آموزش گام به گام صرافی کوکوین KuCoin پینگی

در ادامه آموزش صرافی کوکوین، روش تنظیم این کد را بررسی می‌کنیم. با اجباری شدن عملیات احراز هویت در صرافی معتبر و مشهور بایننس، کابران و معامله‌گرانی که در کشورهای تحت تحریم‌های اقتصادی (مثل ایران) زندگی می‌کردند، دچار مشکلات بسیاری شدند. این صرافی با بهره گیری از رابط کاربری آسان امکان استفاده برای کاربران تازه وارد را فراهم کرده است.

به همین دلیل، از نظر تعداد کاربران در وضعیت بسیار خوبی ثبت نام در کوینکس با گوشی قرار دارد. ارزش معاملات صرافی کوکوین هم‌اکنون در هر شبانه‌روز به بیش از پنج میلیارد دلار می‌رسد. بدون ‌تردید، صرافی کوکوین یکی از پنج صرافی برتر بازار رمز ارزهاست.

بدون احراز هویت، می‌توانید روزانه ۵ بیت کوین برداشت کنید. اگر می‌خواهید این محدودیت را افزایش دهید، باید اطلاعات شخصی خود را وارد کنید. در ادامه راهنمای گام به گام در مورد صرافی KuCoin و همچنین اطلاعاتی در مورد برخی از مهمترین نکات هنگام انتخاب صرافی ارز دیجیتال ارائه شده است. قیمت بیت کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای ببینید و نرخ آن‌ها را به یکدیگر تبدیل کنید.

بعد از سال ها آزمون و خطا و انجام تحقیقات گسترده، در سال ۲۰۱۷ این صرافی تاسیس شد. بودجه 20 میلیون دلاری مورد نیاز برای توسعه این صرافی از طریق عرضه اولیه توکن های آن با نماد KCS تامین شد. دفتر مرکزی این صرافی در حال حاضر در یکی از کشورهای کوچک قاره آفریقا به نام سیشل قرار دارد. بسیاری از این ارزهای پرپتانسیل قبل از لیست شدن در بایننس در کوکوین لیست می شوند و کاربران میتوانند این ارزها را با قیمت پایین تری در این صرافی خریداری کنند و برای حداقل یک تا دو سال هولد کنند.

چگونه می توان تنظیمات حساب کاربری در صرافی کوکوین را انجام داد؟

آموزش گام به گام صرافی کوکوین KuCoin پینگی

در ادامه آموزش واریز و برداشت در صرافی کوکوین را برای شما شرح می‌دهیم. صرافی کوکوین دو روش واریز و برداشت را برای مشتریان خود فراهم کرده است. گزینه اول از طریق ارز فیات، و گزینه دوم به وسیله ارز‌های دیجیتال است.

تتر چیست؟ آشنایی با مهم ترین استیبل کوین