پیراهن- خرید پیراهن مردانه در انواع مدل های 1401 گراد

جنس پارچه پیرهن مردانه اگر با کیفیت باشد تا مدت‌ها برایتان ماندگاری خواهد داشت. پیراهن مردانه چهارخانه هم مدل دیگری در میان پیراهن‌های مردانه است که برای استایل‌های اسپرت یا نیمه‌ رسمی مناسب می باشد و ترکیب آن با انواع شلوار کتان ، استایلی جذاب را پدید می آورد. پیراهن های چهارخانه ی مردانه عموما به چهارخانه ریز و درشت تقسیم می شوند. این محصولات با تغییرات کمی در استایل‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

  • هم چنین در موقعیت‌های غیررسمی نیز می‌توانید آن را همراه با یک جین رنگ روشن به تن کنید.
  • از اکسسوری های شیک و زیبا برای تکمیل کردن استایل خود استفاده کنید.
  • آی بولک دارای بهترین پیراهن مردانه برند در انواع سبک ها و طرح ها و رنگ ها شامل پیراهن یقه گرد، پیراهن راحت مردانه، پیراهن آستین بلند مردانه، چاپ های هندسی و موارد دیگر است.
  • پیراهن‌های چهارخانه ریز و درشت با سر آستین پاکتی یا ساده از محبوب‌ترین طرح‌ها هستند.
  • برندهای مختلفی هم اقدام به طراحی و تولید پیراهن مردانه کرده‌اند که از جمله آنها می‌توان به پیراهن مردانه برند پیر کاردین، جک اند جونز، روبرتو کاوالی، هاکوپیان،وادین کوک، اسپرینگ فیلد و بادی اسپینر اشاره کرد.

طرح چهار خونه یکی از طرح های پرطرفدار و محبوب در بین ایرانیان است که در این پیراهن به نحو احسن پیاده سازی شده است. جنس این پیراهن تهیه شده از 100 درصد الیاف نخی می باشد که علاوه بر طول عمر بالا، راحتی فوق العاده ای را به شما هدیه می دهد. اگر می خواهید از آخرین محصولات، پیشنهادات ویژه و جدیدترین امکانات هیدی استایل آگاه شوید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید. ۳- اگر پیراهن رنگ تیره انتخاب کرده‌اید ، می‌توانید هم با شلوار روشن و هم با شلوار تیره آن را ست کنید. پارچه این پیراهن زیبا و ساده اصطلاحاً سوسماری بوده و در آن از رنگ مشکی بمنظور ایجاد زیبایی بیشتر استفاده شده است.

پیراهن- خرید پیراهن مردانه در انواع مدل های 1401 گراد

پیراهن مردانه را می‌توان با انواع لباس‌ها انتخاب کرد و مورد استفاده قرار داد. کاملا اشتباه است اگر تصور کنید که پیراهن‌های مردانه قابل ست کردن با لباس‌های اسپرت یا پالتو‌ها و. معمولاً به صورت جیب دار طراحی می‌شوند تا مقداری از سادگی طرح آن کم شود. تنوعی که در این نوع پیراهن می‌توان ایجاد کرد در رنگ، طرح یقه و آستین است. در واقع صاحبان تولیدی‌ها و مراکز فروش عمده می‌توانند با استفاده از عمدباکس، خود را به مخاطبان زیادی معرفی کنند و مشتریان خود را افزایش دهند.

دقت کنید به هیچ عنوان نباید تناژ رنگی پیراهن و شلوار یکی باشد. اگر در کنار پیراهن عالی بدنبال یک تیشرت مردانه ایده آل هستید پیشنهاد می شود مقاله بهترین تیشرت مردانه شیک مطالعه کنید. پیراهنی زیبا و طرح دار از جنس پنبه ویسکور که اسپرت بوده و برای استفاده روزمره و همچنین حضور در مهمانی مناسب است. عمدباکس فضای مجازی بسیار گسترده‌، با امکانات زیاد و یک بازار اینترنتی است؛ که بیش از 3000 عضو فعال دارد. عمدباکس یک سایت و کانال تلگرامی است که هر تولیدکننده و فروشنده عمده می‌تواند با پرداخت هزینه اندک با درج آگهی تبلیغاتی محصول خود را در این سایت و کانال به نمایش بگذارد و مشتریان زیادی برای محصولات خود پیدا کند. عمدباکس بستری را ایجاد کرده است که در آن عمده‌فروشان پیراهن‌ مردانه متعددی گرد هم آمده‌اند و محصولات و کالاهای خود را معرفی می‌کنند.

