بهترین کرم پودر برای پوست چرب | اصیل بخرید

برای این کار یک دست خود را زیر نور سفید مهتابی بگیرید اگر رگ های دست شما آبی بود پوست شما سرد است و از نوع pink است. ولی اگر رگ های دست شما سبز بود پوست شما گرم بود و باید به سراغ کرم پودرهایی با تن زرد برویم. کرم پودر کلینیک مدل even better clinical و کرم پودر CC میکاپ فکتوری بهترین انتخاب‌ها برای پوست‌های جوش‌دار است.

از همین جهت باید حتما دقت کنید که محصولات باکیفیت و استانداردی را انتخاب کنید که ضمن کارکرد آرایشی بتواند از پوست‌تان در برابر عوامل محیطی هم مواظبت کرده و به بهبود مشکلات پوستی‌تان هم کمک کنند. تمیز کردن صورتتان بعد از استفاده از کرم پودر را هم فراموش نکنید چرا که ممکن است منافذ باز صورت‌تان مسدود شود و پوستتان دچار آکنه و یا حساسیت شود. برند ترکیه‌ای نوت یک برند آرایشی چند ملیتی فعال در حوزه‌ی تولید محصولات آرایشی است که کارخانه و دفتر مرکزی آن در کشور ترکیه واقع شده است و محصولات آن به بیش از پنجاه کشور دنیا صادر ‌‎‌‎می‌شود. کرم پودرهای برند نوت هم جزو محصولات باکیفیت و اقتصادی در بازار جهانی هستند. بهترین کرم پودرها آن‌هایی‌اند که ضمن پوشش‌دهی مناسب سبک هستند و زمان استفاده از آن‌ها روی ‌پوست‌تان احساس سنگینی نمی‌کنید. چگونه کرم پودر مناسبی را انتخاب کنیم که با رنگ پوست هماهنگ باشد؟ بهترین جا برای بررسی اینکه آیا کرم پودر با پوست هماهنگ است یا خیر، گردن یا خط فک شماست.

بهترین کرم پودر برای پوست چرب | اصیل بخرید

این محصول پوشش بالایی داشته و مشکلات و عوارض پوستی را به خوبی می پوشاند و با ماندگاری بالایی که دارد سبب می شود مدت زمان تمدید آن کوتاه تر از بقیه محصولات مشابه باشد. برای انتخاب بهترین کرم پودر برای پوست چرب با قیمت مناسب بهتر است خصوصیات محصول موردنظرمان را در نظر بگیریم. کرم پودر مایع و فاقد چربی لورآل مدل Infallible از بابت کیفیت تضمین‌شده است و دارای مجوز از سازمان غذا و دارو است.

دوست دارید چه نوع کرم پودری استفاده کنید؛ براق، مات و یا حالت نیمه مات؟

جوش زدن پس از استفاده کرم پودر نیز یکی از معضلاتی است که افرادی با پوست چرب درگیر آن هستند بنابراین اهمیت دارد تا مطابق با نوع و جنس پوست صورت خود، بهترین کرم پودر بهترین کرم پودر برای پوست چرب را انتخاب کنید. ما در این مقاله در کنار شما هستیم تا 8 مدل از بهترین کرم پودر ها برای پوست چرب را به همراه مزایای آن به شما معرفی کنیم پس همراه مرلین باشید. برای شروع ابتدا پوست‌تان را با آب ولرم مرطوب کنید، کرم پودر را به خوبی بر روی پوست‌تان بزنید و به صورت یکنواخت پخش کنید. کرم پودری مناسب پوست‌های چرب باید بتواند منافذ پوست را تا حدی که ممکن است پوشش دهد. در این مورد انتخاب کرم پودر مناسب که با سبک و رنگ پوست‌تان هماهنگ باشد بسیار مهم است. انتخاب بهترین کرم پودر مناسب پوست های چرب راحت نیست؛ زیرا اگر گزینۀ درست را انتخاب نکنید ممکن است با مشکلاتی مانند آکنه یا حساسیت‌های پوستی دست و پنجه نرم کنید.

  • شما هم می‌توانید برای پوست‌های سفید و یا گندمی از کرم پودرهای هلویی استفاده کنید.
  • ازآنجایی‌که این کرم پودر دارای ماندگاری بالا است، دیگر نیازی نیست دائماً آن را تمدید کنید.
  • کرم پودر لورآل و میبلین محصولی ایده آل برای زیرسازی آرایش و داشتن یک آرایش بی نقص و زیبا هستند.

مطالبی که در ادامه این مطلب در مورد بهترین کرم پودر از نظر پزشکان و خریداران کرم پوردرها به شما ارائه میشود تا شما را در انتخاب و خرید بهتر در مورد کرم پودر یاری کند. برند ایرانی کالیستا توسط شرکت «آریان کیمیا تک» تولید می‌شود و یکی از پرفروش‌ترین برندهای لوازم آرایشی در ایران است. کالیستا چندین مدل متنوع کرم پودر را تولید می‌کند که رنگ‌بندی متنوعی هم دارند. دیگر برند پرچم‌دار و لاکچری در زمینه‌ی تولید کرم پودرهای بسیار باکیفیت و فوق‌العاده، برند آلمانی آرت دکو است.

مرحله ۱: انتخاب رنگ کرم پودر