صرافی کوینکس Exchange Coinex -ایران ارز دیجیتال

پس از ورود به تب “Security Settings”، از طریق لیست موجود گزینه “Anti-phishing Code” را پیدا کنید. پس از ورود به این صفحه بر روی تب “Security Settings” بروید. پس از ارسال درخواست برداشت از حساب کاربری خود در صرافی، کوینکس از کاربران میخواهد تا از طریق ایمیل یک بار دیگر نیز درخواست برداشت خود را تایید کنند. دیگر رقبای آن در این بورس، صرافی های Binance ، Bit-Z و KuCoin هستند. کاربران CoinEx می توانند از تابع مارجین برای قرض گرفتن کوین های دیجیتال از طریق دارایی هایی که صرافی ودیعه می دهد، استفاده کنند. اقدامات امنیتیبر اساس شرط 2FA خود، کد پیامکی یا کد دریافت شده در نرم افزار Google Authenticator را برای تأیید تراکنش برداشت در Coinex وارد نمایید. CoinEx اقدامات امنیتی مختلفی را بر روی پلتفرمهای خود ایجاد کرده است و از اعتبار یک صرافی مطمئن و قابل اعتماد برخوردار است.

روش های دیگری هم برای تبادل BTC و Tether وجود دارد.

با فعالسازی این کد، ایمیلی حاوی کد ضد فیشینگ از طرف صرافی به شما ارسال شده و این امکان را فراهم میکند تا برای جلوگیری از کلاهبرداریهای فیشینگ اعتبار ایمیل دریافت شده مورد بررسی قرار گیرد. اما با این وجود نمی توان از مزایای استفاده از آن چشم پوشید و به قابلیت های شفاف مالی و امکان انتقال آسان ارز به کیف پول آفلاین آن بی توجهی کرد. اگرچه در عین سادگی در استفاده از پیچیده ترین برنامه نویسی های مختلف استفاده شده است که در نگاه اول اصلا اینطور به نظر نمی رسد. شاید نام CET را در سایر صرافی ها ندیده باشید، چرا که این ارز فقط در این صرافی قابلیت معامله را داراست و در دیگر صرافی ها نمی توانید آن را ببینید و مورد معامله قرار دهید.

در مرحله بعدی یک Anti phishing code شخصیسازی شده انتخاب کنید. برای آشنایی بیشتر با این صرافی و چگونگی ثبت نام در کوینکس مقاله آن را مطالعه کنید. در این صرافی نرخ مشخصی در رابطه با کارمزد معاملات وجود دارد. بهترین سطح VIP نام دارد که کاربر علاوه بر دسترسی به انواع سرویسها و عدم محدودیت در حجم معاملات، میتوانید از قابلیتهای آموزشی صرافی نیز استفاده کند. روش های دیگری هم برای تبادل BTC و Tether وجود دارد. کوینهای کاربران در هیچ جای دیگری استفاده نمیشود و برداشتهای کابران کاملا به موقع پردازش میشوند. تمام این کلکسیون های درون بازی با استفاده از توکن های غیرمثلی NFT هایی که در بازار دسنترالند Decentraland خریداری و فروخته می شوند، ایجاد می شوند. زمانی که با موفقیت وارد حساب کاربری خود در صرافی کوینکس میشوید، کوینکس به صورت خودکار از طریق پیامک یا ایمیل آدرس «IP»، زمان و مکان ورود به حساب کاربری را به شما اطلاع میدهد.

تمام داراییهای کاربران، 100 درصد در کوینکس محفوظ سایت صرافی کوینکس هستند. تغییر رمز عبور در صرافی کوینکس از طریق دو روش متفاوت امکانپذیر بوده و برای اجرای هر یک از این روشها تنها کافیست مانند آموزش زیر عمل کنید. مهم نیست که کاربران کدام گزینه پرداخت را انتخاب کنند، خرید یک ارز دیجیتال تنها با چند کلیک انجام میشود. این میتواند سود شما را افزایش دهد اما میتواند ضرر شما را نیز چند برابر کند. طبق نظر کارشناسان جهت افزایش امنیت داراییهای رمزنگاری شده خود بهتر است در بازههای زمانی چند ماهه پسورد حساب کاربری صرافی را تغییر دهید. کاربران می توانند اپلیکیشن این صرافی را در گوگل پلی و اپل استور دانلود کرده و بر روی گوشی های اندروید یا آیفون اجرا کنند. اگر آدرس «IP» کاربر به صورت غیر عادی و در طی یک دوره کوتاه مرتبا تغییر کند، صرافی از طریق پیامک یا ایمیل به کاربر هشدار میدهد. این صرافی در طول توانسته است با گرده هم آوردن تعدادی از برترین کارشناسان برنامهنویسی و امنیت سایبری یک محیط مطمئن و امن را برای معاملهگران بازار ارزهای دیجیتال فراهم کند.

این کد را در کادر مشخص شده تایپ کنید. کد انتخابی را تایپ کرده و سپس بر روی گزینه “Next” کلیک کنید. برای ورود به صفحه مربوط به تنظیمات حساب کاربری بر روی گزینه “Account Settings” کلیک کنید. سپس بر روی گزینه “Rest” موجود در مقابل عبارت “Password” کلیک کنید. در این صرافی تراکنشهای خودکار برای سپردهها و برداشت ها توسط برترین استخر های ماینینگ جهان پشتیبانی می شوند. کلمه استخر شبیه استخراج است اما در معنای واقعی ارتباطی ندارند که صدالبته ارزهای دیجیتال چنین شباهتی را ممکن کرده اند! از طریق منوی موجود در گوشه بالا سمت راست صفحه بر روی گزینه “Account” شوید. پس از ورود به صفحه بالا، بر روی گزینه “Disable Your Account” کلیک کنید. در مرحله آخر تیک موافقت با قوانین سایت را زده و روی دکمه ثبت نام کلیک نمایید. پس از آن از طریق گوشه بالا سمت راست تصویر بر روی گزینه “Account” کلیک کنید.