر بار تشخیص روشن میشه ولی در مدل 33 چراغ کمتری روشن میشود.

به همین دلیل، برای افراد مهم است که تمام اشیاء فلزی را قبل از عبور از دروازه فلزیاب از جیب خود خارج کنند. وقتی صحبت از امنیت به میان می‌آید، پاسخ کوتاه این است که گیت های فلزیاب در صورتی کار می‌کنند که به درستی استفاده شوند. گیت‌های فلزیاب یک لایه امنیتی هستند که می‌توان از آن در کنار سایر اقدامات امنیتی مانند بازرسی ساک و چمدان افراد استفاده کرد.

گیت فلزیاب بازرسی بدنی ️ دروازه ای ️02122067721️2023 | zoomfing

گیت کنترل تردد تمام قد از موارد پر کاربرد برای کنترل ورود و خروج افراد در فظای باز می باشد، این گیت ها به دلیل ارتفاع زیاد خود از ورود افراد غیر مجاز با پریدن یا خیز برداشتن جلوگیری می کند… به طور مثال برای یک نهاد نظامی راکت فلزیاب انتخاب مناسبی نمیباشد بلکه با نصب گیت فلزیاب در مجرای مورد نظر امنیت و نظم سازمان به دلیل قدرت تشخیص بسیار بالا و عدم ایجاد ترافیک بهترین گزینه برای نهاد ذکر شده می باشد. هر مجموعه‌ای که در ورودی ساختمان خود نیاز به کنترل تردد و بازرسی بدنی افراد دارد از این دستگاه استفاده می‌نماید.

گیت فلزیاب دروازه ای – گیت فلزیاب در بندرعباس