کدام کشورها در صرافی کوکوین Kucoin ممنوع هستند ؟ نعیم حشم بان

در قسمت خرید بیت کوین، نوع سفارش را روی «Market» قرار می‌دهیم. در عکس بالا فهرست سفارشات خرید بیت کوین با تتر را مشاهده می‌کنید. در عکس بالا وضعیت قیمت بیت کوین نسبت به تتر طی ۲۴ ساعت اخیر را مشاهده می‌کنید. به‌دلیل تحریم‌ها و خطر بلوکه‌شدن حساب کاربران ایرانی در صرافی، بهتر است که از روش دوم یعنی نرم‌افزار تأیید گوگل استفاده شود تا نیاز به واردکردن شماره ایران نباشد. پس از ساخت حساب در کوکوین، برای امنیت بیشتر باید تأیید هویت دو عاملی را فعال کنید.

  • نحوه کار کردن و انجام معاملات در این پنل دقیقا شبیه به معاملات نقدی است ولی مدل معاملات در این نوع روش، دارای ریسک بالایی است.
  • ماشین حساب سود Kucoin از یک اصل ریاضی ساده برای محاسبه ROI Kucoin استفاده می کند.
  • در‌صورتی‌که قصد دارید در صرافی‌هایی نظیر بایننس و کوکوین رمزارزهای مدنظرتان را خریدوفروش کنید، باید از سرور ترید بهره ببرید.
  • این جفت ارزها دارای رمز ارزهای برتر مانند بیت کوینEthereum ،Litecoin ،XRP ،EOS ،ATOM ،Dash ، Tron ،Tezos ،Cardano و سایر موارد هستند.

کدام کشورها در صرافی کوکوین Kucoin ممنوع هستند ؟ نعیم حشم بان در ادامه شما را با فرآیند انجام اولین معامله در صرافی کوکوین راهنمایی می کنیم. این صرافی چندین گزینه برای پشتیبانی مشتری ارائه می دهد، اگرچه مشابه بسیاری از رقبا، شما نمی توانید مستقیماً از طریق تلفن یا از طریق ایمیل با شخصی تماس بگیرید. با این حال، کاربران می توانند برای دریافت پاسخ به سؤالات اساسی در یک چت زنده شرکت کنند یا برای دریافت کمک در مورد مسائل پیچیده تر درخواست کمک ارائه دهند.

ارز دیجیتال کوکوین(Kucoin)

پس از آنکه سرمایه خود را به حساب کاربری کوکوین منتقل کردید، روی گزینه Markets در بالای صفحه کلیک کنید. در زمان نگارش این مطلب، کوکوین به بیش از ۳۰۰ جفت معاملاتی مختلف دسترسی دارد. یک مثال این جفت‌های معاملاتی BTC/ETH است که به معنای معامله بیت کوین با اتریوم است.

فعال کردن رمز دو‌عاملی (Google Verification)

KuCoin گزینه های تأیید KYC اولیه و پیشرفته را ارائه می دهد. همچنین معاملات مارجین ، معاملات فیوچر و معاملات P2P هم در این صرافی پشتیبانی می شود که می‌ تواند برای کاربران این نوع معاملات یک امتیاز مثبت باشد. کاربران KuCoin می توانند از طریق یک پورتال آنلاین یا نرم افزار گوشی موبایل، که برای اندروید و iOS در دسترس است، به حساب های خود دسترسی داشته باشند. هم سایت دسکتاپ و هم اپلیکیشن های موبایل این صرافی، ویژگی ها و ابزارهای فراوانی را ارائه می دهند.

  • را ذخیره کرده اید و نه رمز عبور معاملاتی خود را به خاطر دارید، درخواست خود را برای پشتیبانی صرافی کوکوین ارسال کنید.
  • اما برای خرید ارز های دیجیتال نیاز به استفاده از خدمات صرافی های مناسب و قابل اطمینان است.
  • این حساب اصلی شما در صرافی کوکوین است و شما می‌توانید میزان دلخواهی از دارایی‌های خود را در این حساب نگه‌داری کنید و در‌صورت دلخواه مقادیری را از این حساب را به سایر حساب‌ها انتقال دهید.

با کلیک کردن روی گزینه deposit (واریز) وارد صفحه دیگری می‌شوید. صرافی کوکوین که امروزه به جدی‌ترین رقیب صرافی بایننس تبدیل شده است، بستری امن و کاملاً معتبر برای خرید‌و‌فروش ارزهای دیجیتال رمزنگاری‌شده محسوب می‌شود. روی گزینه ” ایجاد درخواست برداشت ” کلیک کرده و بعد از تایید برداشت از طرف نوبیتکس در عرض چندین دقیقه می توانید روی کیف پول حساب خود در صرافی کوکوین تتر واریزی را مشاهده نمایید. صرافی کوکوین در امر مبادله رمزارزهای جدیدی که فرآیند عرضه اولیه کوین خود را پشت سر گذاشته‌اند، از محبوبیت بی‌سابقه‌ای برخوردار exchange کوکوین است. به همین جهت اگر می‌خواهید این رمزارزها را در آغاز مسیر خرید و فروش آنها خریداری کنید، کوکوین صرافی مناسبی برای شما خواهد بود.