قفل دیجیتال قیمت قفل دیجیتال هوشمند قفل الکترونیکی-خانه هوشمند آکو

برای نصب قفل دیجیتال روی درب‌های منازلتان با هیچ محدودیت خاصی مواجه قیمت قفل دیجیتال نیستید. البته باید قبل از اقدام برای خرید و نصب قفل دیجیتال با کارشناسان ما در مجموعه نوآوران هوشمند مشورت کنید. اما درحالت کلی قفل‌های دیجتال قابلیت نصب شدن روی هر نوع درب را دارند و کار پیچیده‌ای در انتظار شما نخواهد بود. ضمن اینکه خدمات پس از فروش قفل‌های دیجیتالی که از نوآوران هوشمند می‌خرید بدون محدودیت و دائمی خواهد بود. فرقی نمی‌کند کجای ایران باشید یا کدام قفل دیجیتال را خریده باشید، با خرید از ما می‌توانید به صورت مادام‌العمر تحت پوشش خدمات پس‌ازفروش ما قرار بگیرید. واقعیت این است که نصب قفل دیجیتال روی در، بسیار ساده‌تر از آن چیزی است که فکرش را می‌کنید.

کنترل از راه دور قفل دیجیتال

با خرید محصولات یوکا، می‌توانید تا دوسال از خدمات رایگان پس‌ازفروش ما بهره‌مند شوید. در این طرح چنانچه هر نقص فنی یا مشکل خاصی برای قفل خریداری شده پیش بیاید، کارشناسـان فنی ما در محـل حاضـر شده و اقدام به تعویض یا تعمیر قطعه موردنظر خواهند کرد. باید بدانیم قفل دیجیتال در زمان باز شدن به‌هرشکل غیرمتعارف، شروع به هشدار می‌کند و حتی قابلیت اتصال به سیستم‌های آلارم دیگر را نیز دارد. کلید شما برای ورود به خانه یا دفترکارتان تگ ساده و کوچکی است که به همراه دارید؛ حتی لازم نیست این تگ را به همراه داشته باشید! اگر نگران فراموشی رمز هستید، راه‌حل دیگری وجود دارد و آن استفاده از اثر انگشت خودتان جهت ورود شکوهمند شما است.

قفل دیجیتال قیمت قفل دیجیتال هوشمند قفل الکترونیکی-خانه هوشمند آکو دستگیره الکترونیکی، دارای یک میکروکنترولر و حافظه طراحی شده است، یک میکروکنترلر 8051 که به عنوان مرکز فرماندهی می باشد و اجزایی مانند کارت ها و صفحه کلید با آن در ارتباط هستند. قفل دیجیتالی به علت امنیت بالا و امکانات بی ‌نظیر زیادی که دارند، محبوبیت زیادی میان اقشار مختلف پیداکرده‌ اند. بسیاری از مدیران مشاغل، ترجیح می ‌دهند با استفاده از قفل‌ های دیجیتال امنیت دفتر مدیریت و محل کار گروهشان را مدیریت و تأمین کنند. از طرفی در اکثر هتل‌ها از قفل‌های کارتی دیجیتال استفاده شده است تا امنیت مسافران به حداکثر برسد. راه کارهای زیادی برای ایجاد این امنیت وجود دارد که یکی از جدیدترین تکنولوژی ها برای ایجاد امنیت و ارامش برای ساکنین ساختمان ها استفاده از انواع قفل هوشمند و دیجیتال بر روب درب های ورودی ساختمان می باشد. قفل الکترونیکی، قفل دیجیتال و دستگیره الکترونیکی حداقل سه ارمغان بسیار ارزشمند برای مصرف کننده به همراه دارد.

نکات قابل توجه در هنگام خرید قفل دیجیتال

با توجه به اهمیت کیفیت قفل دیجیتال در ایجاد امنیت درب ورودی ساختمان، سولات متدوالی در شناخت بهترین قفل هوشمند درب برای خریداران به وجود آمده است. در جواب این سوال باید گفت، خوشبختانه قفل هوشمند درب ورودی غیر اصل در ایران وجود ندارد اما متاسفانه دیده شده که برخی از فروشگاه‌های ارائه دهنده قفل دیجیتال به تعویض قطعات داخلی غیر اصل با قطعات کارخانه زده‌اند. بنابراین خرید قفل الکترونیکی از نمایندگی‌های اصلی فروش محصولات می‌تواند خریداران را از گزند کلاهبرداران دور نگه دارد. این مدل امکان کنترل درب از راه دور توسط تلفن همراه را نیز فراهم می‌کند به همین دلیل قفل دیجیتال از پرفروش‌ترین محصولات شرکت بارمان به حساب می‌آید.

خرید محصول از چنین برندهایی می‌تواند به معنای اطمینان بیشتر از قفل خریداری شده باشد. در دل این اطمینان مواردی مانند حفظ امنیت فضای داخل و سهولت در استفاده از ویژگی‌های مختلف قفل نهفته است. طراحی زیبا همچنین در ظاهر ورودی منزل یا محیط کار هم تأثیر می‌گذارد.

  • قفل‌های دیجیتال انواع مختلفی دارند که نوع و همچنین امکانات آن‌ها، به نیاز کاربران وابسته است.
  • قفل دیجیتال یا قفل هوشمند همان قفل الکترونیکی است که بر خلاف قفل های مکانیکی ، بدون کلید و توسط روش های مختلف میتوان به آنها دسترسی پیدا کرد.
  • قفل های کارتی تنسر لاک مزایای فراوانی دارد که می توان به تعداد کارت هایی که در زمان خرید تنسرلاک در اختیار شما قرار می دهد اشاره کرد.
  • تجهیزات ایمنی آداک لاک قابل نصب روی تمامی وسایل مهم خانه می باشند.
اما خوب است که برای اطمینان از کارکرد صحیح قفل و همچنین استفاده از خدمات پس از فروش، از نیروی متخصص استفاده کنید و نصب قفل دیجیتالی که خریده‌اید را به کارشناس ما در یوکا و نمایندگی‌های مجاز آن بسپارید. کمپانی کاداس با داشتن تیم های تحقیق و توسعه شامل دکترین و مهندسین رده بالا در کشورهای آلمان ، کره جنوبی و چین و با داشتن کارخانه های بزرگ و دستگاه های بسیار پیشرفته در کشور چین خود را بزرگترین و حرفه ای ترین تولید کننده قفل دیجیتال در جهان معرفی می‌نماید . کاداس ایران با داشتن حق انحصاری فروش قفل هوشمند در ایران پرداخته است تا رویای یک زندگی ایدهال را به واقعیت تبدیل نماید. دستگیره دیجیتال،دستگیره هوشمند،دستگیره الکترونیکی،دستگیره رمزی،دستگیره کارتیودستگیره اثر انگشتشناخته می شود. قفل های هوشمند و دیجیتال نوع خاصی از قفل ها هستند که با استفاده از روش های مختلف فن آوری کار می کنند.

قفل های دیجیتال مجتمع مسكونی رهام