گل لاله، معرفی+ نگهداری+ نماد+ عکس کافه گلدون | flowercitydesign

بیشتر دوستداران گل لاله، خود را راضی می دانند که آن را به صورت سالانه در نظر بگیرند و هر پاییز دوباره کاشت کنند. اگر گل لاله را از شاخه آن جدا کنید و به صورت مرتب و درست از آن نگهداری کنید، می‌توانید این گل شاخه بریده را بیشتر از ۱۰ روز در آب، نگهداری کنید. بیماری های پوسیدگی معمولاً نتیجه آبیاری بیش از حد است و تقریباً همیشه کشنده است و منجر به نابودی کل گیاه میشود. بهترین کار این است که پیازه هارا به همراه خاک اطرافش بردارید و باهم دور بیندازید.

http://brillianceblog.ir

پیاز لاله نیز در چرخه زندگی خود به دماهای خاصی نیاز دارد تا نیاز سرمایی آن برطرف شود که اطلاعات لازم در مورد این مسئله در قسمت چرخه زندگی این گیاه آورده شده است. در صورت استفاده از یخچال نیز توجه داشته باشید که دمای قسمتهای مختلف یخچال با یکدیگر متفاوت است. طبقات پایین یخچال ممکن است بسیار سرد باشد و مناسب نگهداری پیازهای لاله نباشد.

گونه های مخصوص گل لاله

مجله خبری شهر گل بومی مناطق خشک اروپای مرکزی و بخش شرقی آسیاست، بنابراین هرچه بتوانید شرایط محیطی را برای آن شبیه تر به این مکان‌ها فراهم کنید، لاله عمر بیشتری خواهد داشت. توان پیازهای جوان را از خاک درآورد و آنان را برای انبار کردن در طی زمستان آماده کرد. توان برخی از نمونه های آن را به عنوان گیاهی گلدانی نیز پرورش داد.

گل آئونیوم، همه چیز درباره تکثیر، کوددهی و نگهداری آئونیوم

این بیماری به راحتی گسترش می یابد و قابل درمان نیست. برای جلوگیری از پرورش لاله های آلوده به بوتریتیس، همیشه پیازها را ازمنبع معتبر خریداری کنید و مراقب باشید که آنها را بیش از حد آبیاری نکنید. “Cummins” دارای گلبرگ های بنفش با حاشیه سفید در لبه ها است.این گلهای آخر فصل (دیررس)، این نوع از لاله‌ دارای گلبرگ‌های بنفش با حاشیه هایی به رنگ سفید و دارای ساقه‌های بسیار بلند است.

سه چهارم گلدان را با آب تازه، تمیز و سرد پر کنید و ساقه های لاله را با فاصله از یکدیگر در گلدان بگذارید. انتهای ساقه ی گل ها را قبل از گذاشتن در آب و به اندازه ی حدود نیم سانتی متر به صورت مورب ببرید و برگ های اضافه ی آن را هم بچینید. یادتان باشد هر روز انتهای ساقه ها را ببرید و آب گلدان را به طور کامل عوض کنید. در زمان های اولیه، فقط در باغ ملکه الیزابت یافت می شد. فقط خانواده سلطنتی می توانستند از لاله های بنفش استفاده کنند. درست مانند لاله های قرمز، لاله های صورتی نیز یک گل بسیار رمانتیک محسوب می شوند.

  • مانند بسیاری از گل های دیگر، لاله ها دارای معانی قوی هستند.
  • ممکن است در هر زمان از سال بتوانید پیاز لاله را تهیه کنید اما تا پاییز برای کاشت آنها صبر کنید.
  • این گونه بومی آسیا است و گل‌های آن سفید رنگ و ستاره‌ای شکل است.
  • در تعبیرات شاعرانه لاله از خون می‌دمد و طُرفه اینجاست که لاله بر گورها فراوان می‌روید،[۶۳] چنان‌که از خون فرهاد لاله دمید.
  • همینطور اولین بازارگل و گیاه مجازی ایران نیز در سال 93 در کنار این ژورنال شروع به کار کرد تا نیازهای روزافزون مردم دراین زمینه را براورده سازد .