نمایندگی دوربین هایک ویژن فروش دوربین مداربسته تارتن دژ آریانا نمایندگی رسمی برندهای برتر

به چه منظوری فرمت هارد دوربین مداربسته هایک ویژن هایک ویژن انجام می شود؟در وب سایت هایک ویژن تهران که نمایندگی معتبر فروش محصولات برند هایک ویژن است، با ما ه… پکیج دوربین مداربسته یکی از بهترین و پرطرفدارترین محصولات فروشگاه تیام الکترونیک است . پکیج های دوربین مداربسته را به ۴ نوع مختلف تقسیم کرده ایم و شامل دو ، چهار ، شش و هشت دوربین مداربسته می شوند. این پکیج ها به همراه دستگاه dvr ، هاردیسک و کابل تمام نیاز های شما برای ایجاد یک سیستم دوربین مداربسته را برطرف می کند . خرید پکیج های دوربین مدار بسته hikvision باعث می شود که شما ملزومات مورد نیاز نصب را به شکل کامل خریداری کنید و از این طریق در زمان و هزینه های خود نیز صرفه جویی خواهید کرد. دوربین های مداربسته به یکی از ابزارهای مهم تامین امنیت و نظارت بر امور مختلف شهرهای امروز ما تبدیل شده اند.

  • این نوع از دوربین ها برای آماده سازی بستر نصب و اجرا هزینه بالاتری را نیز نیاز دارند.
  • دوربین مداربسته هایک ویژن جزو بهترین برندهای دوربین مداربسته بازار است و در کل برند هایک ویژن نیز یکی از معتبرترین شرکت های تولیدکننده تجهیزات نظارتی در جهان به شمار می رود که تلاش کرده است با ارائه طیف وسیعی از محصولات، خدمات خود را در این حوزه گسترش دهد.
  • هیئت مدیره این شرکت، متشکل از 9 عضو که 4 نفر از آن ها مدیران بخش خصوصی هستند، راهنمایی های کمک کننده ای به مدیریت ارائه می دهند.
  • برند هایک ویژن به عنوان یکی از بهترین و پرفروش ترین تولید کنندگان دی وی آر محسوب می شود و همواره تکنولوژی های جدیدی را به محصولات خود اضافه می کند.
  • دوربین های توربو اچ دی برند هایک ویژن در نمایندگی هایک ویژن در ایران در مدل های دو ، 5 و 8 مگاپیکسلی تولید شده اند .
  • سیستم تشخیص چهره این دوربین ها نیز به گونه ای ساخته شده است که می تواند بر اساس حالات چهره، فاصله بین دو چشم و موارد بسیار دیگر به راحتی یک فرد را در محیط شلوغ پیدا کند.

مدت زمان زیادی از تولید اولین دوربین تحت شبکه نمی گذرد، با این حال به علت پتانسیل بسیار بالای سیستم های تحت شبکه، استفاده از آنها به سرعت گسترش یافت و امروزه بخش بزرگی از بازار سیستم های نظارت تصویری را تشکیل می دهند. فعالیت ما در فرافن از سال ۸۵ و با تمرکز بر تجهیز و اجرای پروژه‌های امنیتی آغاز شد و با راه‌اندازی سایت فرافن مارکت که جزو اولین فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته و شبکه در ایران می‌باشد، دامنه خدمات و محصولات ما به سراسر کشور گسترش یافت. اکنون که بیش از یک دهه از فعالیت گروه فرافن می‌گذرد و بیش از ۴۰۰۰ هزار پروژه‌ی موفق را به سرانجام رسانده‌ایم، مفتخریم که توانسته ایم همواره مرغوب ترین کالاها را تقدیم مشتریان خود نماییم. محصولاتی از قبیل دوربین مدار بسته، ضبط کننده ویدیویی، دزدگیر اماکن، سوئیچ شبکه و سایر تجهیزات شبکه و امنیتی از بهترین برندهای ایران و جهان همچون هایک ویژن، داهوا، کی دی تی و … . دوربین هایک ویژن توربو HD دسته ای از محصولاتی هستند که برای انتقال سیگنال دوربین تا دستگاه ضبط کننده از سیگنال های آنالوگ اچ دی استفاده می کنند.

نمایندگی دوربین هایک ویژن

به عنوان مثال هنگام ظاهر شدن انسان یا یک وسیله نقلیه در نمای دوربین، زنگ هشدار فعال شود. چشمک زدن دوربین و یا امکان صحبت از طریق بلندگوی داخلی دوربین راهیست که مانع از پیشرفت کار سارقین می شود. در واقع با دوربین مدار بسته هایک ویژن مجهز به فناوری AcuSense AI می توانید دور از محل، آن مکان را با ضریب امنیت بالاتری مورد نظارت خود قرار دهید. شرکت هایک ویژن همیشه در تلاش است تا بخش امنیت دوربین های مدار بسته خود را به یک سطح بالاتر هدایت کند و به همین دلیل به دنبال استفاده از ویژگی های مختلف هوش مصنوعی در محصولات خود است. دوربین مداربسته هایک ویژن اکنون در بسیاری از مدل ها، می تواند از فناوری های هوش مصنوعی این شرکت مانند تشخیص چهره، خواندن پلاک، کنترل از راه دور تجهیزات محیط و… استفاده کند. دوربین مداربسته هایویژن از نوع تحت شبکه به دسته ای از محصولات حفاظتی گفته می شود، که برای انتقال تصاویر دوربین و ارتباط بین تجهیزات مداربسته از پروتکل های شبکه استفاده می کنند.

DVR و NVR هایک ویژن

در یک محیط کسب و کار، ضبط بصری به ویژه برای کسانی که به دنبال محافظت از اموال خود هستند بسیار مفیداست. با ارائه طیف گسترده ای از محصولات نظارتی هایک ویژن، نظارت با کیفیت عالی و متناسب با هر نوع کاربردی امکان پذیراست هایک پلاس برترین نمایده رسمی هایک ویژن در ایران. شرکت تامیرانمجموعه ای تخصصی در زمینه طراحی و ارائه راهکارهای حرفه ای، سیستم های حفاظتی هایک ویژن می باشد.

دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD2T86G2-2I

در زیر می توانید به صورت مستقیم به دسته بندی های این محصولات دسترسی داشته باشید. شرکت هایک ویژن که توانسته است در این سال ها جایگاه ویژه ای را در این سال ها به دست بیاورد در بیش از 100 کشور در جهان محصولات خود را به فروش می رساند . این شرکت همواره در این سال ها سعی کرده است تا روند رو به رشد خود را ادامه داده و همواره بهترین ها را روانه ی بازار کند.

نمایندگی دوربین هایک ویژن فروش دوربین مداربسته تارتن دژ آریانا نمایندگی رسمی برندهای برتر