گل لاله به انگلیسی معنی در دیکشنری آبادیس | flowercitydesign

مانند خیلی از مجله خبری شهر گل‌های قرمز، لاله قرمز هم نماد عشق و شور و اشتیاق است. این گل امروزه در هلند بسیار محبوب است و هلند را بزرگ‌ترین تولید کننده گل لاله می‌دانند. با فرا رسیدن فصل اسفند و نزدیک شدن به فصل گلدهی شن ها را از روی پیاز برداشته و آبیاری دو بار در هفته را آغاز می کنیم. پس از کاشت آن را آبیاری کنید و برای دریافت آب مورد نیاز از بارش های زمستانی، گلدان را بیرون قرار می دهیم.

درباره جوانه‌بان بدانید

گل لاله عباسی بومی مناطق گرمسیری است و نسبت به سرما مقاوم نیست. محدوده دمایی مناسب برای رشد آن بین 20 تا 30 درجه سانتیگراد است. کودهای شیمیایینقش به سزایی در رشد همه گیاهان به ویژه لاله ها دارند به شرطی که در استفاده از آن ها نهایت دقت به کار برده شود. هنگام نگهداری از لاله ها و پس از کاشت مجدد پیاز در خاک، باید از پتاس برای تقویت پیاز استفاده کنید.

6 پرچم دارد، تخمدان آن سه خانه ای و کلاله سه شاخه است. لاله‌ها بطورکلی در چهار طبقهٔ کلیِ زود گل‌دهنده، میان‌رس، دیر گل‌دهنده و گونه‌ها قرار می‌گیرند. لاله های رنگی از زیباترین گلهای طبیعتن که طرفداران زیادی توی جهان دارن. ارتفاع گیاه بعد از رشد و گلدهی حداکثر به 30 سانتی متر میرسه و پیازش میتونه چند سال زیر زمین بمونه و تعدادش زیاد بشه.

  • در این مقاله، لیز جاروس، استاد باغبان معتبر، هر آنچه را که باید در مورد پرورش و مراقبت از لاله ها در این فصل از سال بدانید، توضیح می دهد.
  • ولی در نواحی گرمسیری سوخ های تیمار شده با سرما کشت می شود و پس از گلدهی از بین می رود.
  • یک دسته زیبا از لاله ها اکنون فقط چند پوند قیمت دارد، اما نمادگرایی ارزش بیشتری پیدا کرده است.
  • لاله‌ها معانی نمادین مختلفی دارند ، اما معمولاً نشان‌دهنده عشق عمیق و بی‌مصرف هستند.

حذف یا محدود کردن فیزیکی با یک افشانه سمپاشی قوی یا صابون حشره کش بهترین راه شما برای مقابله با جمعیت بیش از حد کنه های عنکبوتی در باغ لاله خواهد بود. می کنند، اما در برابر چند آفات و بیماری های مختلف آسیب پذیر هستند. در اینجا به بررسی رایج ترین مشکلاتی میپردازیم که احتمالاً در طول مراقبت از لاله با آنها برخورد خواهید کرد. غنچه ها معمولا زمانی باز می شوند که دما به طور پیوسته به دهه 15 درجه سانتیگراد برسد. آبیاری کنید اما مراقب باشید که زیاده روش نشود و بستر لاله را غرق آب نکنید.

مشورت با متخصصین برای نگهداری گل لاله

مجددا گیاهتان را با همان کودی که گفته شد تغذیه کنید. حتما به بستری که پیازه هارا در ان کاشته اید توجه کنید، اگر دیدید که خاک آن ترک می‌خورد و از لحاظ رطوبت بحرانی به نظر میرسد، کمی آن را آبیاری کنید. هم هستند را از خاک در آورید تا گل های شما به خوبی رشد کنند . می‌توانید برای عمق و فاصله دقیق به دستورالعمل‌های رشد اختصاصی گیاهان گلخانه ای مراجعه کنید. اگر قصد پرورش لاله در گلدان را داید، می توانید آنها را بعدا هم بکارید.

http://brillianceblog.ir