خرید کتاب کمک درسی با تخفیف و ارسال رایگان بانک کتاب مارکا | کتابکو

بعد از یک انتخاب درست، با خیال راحت می توانید برای خرید اینترنتی کتاب از طریق همین سایت اقدام کنید. انتشارات قلم چی چندین سال است که به صورت تخصصی در زمینه تالیف بهترین کتاب ‌های کمک درسی فعالیت می‌کند. در این کتاب‌ها هر درس به طور مفصل و به ساده‌ترین زبان در قالب درسنامه ارائه شده، مثال‌های مختلفی برای تمرین بیشتر جمع آوری و انتهای هر فصل آزمون‌های تالیفی در سه سطح آسان، متوسط و دشوار همراه با پاسخ‌نامه تشریحی گردآوری شده است. کتاب‌های آبی قلم چی جزو بهترین کتاب های کمک درسی این انتشارات برای دروس و رشته‌های مختلف هستند.

البته برای دانش‌آموزانی که به دنبال کتاب‌های کمک‌درسی هم‌چون زبان جامع مبتکران، قرابت معنایی الگو، دین و زندگی سفیر خرد، شیمی دوازدهم مبتکران، ریاضیات جامع مهر و ماه و شیمی دوازدهم خیلی سبز هستند هم آماده‌ی ارائه خدمات هستیم. گاج‌مارکت؛ مرکز خرید و فروش انواع کتاب‌های کمک درسی، آموزشی، دانشگاهی، زبان‌های خارجی، عمومی، کودک و نوجوان می‌باشد و مرجعی برای تهیه انواع لوازم‌التحریر مورد نیاز برای دانش‌آموزان و دانشجویان، لوازم اداری برای شرکت‌ها و سازمان‌ها و بازی‌های آموزشی برای تمامی سنین است. به جرئت می‌توان گفت که همه دانش آموزان با هر سطح علمی‌ای که دارند چه برای موفق شدن در امتحانات پایان ترم و چه برای کسب رتبه بالاتر در کنکور سراسری، خواه‌ناخواه به خرید آنلاین کتاب کمک درسی نیاز پیدا می‌کنند. پس از حذف زیرگروه این درس نیز به دروس مورد مطالعه داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسری تبدیل شده است.

تست زیست شناسی یازدهم خیلی سبز

یکی از امکاناتی که در چی بخونم میسر شده، دانلود بخشی از هر کتاب به شکل فایل پی دی اف است که می توانید یک آشنایی و شناخت اولیه نسبت به کتاب های کمک آموزشی و امکان مقایسه آنها باهم را برای بانک کتاب کتابکو شما ایجاد کند. نمونه فایل کتاب های انتشارات های گاج، خیلی سبز، مبتکران، قلم چی، مهروماه، نشر الگو و … از پایه اول دبستان تا مقطع متوسطه دوم، دوازدهم و کنکور، در چی بخونم فراهم شده است. انتشارات گاج را دانش آموزان همه مقاطع می‌شناسند و کسی نیست که از این کتاب‌های کامل و عالی استفاده نکرده باشد. کتاب های کمک درسی گاج دارای درسنامه، حل تمرینات کتاب درسی، ارائه تمرینات اضافه با راه حل تشریحی، تست‌های تالیفی و آزمون‌های پایان فصل هستند که می‌توانند نقش موثری در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان داشته باشند. یکی از نقاط قوت کتاب های کمک درسی گاج، دسته بندی و سطح بندی کردن سوالات تالیفی از آسان به دشوار است که فرایند حل تمرین را برای دانش آموزان جذاب‌تر و آسان‌تر کند. در ابتدا تمرکز اصلی انتشارات فوق بر روی کتاب‌های کمک درسی رشته تجربی بود، اما در سال‌های اخیر کتاب‌های با کیفیتی در رشته انسانی وارد بازار کرده است.

  • گاج، خیلی سبز، مبتکران، الگو و … همگی کتاب‌هایی کاربردی و مفید در مقاطع تحصیلی مختلف و براساس درس و رشته منتشر کرده‌اند.
  • اما این کافی نیست، چون فقط شما می‌توانید به درست یا نادرست بودن تست پی ببرید.
  • انتشارات گاج یکی از محبوب‌ترین ناشران چاپ کتاب‌های کمک‌درسی در ایران به شمار می‌رود که از سال 81 که سال ورود این ناشر به مجموعه انتشارات‌های چاپ کتاب کمک‌درسی به‌حساب می‌آید بیش از 1500 جلد کتاب چاپ و منتشر کرده است.
  • ارسال سریع مرسوله ها با استفاده از روش های متنوع پستی (پیک موتوری، پست سفارشی و پست پیشتاز) انجام می گیرد و بعد از ارسال بسته های پستی، کد رهگیری مرسوله پستی در بخش پیگیری سفارش و همچنین ناحیه کاربری مشتری (بخش سفارش ها) نمایش داده می شود.
  • هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد.

در ادامه این مطلب ضمن شرح اهمییت منبع در درس خواندن به معرفی کتب کمک آموزشی کنکور تجربی 1402 نیز می پردازیم. دیگر انتشارات مطرح در سطح کشور، انتشارات مهر و ماه است که در کنار قیمت مناسب دارای محصولات با کیفیتی است. از جمله معروف ترین کتاب‌ها ‌می‌توان به کتاب‌های لقمه و جمع بندی مهر و ماه اشاره داشت که برای ماه‌های پایانی بسیار مناسب هستند. فروشگاه‌های زیادی دارای خدمات فروش کتاب کمک درسی هستند ‌و این امکان را برای دانش آموزان فراهم کرده‌اند تا کتاب‌های خود را به طور اینترنتی و آنلاین از سایت‌ها خریداری کنند. برای خرید جدیدترین ویرایش کتاب های کمک درسی و خرید کتاب کنکور، سفارش آنلاین راه بسیار خوبی است. با خرید اینترنتی می‌توانید دوره آموزشی و رشته تحصیلی موردنظرتان را انتخاب کنید، عکس کتاب‌ها را با وضوح‌بالا ببینید، اطلاعات مربوط به آن‌ها را بخوانید و از اصل بودن کتب مطمئن شوید.

خرید کتاب های کمک درسی و عمومی با تخفیف ویژه

خرید کتاب کمک درسی با تخفیف و ارسال رایگان بانک کتاب مارکا | کتابکو