پیاز گل لاله قرمز لب زرد هلندی بذری نو بکاریم | flowercitydesign

با نزدیک شدن به مجله خبری شهر گل گلدهی می توانید کودهای سه بیسترا برای تقوبت آن ها به کار ببرید. به خاطر داشته باشید اگر در ترکیبات کود شما آهن وجود نداشت، از دادن کودهای کلات آهنبه آن ها غافل نشوید. بنابراین چه در گلدان کاشته شوند و در محیط آپارتمان باشند و چه در باغچه و فضای آزاد به همین مقدار آب احتیاج دارند. گیاه لاله علاوه بر سوخک، ۱ یا ۲ سوخ قادر به گلدهی در کنار سوخ مادری تولید می کند. همچنین بعضی از گونه ها سوخیزه های هوایی در محور برگ تولید می کنند.

گل لاله (Tulips)

از آنجایی که هوای گرم باعث می شود شانس گلدهی آن ها پایین بیاید، بهتر است محیط را، به خصوص در روزهای نزدیک شروع گلدهی، برای آن ها خنک نگه دارید. بهترین درجه دما نیز برای فصول بهار و تابستان 15 تا 20 درجه و برای نگهداری از پیاز 5 تا 10 درجه است. همچنین از آنجایی که این گل علاقه چندانی به رطوبت ندارد لازم نیست هنگام نگهداری از گل لاله محیط را مرطوب کنید و یا از اسپری آب بر روی برگ های آن استفاده کنید.

معرفی گل لاله، نماد عشق بی پایان [روش های تکثیر و نگهداری]

آنها طعم چندان مطبوعی ندارند و باید با احتیاط آماده شوند زیرا چندین قسمت از لامپ کمی سمی هستند. برخی از افراد نسبت به دیگران حساس تر هستند، اما خوردن پیاز اغلب منجر به حالت تهوع، مشکلات معده، تب و موارد دیگر می شود. اگر دوست دارید در آشپزخانه خلاق باشید، لاله اضافه کنید. گلبرگ ها خوراکی هستند و طعم شیرینی دارند – آنها را به تزیین عالی برای کوکتل، کیک و موارد دیگر تبدیل می کند. بستر باغ را با استفاده از چنگال یا پنجه باغ آماده کنید تا خاک را به عمق30 تا 38 سانتیمتر شل کنید، سپس در یک لایه 5 تا 10 سانتیمتر کمپوست مخلوط کنید.

  • به این ترتیب هیچ شک و تردیدی در میزان کیفیت پیازها نخواهید داشت.
  • به کمی سنگ و یا مکعبهای شیشه‌ای برای پر کردن انتهای گلدان نیاز دارید.
  • آب و هوا و خاک آمریکای شمالی نمی تواند شرایط باستانی آناتولی و جنوب روسیه را در زمان تولد آنها تکرار کند.
  • لاله‌های پرورشی دارای گل‌های بزرگ، جام گل بزرگ‌تر و تنوع رنگی بیشتری نسبت به گل‌های خودرو هستند.
  • این گیاه دارای ۱۵۰ گونه متفاوت است که هر یک از گونه ها ظاهری منحصر به فرد و نمادی متفاوت دارند.

لاله های شما از این مدت زمان برای تغذیه پیازهای خود و آماده شدن برای سال آینده استفاده می کنند. لاله‌های شاخه بریده به اندازه ی چند روز دوام دارند اما اگر گل های لاله را در باغچه یا در گلدان بکارید، می‌توانید هرسال و به مدت بیش تری (حدود سه هفته) از زیبایی آن استفاده کنید. در آن زمان تقریبا تمام هلندی ها به تجارت پیاز لاله هلندی با سایر کشور ها رو آوردند و خیلی ها در این راه ثروتمند شدند.

از کود دامی پرهیز کنید ولی اگر هم استفاده کردید باید به طور کامل پوسیده باشد. گل لاله را نماد عشق و عاشقی می‌دانند و مثل گل رز هر رنگ لاله نماد و معنای متفاوتی دارد. در زمان کاشت، بهتر است سوخ ها گندزدایی شوند و همچنین در اوایل کشت نباید گیاه کم آبی ببیند. به منظور انتشار برخی بیماری ها، محلول پاشی گلدان های لاله توسط محلولی از سموم فربام، زینب یا کاپتان به میزان ۱ تا ۲ در هزار، پس از کاشت توصیه می شود. آبادیس از سال 1385 فعالیت خود را در زمینه فن آوری اطلاعات آغاز کرد.

http://brillianceblog.ir