بررسی انواع پرده های زبرا و تفاوت های آنها پنجره شهر

همچنین، پرده‌ها تاثیر زیادی بر روی میزان نورپردازی اتاق و محیط داخلی دارد؛ لذا انتخاب پرده از اهمیت بسزایی برخوردار است. پرده‌ زبرا در انواع طرح و مدل ساده و طرح‌دار، مدل‌های سفارشی و چاپی با جنس‌های متنوع چوبی و پارچه‌ای تولید می‌شوند. هدف از راه اندازی این وب سایت صرفا ساده سازی خرید پرده توسط شما عزیزان است. شما میتوانید با مراجعه به سایت ما تنها در چند دقیقه پرده مورد نظر خود را بیابید و آنرا با بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت تهیه نمایید. واژه زبرا به معنی گورخر است و این پرده به این دلیل نامگذاری شده است که همانند گورخر به صورت راه راه و ترکیب تور و پارچه است.

همان طور که از نام این پرده پیداست، شکل آن شبیه خطوط روی بدن گورخر https://vistapardeh.ir/ است. این خط ها افقی می باشند و معمولا یکی از آن ها رنگی و دیگری رنگی است که پشت سر هم و به صورت یکی در میان تکرار می شوند. البته انواع گوناگونی از پرده زبرا دارد که ممکن است از اصول رنگی فوق تبعیت نکنند.

  • یکی از گزینه‌های محبوب برای تغییر دکوراسیون منزل، استفاده از پرده‌های زبرا است که در زیبا شدن فضای منزل شما تأثیرگذار است.
  • برنامه به سیستم هوشمند خانه و یا محل کار متصل است و بدون دخالت مستقیم دست با پرده، عمل می‌ کند.
  • در این مطلب تلاش شد همه آنچه نیاز است درباره پرده زبرا، خرید، نظافت و ویژگی‌های آن بدانید، در اختیار شما گذاشته شود.
  • پرده زبرا با کاربری آسان، در انواع مختلف تولید شده و در دو شکل موتوری و ساده قابل تنظیم است.
  • این روز‌ها کمتر خانه‌ای با دکوراسیون مدرن می‌بینید که از پرده‌های زبرا در دیزاین و دکوراسیونش استفاده نشده باشد.

هر کدام از این لایه ها قابلیت بالا و پایین رفتن به صورت جداگانه را دارند. شما می توانید روزها لایه زیرین را جمع کنید تا نور وارد اتاق شود و در شب ها برای حفظ حریم خصوصی خود، لایه زیرین را به پایین بکشید. به کار بردن پرده های پارچه ای والان دار، اجازه بهره مندی از نور خورشید را به محیط نمی دهد. این پرده ها برای پنجره هایی مناسب هستند که قصد نورگیری از آن ها یا باز کردنشان را نداریم.

پرده زبرا کد 31

رنگ پرده یکی از نکاتی است که در هنگام انتخاب پرده زبرا باید به آن توجه ویژه داشته باشید و بهتر است رنگ پرده با رنگ فضای منزل نیز تناسب داشته باشد. هرچقدر نصاب به کار خود مسلط تر باشد و مهارت و تجربه بالاتری داشته باشد. آنچه که خواندید قیمت جدیدترین پرده های زبرا در بازار پرده ایران بود. سهولت در حمل و نقل و نصب و همچنین وجود طرح و رنگ های متنوع که به عقیده برخی تعداد آن بی شمار است باعث شده تا پرده زبرا بازار خوبی برای خودش دست و پا کند. پرده زبرا نوعی از پرده های موجود در بازار است که به دلیل مدرن بودن، طرفداران بیشتری در بازار دارد.

آشنایی کامل با علائم شستشوی روی لباس و نکات مهم هر علامت

بررسی انواع پرده های زبرا و تفاوت های آنها پنجره شهر مهم ترین عامل جنس پارچه پرده می باشد و بعد مدل، طرح و بافت پـرده زبـرا قابل اشاره است. مدل های پرده زبـرا ساده، طرح دار، گلدوزی، چاپی و … هر کدام قیمت متفاوتی از هم دارند. برای راهنمایی بیشتر و یا خرید برندی که در این لیست ممکن است وجود نداشته باشد می‌توانید با پنجره شهر تماس بگیرید. برای مشاهده نمونه های پرده زبرای اجرا شده میتوانید به اینستاگرام پنجره شهر مراجعه نمایید. بیشتر پرده‌هایی که والان دار هستند برای پنجره‌هایی مورد استفاده قرار می گیرند که کمتر باز و بسته شده و بیشتر جنبه تزئینی دارند و جهت زیبایی ظاهری دکوراسیون داخلی به کار می روند. تمامی مدل های پرده زبرا فقط به صورت عمودی جابه جا می‌شوند و میتوان پارچه فقط به بالا و پایین حرکت داد.

دلایل محبوبیت و مزایای این پرده