با این روش ها شاخه های رز را به مدت طولانی نگهداری کنید!! | flowercitydesign

فوئتیدا یکی از مجله خبری شهر گل گل رز است که با نام نسترن زرد، گل زرد یا رز زرد ایرانی شناخته می‌شود. این نوع رز بوی بسیار تندی دارد؛ اما این بو اصلا ناخوشایند نیست. نسترن زرد یکی از انواع گل رز مقاوم و بالارونده است که ارتفاع آن تا ۳ متر نیز می‌رسد. به طور کلی در نژاد های گل رز ، بیش از ۳۰۰ گونه گیاه گلدار چوبی وجود دارد که هر کدام از آن در نقاط مختلفی از دنیا یافت می شود.

مشخصات گل رز:

گل رز در زبان فارسی تاجیکستان، گل صدبرگ، از تیره گل سرخ است که نزدیک به 150 گونه از آن در جهان وجود دارد و هر ساله صدها نوع جدید نیز به این مجموعه افزوده می‌شود. این گل عمدتاً بومی مناطق معتدل نیمکره شمالی است و در بیشتر بخش های خاورمیانه، اروپا و روسیه به وفور یافت می‌شود. هر روز یا هر دو روز یکبار، آب را عوض کنید تا مطمئن شوید که رشد باکتری به گل شما آسیب نمی رساند.

  • قیمت رز هلندی نسبت به رز ایرانی بالاتر است زیرا کشت و پرورش رز هلندی بسیار زمان بر و پرهزینه است.
  • مواد نگهدارنده مانند پرلایت به میزان 90% آب را در خود ذخیره می کنند و بعد از اتمام آبیاری، آب ذخیره شده را به آرامی رها ساخته و در اختیار گیاه قرار می دهند.
  • رز مدال طلا یک بوته راست و تقریبا بدون خار است که ارتفاعش به ۹۰ سانتیمتر می‌رسد.
  • گل رز درختچه‌ای گیاهانی مقاوم و با نگهداری راحت هستند.
  • نکته مثبت دیگر درخصوص Eden این است که همواره به تولید شکوفه‌های جدید مشغول است و توقف‌پذیر نیست!
  • شما می‌توانید با کمترین هزینه و با کمترین نگهداری، این رز بوته‌ای را برای خود تهیه نمایید.
رز پولیانتا از پیوند رز چینی و گونه کوتاه رز خوشه‌ای شکل گرفته است. این نوع رز گیاهی ترکیبی بوده و بومی منطقه خاصی نمی باشد ، قد ان بین ۹۰ تا ۱٫۲۰ سانتی متر است و به نور کامل خورشید نیاز دارد. گل های رز هلندی دارای رایحه ای خاص شیرین و منحصر به فردی می باشند. گل مینی فلورا نیز نوعی دیگراز گل های رز مینیاتوری است که دارای گل هایی با اندازه متوسط ، کوچکتر از فلوریبوندا اما بزرگ تر از مینیاتوری می باشد. گل‌های صورتی May Queen یکبار در سال و آن هم در اواخر فصل بهار نمایان می‌شوند.

http://brillianceblog.irپلی آندا گیاهی بلند قامت است زیرا در پیک رشدش، ارتفاع آن به 150 سانتی متر خواهد رسید. گل رز انگلیسی به تمامی رزهایی گفته می شود که توسط محقق معروف دیوید آستین به تولید رسیده باشند. دامنه رنگ گلها، متنوع و شامل زرد تیره، زرد دو رنگ، زرد آلویی، مسی نارنجی، قرمز، سوسنی، خاکستری و حتی کرم مایل به قهوه ای می باشد.

انواع و اقسام حاصله از گل سرخ

این نوع گل رز دارای گلبرگ ها و شکوفه های بزرگی می باشد که دارای تنوع رنگی بالایی به نسبت سایر گونه های رز می باشد. هنگامی که رز رونده “چهارم جولای” در سال 1999 به جهان معرفی شد، رنگ آبنباتی مانند، مقاومت بالا در برابر بیماری‌ها و عطر تند آن سبب شد تا سریعا جای خود را در دل‌های دوستداران گل رز باز کند. این گل را می‌توانید به همراه گل نیلوفر پیچ آبی روی یک تکیه گاه مشبک مخصوص گیاهان قرار دهید تا رنگ‌بندی فوق‌العاده‌ای را نظاره‌گر باشید! این رز برای باغبانانی که به‌صورت ارگانیک به پرورش گل‌ها و گیاهان می‌پردازند بسیار مناسب خواهد بود، زیرا به هیچ‌گونه اسپری کردن و رسیدگی‌های شیمیایی نیازی ندارد. رز رونده Souvenir Du Docteur Jamain نه‌تنها قادر است کمی سایه را تحمل کند، بلکه به آن نیاز وافر نیز دارد!

نوع مینیاتوری