معرفی 8 انواع گل لاله، تکثیر، نماد و روش‌ نگهداری آن + عکس | flowercitydesign

ما در گُل سِتان همیشه گل ها را غنچه تهیه می کنید تا بیشترین ماندگاری را برای شما داشته باشد. گل لاله از خانواده ی سوسن‌ها است و با تنوعی رنگی زیاد وجود دارد طوری که می‌توانید باغچه تان را با رنگ‌های مختلف آن طراحی و نقاشی کنید. لاله ی وحشی یا اصلاح نژاد نشده گل‌های کوچک قرمز و نارنجی دارد اما امروزه نژادهای اصلاح شده اندازه درشت تر و رنگ‌ها و شکل‌های بیشتری دارند و بسیار زیبا و چشم نواز هستند. اجازه دهید تا حدود 6 هفته پس از گلدهی برگها روی گیاهان باقی بمانند.

این گیاه دارای ۱۵۰ گونه متفاوت است که هر یک از گونه ها ظاهری منحصر به فرد و نمادی متفاوت دارند. بیشتر از پیازه های دیگر در معرض خطر و آسیب در برابر این آفات هستند، بنابراین مراقب باشید که گیاهتان را به طور یکنواخت و معمولی آبیاری کنید. و جلوگیری از کلونی شدن ( ایجاد گروه های جمعی) آنها استفاده کنید. باید به طریقی شرایط زندگی شته ها را با این روش محدود کنید تا دیگر نتوانند زده بمانند. شما میتوانید برای اصلاح بسترهای سنگین رسی یا غنی‌سازی مکان‌های لومی از کمپوست، پیت ماس یا برخی مواد آلی دیگر استفاده کرده و به مخلوط خاک بستر اضافه کنید.

نحوه نگهداری گل لاله

و بسیاری از گونه‌های لاله، هر سال سرجای خودشان رشد میکنند. این گل به عنوان یکی از موثرترین ضمادها در درمان گزیدگی توسط حشرات، نیش زنبور، سوختگی، خارش و حساسیت پوستی شناخته می‌شود. انواعی از لاله معطر هستند و عطری تند و دلپذیر دارند.

  • ریشه ی اسم آن در زبان انگلیسی یعنی به دلیل شباهت ظاهری گل لاله با کلاه قرمز عمامه‌ای ترک‌ها هست.
  • طبقات پایین یخچال ممکن است بسیار سرد باشد و مناسب نگهداری پیازهای لاله نباشد.
  • گل لاله نگهداری بسیار راحتی دارد و به همین دلیل از گیاهان محبوب برای تزئیین منازل است.
  • روش دوم به این صورت است که می توانید سوخ گل لاله را در گلدان و در فصل پاییز بکارید و سطح آن را با ماسه پوشش دهید که رشد ریشه ها در دمای خنک می باشد.

یکی از خاستگاههای مجله خبری شهر گل لاله ایران عزیز ماست که در اینجا این افتخار رو داریم که پیاز گل لاله ایرانی درجه یک را که مخلوطی از بیش از ۸ رنگ است را به شما همراهان عزیز تقدیم کنیم. آنها به سرعت وارد اروپا شدند و در دوران شیدایی لاله به یک کالای دیوانه کننده تبدیل شدند. لاله‌ها اغلب در نقاشی‌های عصر طلایی هلند به تصویر کشیده می‌شوند و از آن زمان با هلند، تولیدکننده اصلی بازارهای جهانی، مرتبط شدند. در قرن هفدهم هلند، در زمان شیدایی لاله، عفونت پیازهای لاله توسط ویروس شکستن لاله، الگوهای متنوعی را در گل‌های لاله ایجاد کرد که بسیار مورد تحسین و ارزش قرار گرفت.

گلدان استوانه میکا با پایه پلیمری

لاله سفید نماد صلح و آرامش و در بعضی منابع گل لاله سفید را برای نشانه بخشش می‌دانند. لاله زرد را نماد شادی و تفکر مثبت می‌دانند و می‌تواند یک هدیه مناسب برای افراد مثبت اندیش و خوش بین باشد. گل لاله نگهداری بسیار راحتی دارد و به همین دلیل از گیاهان محبوب برای تزئیین منازل است. گل لاله نمادی از ایثار، از خود گذشتگی و عشقی عمیق و راستین است. گل لاله یکی از رایج ترین گل هایی است که در سراسر دنیا پرورش می یابد.

http://brillianceblog.ir