جزئیات محصول گوشی موبایل شیائومی Redmi K50 Pro 5G حافظه 256 رم 12 گیگابایت فروشگاه اریا

گوشی های شیائومی معمولاً دارای قیمت مقرون به صرفه با مشخصات فنی بسیار خوبی هستند. این برند انواع گوشی ها را وارد بازار کرده است حتی گوشی های گیمینگ ارزان قیمت هم توسط شرکت شیائومی عرضه شده است که یکی از آنها گوشی شیائومی K50 است. فروشگاه اینترنتی همه چی آنلاین در راستای تسهیل خرید اینترنتی محصولات دیجیتال ایجاد شده تا تمامی هموطنان عزیز دسترسی راحت‌­تری به بازار این محصولات داشته باشند. شما در همه چی آنلاین می­توانید انواع گوشی سامسونگ، گوشی شیائومی و گوشی اپل را با بهترین قیمت تهیه کنید. نرخ تازه سازی صفحه نمایش بکار رفته در این مدل 120 هرتز می باشد که نرخ مناسبی برای انجام بازی هاست.

قیمت گوشی ردمی k50 در بازار جهانی حدود 340 یورو است که البته با توجه به این که کدام نسخه از این گوشی را خریداری کنید، این قیمت می‌تواند اندکی بالاتر برود. شاید پیش خود بگویید در بین میان رده‌های شیائومی، گوشی‌هایی با قدرت خوب و قیمت مناسب‌تر نیز پیدا می‌شود، اما تا اتنها با ما باشید تا متوجه شوید چرا گوشی شیائومی k50 یکی از پرطرفدارترین‌هاست. در این فروشگاه شما می‌توانید جدیدترین مدل‌ها را از برندهای مطرح بازار به همراه اطلاعات کامل فنی ببینید، قیمت گوشی سامسونگ ، اپل، نوکیا، هوآوی کاملاً به روز بوده و خصوصاً اینکه بهترین قیمت گوشی شیائومی را همواره ارائه می‌دهد.

برخلاف مدل K40 این مدل ماژول دوربین را در یک برآمدگی کوچک مستطیل شکل قرار داده که زیبایی خاصی به ظاهر دستگاه بخشیده است. ماژول 3 گانه دوربین متشکل از سنسور عریض 64 مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی و سنسور ماکروی 2 مگاپیکسلی است. نمایشگر بکار رفته در این گوشی از نوع OLED است که دارای سایز 6.67 اینچ می باشد. محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس ویکتوس که جزو بهترین محافظان نمایشگرها محسوب می شود، نیز مسئول حفاظت از نمایشگر این دستگاه را برعهده دارد. قیمت گوشی شیائومی همیشه عادلانه بوده و یکی از عوامل اصلی جذب کاربران به این گوشی هم قیمت مناسب و منطقی آنست که نسبت به هم‌کلاس‌هایش ارزش خرید بالایی دارد.

مقایسه گوشی K50 با نسل قبلی

همچنین با پشتیبانی از قابلیت‌های روز دنیا مثل دالبی ویژن و +HDR10 کیفیت بی‌نظیری را به شما هدیه می‌دهد. نمایشگر شیائومی ردمی k50 رزولوشن و وضوح تصویر فوق‌العاده‌ای دارد و تراکم پیکسلی 526 پیکسل در هر اینچ آن، نشان می‌دهد این صفحه نمایش در حد یک پرچمدار واقعیست. باتری که در داخل این گوشی ردمی k50 ultra می باشد 5000 میلی آمپر ساعت است جنس این باتری لیتیوم پلیمری می باشد که قادر است انرژی گوشی شما را طی ساعت ها تامین کند. گوشی شیائومی ردمی k50 ultra از یک ادپتور شارژر سریع 120 پشتیبانی میکند که در 19 دقیقه انرژی باتری شما به 100 درصد می k50 gaming قیمت رسد.

گلس سرامیکی گوشی شیائومی Xiaomi Redmi K50 مدل تمام صفحه

همچنین به این نکته مهم هم باید توجه کرد که این گوشی از شارژ سریع 120 وات استفاده می کند. شرکت شیائومی در سال های گذشته نشان داده که برای تمامی سلیقه ها، محصول منحصربفردی را ارائه می کند. استفاده از گوشی به عنوان کنسول بازی، یکی از پرمخاطب ترین بخش های گوشی های موبایل محسوب می شود. گوشی شیائومی k50 که برای بازی دوستان معرفی گردیده است، با طراحی منحصربفرد خود توجه هر مخاطبی را به خود جلب می کند. این گوشی در تاریخ 16 فوریه 2022 توسط شرکت چینی شیائومی معرفی گردید و نهایتا در تاریخ 18 فوریه 2022 یعنی دو روز بعد از معرفی عمومی آن، روانه بازارهای جهانی گردید.

