معرفی 23 تا از زیباترین انواع گل رز موجود در بازار + عکس گل من و تو | flowercitydesign

از آنجایی که هدف اصلی از کاشت رزها داشتن گل‌هایی سالم و متراکم است، حتما آن‌ها را در جایی بکارید که بیشترین تطابق را با نور محیط داشته باشند. این نوع از رز به عنوان یک گروه از گل های رز هیپرید است. این گیاه ساقه های بسیار بلندی دارد و با شکوفه هایی که بصورت گروهی هستند دیده می‌شود. رایحه معطر و بی نظیری دارند که یکی از دلایل محبوبت آنها همین می باشد. در واقع امروز یکی از پرفروش ترین گل ها محسوب می‌شود‌.

http://brillianceblog.irنگهداری از رز فلوریبوندا نسبت به رز هیبرید چای و گراندیفلورا بسیار آسان تر است. تعداد ریشه های بوته های بزرگ رز، بسیار بیشتر از بوته های کوچک است. بنابر این، بوته های بزرگتر به آب بیشتری نیاز دارند تا آب به تمام ریشه های آن برسد . بهتر است برای کاشت گب خود از خاک مناسب و حاصلخیزی استفاده کنید تا بتوانید شاهد رشد و گلدهی رز خود باشید.

معرفی بهترین گل های رز مناسب برای کاشت در گلدان

اگر به‌دنبال مجله خبری شهر گل تنوع و زیبایی در باغچه‌تان هستید، در این مقاله انواع گل رز را به شما معرفی می‌کنیم. تراکم بالای گلبرگ‌ها و ترکیبی از رنگ‌های دلنشین غروب خورشید، Alchymist را به یک رز ارزشمند برای باغچه‌های بزرگُ تبدیل کرده است. در سال 1956، آلمانی‌ها این گل را به دنیا معرفی کردند و به این شکل، فصل تازه‌ای برای رزهای با تعداد گلبرگ‌های زیاد گشوده شد. این گل تنها یک بار در باغچه شما شکوفه می‌دهد، اما عطر دلپذیر آن برای همیشه در حافظه شما باقی خواهد ماند.

رز های وحشی دارای رشد زیاد، مقاوم و کم توقع هستند و به مراقبت و نگهداری کمی نیاز دارند. بعد از برداشت گلها يا به انبار سرد منتقل مي شوند و يا بلافاصله به بازارهاي نزديك حمل مي شوند در صورت انتقال به انبار سرد در دماي 0 تا 10 درجه سانتيگراد (بمدت 1 تا 2 روز) قرار داده مي شوند. در غير اين صورت ته شاخه ها در داخل آب ولرم ( 23 تا 25 درجه سانتيگراد) محتوي مواد دوام بخش گل قرار داده مي شوند. محل قطع شاخه براي برداشت گل بالاي اولين برگ پنج برگچه اي از پايين شاخه است. در فصل زمستان محل برش بالاي دومين برگ پنج برگچه اي انتخاب مي شود.

  • تنوع آفات و بیماری گل رز میزان سلامت این درختچه‌ها را به‌طورجدی تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.
  • در حالی که گل‌های رز تقریبا در هر قاره ای یافت می‌شوند ، اکثر گونه های رشد یافته در مناظر که دیده می‌شوند ، هیبریدی چند نسلی هستند که گونه اصلی آنها مدتهاست که فراموش شده اند.
  • مطمئن باشید که ابزار مورد استفاده شما برای برش بسیار تمیز است.
  • از پرورش گل رز در نزدیکی درختان و یا درخچه ها خودداری کنید زیرا رقابت غذایی بین بوته گل رز و درختان ایجاد شده که در انتها برنده این نبرد، درختان خواهند بود.
  • آفات این درختچه زیبا باتوجه‌به نوع خسارت و فعالیتی که دارند به انواع مختلف چوب‌خوار، برگ‌خوار، مکنده شیره، ریشه خوار و گل‌خوار دسته‌بندی می‌شوند.
  • از مزایای این رز می توان به ماندگاری بالای آن اشاره کرد.
گلبرگ های این نوع رز به شکل گرد و دایره ای می‌باشد که با آهنگ منظمی پشت هم ردیف می‌شوند. مقاومت رز های آلبا در برابر امراض بالا و نگهداری آسانی دارند. این گل در نور کم و سایه نیز حساسیت خاصی از خود نشان ‌نمیدهد.

شرایط نگه‌داری رز هلندی شاخه بریده