عکس پروفایل گل لاله نماد عشق برای اینستاگرام و تلگرام مجله تصویر زندگی | flowercitydesign

عمق کاشت سوخ های کوچک ۱۰ سانتی متر و سوخ های بزرگ ۱۵ سانتی متر است. اگر زمستان خیلی سرد باشد، سوخ های درشت در عمق ۲۰ سانتی متر کاشت می شود. روی پیاز در حدود یک سانتی متر خاک بریزید و گلدان را در محلی خنک و در هوای آزاد قرار دهید. برای شروع گلدهی حدود بیست روز مانده به اول بهار می‌توانید گلدان را به جای گرم‌تری منتقل کنید تا به گلدهی برسد.

عکس پروفایل گل لاله نماد عشق برای اینستاگرام و تلگرام

از ویژگی‌های خاص گونه‌ی شنل قرمزی برگ‌های سبز با رگه‌های بنفش روی آن‌ها است. در گونه‌های نادری از این گل، گل‌ها به شکل چندتایی دیده می‌شود. در ادب فارسی لاله در اغلب موارد مظهر رنج و گداز عشق است.

  • ۱-لاله های با ساقه گلدهنده بلند که برای گل بریدنی مناسب هستند.
  • شپشک آرد الود از برگسار و غنچه های گیاه تغذیه می کنند.
  • پس از آن پیاز را از خاک خارج می کنیم و پس از شستن می گذاریم در فضای باز خشک شوند.

با خاص ترین گل آرایی می گردید فلوآرت بهترین گزینه می باشد. گیاه به آفتاب و نور مستقیم روزانه حداقل 6-4 ساعت نیاز دارد. به این صورت که ساقه در چند سانتی متری در زیر گل خم می شود. اگر لاله را برای استفاده شاخه بریده پرورش می دهید باید زمانی که جوانه ها به طور کامل رنگ گرفتند اما باز نشدند برداشت شود.

تکثیر گل لاله

در قصه های کهن فارسی گفته می شود که از هر قطره ی خون فرهاد یک مجله خبری شهر گل ی سرخ روییده که نماد عشق بی پایان و بسیار عمیق است. لاله‌ها معمولاً در اواخر زمستان یا اوایل بهار از زمین بیرون می‌آیند. اگر هوای معتدل غیر فصلی باعث رشد زودرس در زمستان شود، خطر آنقدر که به نظر می رسد بزرگ نیست. لاله ها (و نرگس ها نیز) نسبتاً سرما را تحمل می کنند. با این حال، اگر دمای سرد زمستانی بازگردد، ممکن است رشد را به تاخیر بیندازد. برف در این مورد واقعا مفید است، زیرا می تواند شاخ و برگ را از سرمای شدید عایق کند.

http://brillianceblog.ir

اواسط آذر ماه تا اوایل بهمن بهترین زمان کاشت برای این گیاه محسوب می شود. اگر گیاه خود را به موقع بکارید، اوایل اسفند ماه زمان کنار زدن کاه و کلش فرامی رسد. در این زمان جوانه های تازه روییده که رنگ سفیدی دارند را مشاهده خواهید کرد.