آیا کفش های فوتسال برای دویدن مناسب هستند؟ | asilbekharid

در صورت وجود این ویژگی در کفش، پا کمتر گرم شده و در نتیجه بوی بد، شکل نخواهد گرفت. بنابراین، باید دست‌کم تا غروب صبر کنید و ببینید پاهایتان در بیشترین حالت چه اندازه‌ای دارند. شما می‌توانید با پوشیدن این کفش به‌خوبی روی مسیرهای هموار از جمله آسفالت و تردمیل بدوید و فرم مناسب پاها را هنگام دویدن حفظ کنید تا آسیبی به انگشتان و مفاصل پا وارد نشود.

پرکاربردترین نوع کفش های دوندگی Moderate cushion هستند که با میزان نرمی و ضخامت متوسط بالشتک میانی تولید شده و برای اغلب افراد مناسب‌ترین انتخاب محسوب می‌شوند. سرمایه گذاری روی یک جفت از اینها را در نظر بگیرید زیرا بیشتر نیازهای آموزشی شما را پوشش می دهند، مگر اینکه شرایط خاصی داشته باشید. همچنین، لیستی از 20 کفش برتر زنانه و مردانه موجود در بازار که همگی گزینه‌ های بسیار خوبی هستند را در بالا معرفی کردیم.

مدل بهترین حلقه های ورزشی برای لاغری [قیمت روز و خرید اینترنتی]

این کفش زنانه به علت استفاده از رنگ‌های خاص در طراحی آن با تمامی لباس‌های شما همخوانی دارد و می‌توانید با ست پوشاکی اسپرت کفش‌های خود را استفاده کنید. کفش‌های بالشتکیْ نوع بعدی را می‌سازند؛ این کفش‌ها دارای زیره ضخیم در وسط خود هستند که می‌توان با اندازه‌گیری ارتفاع پشته آن، نوع آن را سنجید. در مجموع، یک کتونی دویدن و پیاده روی باید راحتی، انعطاف‌پذیری، مقاومت و عمر مفید آن‌ها را فراهم کند. با این حال، همانطور که ذکر شد، ویژگی‌های کتونی ممکن است بین مدل‌ها و برندها متفاوت باشد. زیرا پا‌ها در این زمان، بزرگ‌تر از اندازه واقعی بوده و در نهایت کفش تنگ یا گشاد برای پا، انتخاب نخواهد شد. زیرا در صورت بزرگ بودن کفش تردمیل، هنگام دویدن لیز خورده و همچنین در صورت کوچک بودن کفش، حتماً دچار مشکلاتی مانند تاول روی پا‌ها خواهند شد.

محبوب ترین برند کفش زنانه را بشناسیم – معرفی 10 برند برتر کفش زنانه

اما اگر شما در مسیرهای خاکی، جاده‌های غیرمنظم یا مسیرهای تریل می‌دوید، کفش تریل رانینگ (Trail Running Shoes) با الگوی سطح خاص و ضربه‌پذیری بیشتر می‌تواند انتخاب بهتری برایتان باشد. هرچه سنگین وزن‌تر باشید، تأثیر نیروی وارده بین پای شما و زمین بیشتر خواهد بود. این افزایش ضربه ممکن است شما را ملزم به خرید کفش با پشتیبانی اضافی کند، حتی اگر نوع پای شما خنثی باشد و به طور معمول به شما توصیه نشده باشد. خیلی‌ها ممکن است به خیال خودشان کفش مناسب دویدن فوق‌العاده‌ای بخرند ولی چند ساعت که گذشت و هوا تاریک شد احساس کنند کفششان برایشان کوچک است. از خوبی‌های دیگر این کفش می‌توانیم به قابلیت ارتجاعی آن، ضدآب بودن و همچنین مقاومت در برابر سایش اشاره کنیم. همه‌ی این‌ها با در نظر داشتن زیره‌ی کفش باعث می‌شوند این کفش را انتخاب مناسبی برای دویدن در مسیرهای ناهموار و حتی کوهستانی در نظر بگیریم.

  • دستگاه تردمیل و استفاده از آن در خانه، امر دویدن برای بسیاری از افراد را راحت کرده است.
  • آن‌ها به ورزشکاران توصیه کرده‌اند که از بین بهترین کفش‌های ورزشی، چند مدل را بپوشند تا ‌ایده‌آل‌ترین گزینه بین وزن کفش و بالشتک‌های آن مناسب با پا‌های خود را پیدا کنند.
  • مطمئناً عدم وجود این ویژگی در کفش مناسب دویدن روی تردمیل، شخص دچار مشکلاتی بسیاری از جمله شین اسپلینت مواجه خواهد شد.
  • ماده‌ای که در زیره‌ی میانی وجود دارد معمولا نوعی فوم است که به جذب ضربه‌ها هنگام برخورد پاها با زمین کمک می‌کند و فشار روی پاها را کاهش می‌دهد.
  • برای نمونه، صبح‌ها روی تردمیل بدوید، آخر هفته‌ها را در جاده‌های خاکی بگذرانید، برخی روزها به سراغ آسفالت خیابان یا چمن پارک‌ها بروید و برخی شب‌ها هم در پیاده‌روهای بتنی و سنگ‌فرش بدوید.

اسیکس که عاشقان دویدن بیش از همه آن را می‌شناسند، GEL-VENTURE 7 را هم برای زنان و هم برای مردان ارائه داده است تا نشان دهد که تکنولوژی کفش‌هایش همه را به یکسان پوشش می‌دهد. بروکس هم که در ایران کمتر شناخته شده، راه اسیکس را رفته و GHOST 13 را با طراحی زیبای خود، هم برای مردان و هم برای زنان به بازار وبسایت اصیل بخرید معرفی کرده است. درنهایت هم مدل TANJUN نایک را داریم که زنانه است و با طراحی ساده‌اش، آماده است که در جاهای مختلف آن را بپوشید. بدون تردید در صورت انتخاب درست و توجه به ویژگی‌های کفش مخصوص تردمیل، ورزش کردن برای افراد به راحتی صورت می‌گیرد.

خرید آنلاین انواع کفش ورزشی مردانه

آیا کفش های فوتسال برای دویدن مناسب هستند؟ | asilbekharid