گل لاله به انگلیسی معنی در دیکشنری آبادیس | flowercitydesign

بنابراین طریقه نگهداری از گل لاله در خانه نیز باید به همین شیوه باشد. اگر آن ها را در باغچه کاشته اید که نور آفتاب به مقدار کافی به آن ها می تابد. در غیر این صورت پر نورترین جای خانه را برای آن ها انتخاب کنید تا نور کافی را دریافت کنند.

پیاز گل لاله قرمز لب زرد هلندی

را میخورند.خرگوش‌هایی که در مجله خبری شهر گل گرسنه هستند، می‌توانند با خوردن جوانه‌ها، غنچه‌ها یا برگ‌های لاله که به تازی سبز و ظاهر شده‌اند آسیب زیادی به آنها وارد کنند. برا این آفت هم میتوان از مواد دفع کننده ی مایع و حصار فیزیکی (مثلا فنس یا تور مرغی) بهترین راه شمابرای مقابله با پستانداران خواهد بود. هستند، میتوان تاحدودی از نزدیک شدن این آفات به پیازها جلوگیری کرد.

  • آنها برای یک قرار عاشقانه یا خواستگاری ایده آل هستند .
  • از آنجایی که هوای گرم باعث می شود شانس گلدهی آن ها پایین بیاید، بهتر است محیط را، به خصوص در روزهای نزدیک شروع گلدهی، برای آن ها خنک نگه دارید.
  • اگر به دنبال کاشت گیاهی زیبا در باغچه خود هستید، پیاز گل لاله بهترین گزینه برای شما خواهد بود.
  • لاله‌های امپراتور نارنجی در اوایل تا اواسط بهار در بالای ساقه‌های محکمی شکوفا می‌شوند که ارتفاع آن‌ها به 60 سانتیمتر می‌رسد.

شکل لامپ‌ گونه‌ ی این گیاه سالپای آن را به نماد رستاخیز و عزم راسخ تبدیل کرده است. (خاک باغچه +مقدار کمی ماسه یا خاک برگ و کمپوست ) البته ورمی کمپوست هم فوق العاده است. با تازه‌ترین و زیباترین گل‌ها و گیاهان، لبخند را روی لب‌های عزیزانتون بیارید. این مدت زمان زیادی را به پیازها می دهد تا مواد مغذی را از برگ های پوسیده جذب کنند و پیازها را برای شکوفا شدن سال آینده آماده می کند.

کاشت گل لاله در باغچه

در بین کشورهای اسلامی لاله در فرهنگ دو کشور ایران و ترکیه نفوذ عمیقی دارد. از لحاظ گیاه‌شناسی لاله به دو گروه بزرگ پرورشی و خودرو تقسیم می‌شود. لاله‌های پرورشی دارای گل‌های بزرگ، جام گل بزرگ‌تر و تنوع رنگی بیشتری نسبت به گل‌های خودرو هستند.

گونه های مخصوص گل لاله

برای داشتن گل های باکیفیت عالی باید سوخ ها به مدت زمان 6 تا 8 هفته برای تشکيل و شروع گل دهی در دمای 7 تا 9 درجه سانتی‌گراد باشد. توجه داشته باشید که انواع گل لاله به نوسانات دمایی حساسیت دارد و باعث مرگ و سقط گل می شود. روش پيش رس کردن گل لاله به این صورت است که سوخ گل لاله را باید در فصل پائیز در گلدان بکارید و در هوای سرد و در دمای حدودا 9 درجه و تاریک بگذارید تا ریشه دهی داشته باشد. در ادامه برای رشد جوانه سرما و دما را تا 5 درجه کاهش دهید.

http://brillianceblog.ir