نحوهخرید عمدهپیراهن مردانهبا کیفیت که در عین حال قیمت مناسبی نیز داشته باشد، همواره دغدغه اصلی خریداران عمده پیراهن‌مردانه و صاحبان فروشگاه‌‎های خرد لباس بوده است. پیراهن مردانه نخی و پنبه‌ای، رایجترین جنس پیراهن مردانه است. پیراهن مردانه نخی به خوبی هوا را از خود عبور می‌دهد و بدنتان کمتر درون آن عرق می‌کند.

از مزایای این لباس‌ها می‌توان به ضد حساسیت، ضد آلرژی و راحتی آن اشاره کرد. یکی از مدل یقه‌هایی که امروزه مورد توجه بسیاری از آقایان در هنگام خرید پیراهن مردانه است یقه دیپلمات، یا همان یقه آخوندی است. اگر پیراهنی با این مدل یقه داشته باشید می‌توانید در هر مجلسی از آن استفاده کنید. در بازار پیراهن هایی با جنس پارچه کتان، جین، نخی، ویسکوز و پلی استر وجود دارد. انتخاب بهترین جنس مسلماً باعث می شود از جیب خود پول بیشتری کنار بگذارید، اما ارزش خنک ماندن در ایام گرم سال را دارد. همچنین جنس بهتر پیراهن مردانه باعث می شود ماندگاری بیشتری داشته و زود به زود نیاز به خرید پیراهن جدید نداشته باشید.

پیراهن های نخی در طرح های ساده ، چهارخونه و راه راه دوخته میشود که متناسب با علاقه و طرح و شکل بدن انتخاب ها متفاوت است. جین ایران با تولید انواع پیراهن ها در پارچه های مختلف و کیفیت بسیار بالا همواره بهترین تولید کننده در این زمینه بوده است . پیراهن سایز بزرگ به پیراهن هایی اطلاق میشود که عرض سینه آن ها از ۵۰ سانتی متر به بالا باشند . همچنین قد پیراهن سایز بزرگ با افزایش سایز ، افزایش پیدا میکند.

این زیبایی فقط در مدل مو، ریش و… خلاصه نمی شود، بلکه نحوه ی لباس پوشیدن شخص هم در جذابیت ظاهر او بسیار مهم خواهد بود. یکی از بخش های مهم اندام آقایان بالا تنه آنها می باشد، بنابراین باید سعی کنید این قسمت را با پوشیدن پیراهن مردانه ، تی شرت، پولوشرت و… زیباتر از آنچه که هست، نشان دهید. برخی از مدلهای این پیراهن شامل یقه دیپلمات مجلسی، اسپرت، یقه دوبل، یقه ساده، دکمه دار و دکمه مخفی است که هر یک طرفداران و کاربردهای خاص خود را دارند. نکته مهم دیگر پس از انتخاب مدل مورد نظر، خرید آن با قیمت مناسب از فروشگاه های معتبر است که بتواند نیاز مشتری را با داشتن حداقل استانداردهای لازم برآورده کند. همچنین قیمت این پوشاک به جنس پارچه بسیار بستگی دارد که معمولاً نوع پارچه به کار رفته برای پیراهنهای یقه دیپلمات تترون درجه یک ترک و ایرانی، تریکو و پارچه فلورای محصول کشور تایلند است. این پیراهنها اغلب جنبه رسمی و اداری داشته و قیمت رنگ مشکی با کیفیت آن از رنگ سفید و سایر رنگها بیشتر است؛ چرا که رنگ‌ مشکی از نظر میزان تیرگی در سطوح مختلفی وجود دارد و کیفیت رنگ در آن اهمیت بسیاری دارد.

برند های محبوب پیراهن مردانه به ترتیب الویت عبارتند از کلاسیک,لیورجی,نوبل,کالینز, پیراهن مردانه خرید … تمامی این موارد سبب می‌شود که فرایند خرید عمده پیراهن‌مردانه به یک فرایند سخت و پیچیده تبدیل شود و خریدار نتواند خرید دلخواه خود را انجام دهد. به علت زمان‌بر بودن و هم‌چنین هزینه‌بر بودن، امکان مراجعه حضوری به تمامی مراکز تولیدی و مراکز پخش عمده پیراهن‌ مردانه وجود ندارد. دوخت خاص با نخی که نزدیک به رنگ پیراهن است اما نمای خاصی دارد و موجب جذابیت شود. پیراهن لی در رنگ های لی روشن و سورمه ای و ذغالی تولید میشود که بسیار محبوب است .دکمه های پیراهن لی را معمولا بصورت پلاستیکی یا فلزی تولید میکنند. همچنین بدلیل ضخامت پیراهن لی ، آن را در دو پارچه لی ضخیم و لی کاغذی تولید میکنند .پارچه لی کاغذی بیشتر مناسب روزهای گرم و پیراهن لی ضخیم بیشتر مناسب روز های سرد سال است .