  • حافظه رم ردمی k50 گیمینگ از نوع LPDDR5 و حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 در نظر گرفته شده که تاثیر بسزایی در سرعت اجرای برنامه ها دارد.
  • با اینکه قیمت دستگاه از Google Pixel 6 گران‌تر است، اما کنترل‌های Trigger و تراشه اسنپدراگون آن را به گزینه بهتری نسبت به پرچمدار گوگل تبدیل می‌کند.
  • این مدل به یک نمایشگر بی‌نظیر با تراکم پیکسلی فوق‌العاده و رفرش ریت 120 هرتزی مجهز شده که فیلم دیدن و وب‌گردی را برای شما لذت بخش‌تر از همیشه می‌کند.

باید بگوییم که هیچ برند و محصولی، هر چند با کیفیت بالا، در مدت زمان کوتاهی صاحب شهرت نمی‌شود مگر اینکه مشتریان و علاقه‌مندان آن برند، با استفاده‌های مکرر از محصولات آن و رضایت‌‌مندی‌های پیوسته، برند مورد نظر را بالا ببرند. در مورد شیائومی نیز چنین مطلبی صدق می‌کند و رشد تمام مدت این برند، واقعیتی است که به واسطه کیفیت آن به وجود آمده، زیرا همانطور که گفته شد و شاهد آن هستیم، محصولات شیائومی از کیفیت بسیار زیادی برخوردار‌ند. نکته دیگر آنکه بر خلاف بسیاری از محصولات دیجیتال در دنیا که با واسطه به فروش می‌رسد و بنابراین بر قیمت آن افزوده می‌شود، این شرکت تمامی محصولات و تکنولوژی خود را بدون واسطه عرضه می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به دو سیم کارت، 5G، وای فای 6، GNSS دو بانده، NFC ،IP53، بلندگوهای استریو دوگانه با پشتیبانی از Dolby Atmos، موتور لرزش خطی محور x و حسگر اثر انگشت روی صفحه اشاره کرد.

جزئیات محصول گوشی موبایل شیائومی Redmi K50 Pro 5G حافظه 256 رم 12 گیگابایت فروشگاه اریا

ظرفیت باتری و شارژ سریع باعث شده تا این گوشی علاوه‌بر سرعت بالای شارژ بتواند برای بیش از یک روز کامل شارژ داشته باشد. شاید بتوان گفت که در بسیاری موارد کیفیت دوربین گوشی‌های شیائومی برتر از برندهای دیگر است اما همچنان قیمت پایین‌تری دارند. پیکربندی حافظه در گوشی ردمی کی ۵۰ اولترا، ۸ گیگابایت و ۱۲ گیگابایت است. پردازنده مرکزی گوشی ردمی کی ۵۰ اولترا، ۸ هسته‌ای (یک هسته ۳.۱۹ گیگاهرتزی Cortex X2، سه هسته ۲.۷۵ گیگاهرتزی Cortex A710 و چهار هسته ۱.۸۰ گیگاهرتزی Cortex A510) است. گوشی ردمی کی ۵۰ اولترا از استانداردهای Dolby Vision و HDR10+ نیز پشتیبانی می‌کند.

شیائومی چند سالیه راه خودش رو به بازار گوشی های تخصصی گیمینگ هم باز کرده و هر سال یه گوشی گیمینگ خفن از سری Redmi معرفی و وارد بازار میکنه. گوشی‌های قدرتمند با قیمت مناسب‌تر از رقبا که تونسته نظر خیلی از موبایل گیمرها رو به خودش جلب کنه. سال 2022 هم بدون گوشی گیمینگ جدید سپری نمیشه و تو این مقاله قراره با مشخصات گوشی Xiaomi Redmi K50 Gaming آشنا بشیم و ببینیم گوشی ردمی کی 50 گیمینگ شیائومی چه چیزی برای ارائه توی چنته داره. متاسفانه خبری از جک 3.5 میلی‌متری موسیقی نیست، اما اسپیکرهای استریو در گوشی شیائومی k50 دیده می‌شود.

نوآوری و خلاقیت در شناخت کامل کالا به مشتری اولویت اول این سایت فروشگاهی محسوب می‌شود که می‌توان این مهم را وجه تمایز این سایت فروشگاهی با سایرین قلمداد کرد. تصاویر سه بعدی، اطلاعات فنی و نقد و بررسی های دقیق و به روز از جمله این موارد محسوب می‌شوند. همان‌طور که گفته شد، دوربین با اینکه عملکرد خوبی دارد، اما از قسمت‌های کلیدی و مهم در ساخت این گوشی نیست و اگر نیاز به این دارید که گوشی شما کیفیت دوربین بسیار بالایی داشته باشد، بهترست که در انتخاب و خرید k50 gaming محتاط‌تر عمل کنید. یکی از مهم‌ترین عناصر در اینکه بازی مد نظر شما با کیفیت بالایی اجرا شود، GPU یا پردازنده گرافیکیست که در تراشه تعبیه شده و وظیفه تحلیل داده‌ها را بر عهده دارد.