گل لاله : نکات طلایی نگهداری، انواع نماد گل لاله آوری کود | flowercitydesign

در این مدت برای تامین آب پیاز ها، با پوششی پلاستیکی روی سطح گلدان محیطی مرطوب برای گل فراهم کنید. زمانی که برگها شروع به رشد کردند و هوا نیز گرمتر شد آبیاری را شروع کنید. گونه هایی که سوخ های آن کوچکتر است برای باغ مناسب ترند. کمترین اندازه جهت گل دادن برای محیط سوخ حدود 11 تا 12 سانتیمتر است. نشانه ی سوخ ها سالم‌ شکل و سایز استاندارد، سالم بودن پوست قسمت خارجی آن و به طور چسبیده به سوخ می باشد. اندازه ی عمق برای کاشت سوخ کوچک تر 10 سانتیمتر گ سوخ بزرگتر تا 15 سانتیمتر می باشد و سوخ خیلی درشت را معمولاً درعمق 20 سانتیمتر می کارند.

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به رام گل می باشد و هرگونه کپی پیگرد قانونی دارد. اعتقاد بر این است که آنها برای اولین بار در قرن یازدهم در قسطنطنیه کشت شدند. آنها در نهایت به نماد عثمانی ها تبدیل شدند، با نقوش لاله عنصر محبوب در ادبیات، هنر، موسیقی و غیره. دخترش است حتی زمانی که لاله در حال شکوفه دادن است، پیاز برای نسل بعدی تقسیم می شود. سالیانه از کمپوست استفاده کنید تا مواد مغذی مورد نیاز برای شکوفه های آینده را فراهم کنید.

  • این بدان معناست که باید انتظار داشت لاله سال به سال برگردد و شکوفا شود.
  • ارقام پرپر به علت زیبایی گل و طولانی بودن دوران گل دهی برای آپارتمان بیشتر مورد توجه می باشند.
  • به خاطر داشته باشید اگر در ترکیبات کود شما آهن وجود نداشت، از دادن کودهای کلات آهنبه آن ها غافل نشوید.
  • لاله های قرمز یک هدیه عالی برای مناسبت روز ولنتاین هستند و همچنین حال و هوای بسیار رمانتیکی به شما می دهند.

نور اندک محیط نیز از دیگر دلایل عدم گلدهی این گیاه است. در بهار، زمانی که برگ ها ظاهر می شوند، لاله خود را با همان غذای پیاز یا پودر استخوانی که در زمان کاشت استفاده می کردید، تغذیه کنید. با این حال، اگر دوره خشکی وجود دارد و باران نمی بارد، باید پیازها را هر هفته آبیاری کنید تا زمین یخ بزند. طبیعت هرگز در نظر نگرفته است که پیازها در بالای زمین بچرخند، بنابراین کاشت پیازها را پس از خرید به تاخیر نیندازید. اگرچه لاله ها از نظر فنی یک گیاه چند ساله هستند، قرن ها هیبریداسیون به این معنی است که توانایی این پیاز برای بازگشت سال به سال ضعیف شده است.

http://brillianceblog.ir

با این روش می‌توانید هرسال فصل بهار و عید نوروز، گل‌های رنگارنگ لاله را در خانه تان داشته باشید و از زیبایی اش لذت ببرید. اگر گلهای زیبای لاله را خرید کردید می توانید مطلب چیدمان گلهای لاله در گلدان به زیباترین حالت ممکن را مطالعه کنید و از این گلها بر سر میز شمام خود لذت ببرید. گل لاله از گل‌های پیازدار است و باید پیاز آن را در فصل پاییز (ماه های آبان و آذر) از گلفروشی ها بخرید و در خاک بکارید تا در فصل بهار به گل بنشیند. این گل در جایی رشد می کند که بهارهای معتدل داشته باشد. با کاشت انواع با زمان های مختلف شکوفه، می توانید گل های لاله را از اوایل تا اواخر بهار شکوفا کنید.

طبقه بندی گونه های گل لاله

این نام مجله خبری شهر گلرفته از کلمه Turban به معنی دستار و یا سربند است. در قرن شانزدهم، لاله در ترکیه بسیار محبوب شد؛ در همان زمان بود که مردهای ترکیه در پوشش خود از سربند و عمامه استفاده می‌کردند. شود اما با امدن زمستان و کاهش دما از بین خواهد رفت البته خود پیاز از بین نمی رود .

پیاز گل آگاپانتوس