لاله ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد | flowercitydesign

دیکشنری آنلاین آبادیس از ابتدا تاکنون تغییرات بسیاری کرده و ویژگی های مختلفی به آن اضافه شده است. آبادیس افزونه ای کاربردی برای مرورگرهای فایرفاکس و کروم، اپلیکیشن موبایل و همچنین ربات تلگرام دیکشنری و مترجم طراحی کرده است که میتوانید از لینک های بالا دانلود کنید. این گل که به عنوان گل شاخه بریده طرفداران زیادی دارد، باغداران زیادی را به کاشت وسیع آن ترغیب می کند. از این رو فروشگاه دمبرگ پیاز این گل محبوب را به صورت آنلاین در تعداد بالا نیز به فروش می رساند. این روزها دغدغه های فکری و مشغله های فراوان اجازه رسیدن به علایق شخصی را نمی دهد. اما اگر ساده ترین راه را برای اولین قدم خود انتخاب کنید، حتما موفق خواهید شد.

جهت ثبت سفارش مستقیم میتوانید با شماره 09375642158 تماس بگیرید

خاک این گل باید خاکی با زهکشی بسیار بالا و سبک باشد. لاله امپراطور با نام علمی Tulipa fosteriana‌ و نام انگلیسی Emperor است. ارتفاع آن تا 30 سانتی‌متر و ارتفاع گونه‌های خودرو آن کمتر از 20 سانتی‌متر است.

  • اگر این گل در گلدان است، می توانید در زمستان نیز در محیطی گرم از آن نگهداری کنید تا به رشد خود ادامه دهد.
  • نام «گل لاله» از کلمه لال یا همان کلمه لعل از زبان سانسکریت به معنی «قرمز» گرفته شده‌است.
  • را میخورند.خرگوش‌هایی که در بهار گرسنه هستند، می‌توانند با خوردن جوانه‌ها، غنچه‌ها یا برگ‌های لاله که به تازی سبز و ظاهر شده‌اند آسیب زیادی به آنها وارد کنند.

گاه به خاطر سیاهی مدوری که چون داغی در وسط جام آن است به دل سوختهٔ عاشق تعبیر شده‌است. در بسیاری جاها زخم خون‌آلود را بدان تشبیه کرده‌اند. به جهت سرخی و لطافت، گاهی صورت معشوق به آن تشبیه شده‌است. در تعبیرات شاعرانه لاله از خون می‌دمد و طُرفه اینجاست که لاله بر گورها فراوان می‌روید،[۶۳] چنان‌که از خون فرهاد لاله دمید. تمامی حقوق محتوای گلبرگ پامچال متعلق به خودش می باشد. پس از آن پیاز را از خاک خارج می کنیم و پس از شستن می گذاریم در فضای باز خشک شوند.

مشخصات منحصر به فردش مجله خبری شهر گل شما باغ مورد علاقه‌تان را داشته باشید. «آکروپولیس» در اواسط بهار گل‌های صورتی دلپذیری به نمایش میگذارد.این گونه بلند و شیک، جذابیت کلاسیکی دارد و شکوفه های پررنگ و سرخ آن که در اواسط بهار باز می شوند، بسیار جذاب هستند. آکروپولیس در ارتفاع حدودا 30 – 60 سانتیمتری ساقه هایی محکم رشد می کند و حال و هوای سنتی به باغ شما می دهد.

http://brillianceblog.ir

همچنین این گیاه را می توان به صورت گیاه آپارتمانی در گلدان نیز پرورش داد. اگر این گل در گلدان است، می توانید در زمستان نیز در محیطی گرم از آن نگهداری کنید تا به رشد خود ادامه دهد. در برخی کشور ها از گل های این گیاه برای ساختن رنگ استفاده می شود. هر پیاز گل لاله را می‌توانید در یک گلدان با اندازه ۱۰ یا ۱۲ سانتی متر بکارید.

شرایط نگهداری و پرورش گل لاله