معرفی انواع گل رز با عکس و تفاوت آنها | flowercitydesign

رزها در سه گروهِ کلی رزهای خودرو، رزهای باغی قدیمی و رزهای باغی جدید قرار می‌گیرند. برای پرورش یک رز دابل دیلایت خوش رنگ و زیبا به آفتاب زیادی نیاز دارید. هرس کردن در بهار یکی دیگر از کارهای مهمی است که باید برای این رز انجام دهید. گل‌های بزرگ، رنگارنگ و جالب توجه این رز در بهار تا پاییز ظاهر می‌شوند. همان طور که از نامش پیداست، رز مدال طلا گل‌های بزرگ و طلایی درخشان دارد که هر کدامشان ۳۰ – ۴۰ گلبرگ دارد. رایحه میوه‌ای شدید این گل، آن را یکی از بهترین رز‌ها می‌کند.

زنجرک گل رز Rose Leafhopper

از مجله خبری شهر گل دادن آنها در نزدیکی پنجره های آفتابی و یا در اتاق هایی که گرم هستند خودداری کنید. حتی می توانید گل رز خود را یک شبه در یخچال نگه دارید تا در هنگام خواب خنک شود و سپس در طول روز آنها را روی میز قرار دهید. پیرایش ساقه ها هر چند روز یکبار باعث می شود گل رز به طور موثرتری در آب بماند، زیرا پس از مدتی نوک های ساقه کمی قارچ و آسیب دیده می شوند. پس هر چند روز یکبار ساقه ها زیر آب با زاویه 45 درجه برش بزنید. از گلفروشی بپرسید که کدام گلها آن روز صبح وارد شدند و سعی کنید تازه ترین گل های رز ممکن را انتخاب کنید. برای جلوگیری از پژمردگی گل رز ، حتماً هر چند روز آب آنها را عوض کنید، از یک گلدان بسیار تمیز استفاده کنید و آنها را در نقطه خنک نگه دارید.

دسته اول : گل‌های رز باغی قدیمی

علت گل ندادن گل رز چیست؟ هرس نکردن، عدم استفاده از کود کشاورزی و کوری ساقه از علل گل ندادن گل رز هستند. علت خالی‌شدن برگ رز ؟ تخم‌گذاری و تغذیه آفات مکنده و خورنده گل رز سبب خالی‌شدن برگ‌ها می‌شوند. این آفت علی‌رغم ظاهر زیبا، زیبایی و رشد گل‌های رز را متوقف می‌کند. این حشره مکنده ریز با تخم‌ریزی در پشت برگ‌های گل رز از آن تغذیه می‌کند. ایجاد نقاط سفید براق در سطح پشتی برگ‌ها نشانه فعالیت این کنه است.

عکس گل رز برای پروفایل تلگرام و اینستاگرام

این رز زیبا از پیوند رز دورگه پرپچوال و رز چای به وجود آمده است. اولین رز دورگه چای رز فرانسه بود که در سال ۱۸۶۷ معرفی شد و توانست بین رز باغی‌های قدیمی و مدرن متفاوت باشد. رز دورگه چای رنگ‌های متنوع، ساقه‌های بلند و گل‌های برجسته متمایزی است.

  • این گل شرایط رشد در اکثر خاک ها را داشته و سازگار می باشد اما هر چه خاک شما مرغوب تر باشد رشد گل بهتر می باشد.
  • هر گلی نیاز به رسیدی و زحمت شما دارد تا رشد خوبی داشته باشد.
  • رز زرد با ظاهری مانند خورشید می‌تواند گرمای رفاقت و صمیمیت را به فرد مقابل هدیه دهد.
  • می‌شود گفت یکی از اصلی‌ترین دلایلی که برخی افراد از خرید دسته گل و یا گل اجتناب می‌کنند این است که پس از مدتی گل پژمرده و از بین میروند.
عبارت از بوته هائيست كه پيوند را روي يك ساقه صاف و لخت تسترن كوهي به بلندي يك متر تا يك متر و نيم مي زنند . پس از نمو پيوند ، ساقه نسترن بتدريج قوي شده رنگ قهوه اي بخود گرفته راست مي ايستد . باغبان ميتواند شاخه هايي كه از پيوند ميرويد را به ميل خود بهر شكل بخواهد درآورد . گل رز به طور گسترده در سراسر جهان به عنوان نماد عشق ، همدردی یا غم استفاده می شود. بیشتر گونه‌های گل رز بومی آسیا هستند و تعداد کمتری از آن‌ها بومی آمریکای شمالی و تعداد کمی در اروپا و شمال غربی آفریقا میباشند.

http://brillianceblog.ir