خرید و فروش اسب نژاد مادیان و ترکمن و کردی نر و ماده در شیپور-رویال هورس

جل بافته ای شبیه به گلیم است از خامه سیاه و سفید تشکیل شده که آن را در ابعاد مختلف می بافند. از جل برای پوشاندن چهارپایان از جمله اسب و شتر استفاده می شود. جل اسب علاوه بر گرم نگه داشتن و عرق گیری اسب به عنوان جنبه تزیینی تشریفاتی استفاده می شود. اسب های آندلسی که اسب های جنگی هستند و به خاطر حساسیت و هوش و مطیع بودنشان معروف شده اند.

در اصل یک اقامتگاه بوم گردی در استان مازندران است که امکانات رفاهی و تفریحی را در اختیار مسافران قرار می دهد . از جمله خدمات این مجموعه می توان به پرورش و فروش انواع اسب ، آموزش رایگان اسب سواری و برگزاری تور های گردشگری به طبیعت بکر و سرسبز شهرستان آمل اشاره کرد . به طور کلی عوامل زیادی بر قیمت اسب تاثیر دارند و هر کدام از این عوامل باید هنگام خرید و فروش به خوبی بررسی شوند .

سومین دوره مسابقات اسب سواری با حضور 60 سوارکار از استان های مازندران و گلستان در شهرستان آمل برگزار شد. صاحبان اسب های 4 نژاد برتر ایران به رقابت با یکدیگر خرید اسب برند پرداختند. در کورس اسب های فلات ایران، اکبر عزیزی با اسب مادیان از شهر آمل مقام قهرمانی را از آن خود کرد که با جست و جوی عبارت فیلم اسب فروشی فلات ایران در سومین دوره مسابقات اسب سواری استقامت در گوگل می توان آن مسابقه را مشاهده کرد.

از کجا یک کره اسب ترکمن زیبا بخریم؟

در گذشته زین سازی بین ترکمن ها بسیار مرسوم بود اما امروزه به دلیل استقبال کمتر از اسب دوانی این هنر در حال منسوخ شدن است. بعد از این که انسان توانست اسب ها را اهلی و به عنوان وسیله ای برای حمل و نقل از آن استفاده کند، به فکر ساخت وسیله ای افتاد که به وسیله آن بتواند راحت تر و با امنیت بالا سوارکاری کند. این اسب باقی مانده از نژاد اسب های دوران فراعنه یعنی حدود 2000 سال پیش می باشد. شناخت اسب ترکمن کار بسیار سختی است اطلاعاتی که در این مقاله داده شده‌اند بسیار کاربردی و اصولی هستند.

اسب عربی در خاورمیانه به وجود آمده اند و از طریق جنگ ها به سرتاسر دنیا انتشار یافته اند. این اسب قدی به طول 142 تا 154 سانتی متر دارد و وزن آن بین 350 تا 450 کیلوگرم است. این اسب به رنگ های کهر، مشکی، کرنگ و نیله(خاکستری) یافت می شوند. عمده ترین رنگ هایی که در این نژاد یافت می شوند به ترتیب کهر، نیله و کرنگ می باشند. این اسب فروشی اراک است که نام آن ویونا می باشد ونام پدر سلطان و نام مادرش ونوس است.

خرید و فروش اسب نژاد مادیان و ترکمن و کردی نر و ماده در شیپور-رویال هورس

که این اسب زیبا و خیره کننده است و در سرعت و استقامت بی نظیر است که تنها حدود 3500 اسب از این نژاد در کشورهای روسیه، استرالیا، ترکمنستان، اروپا و آمریکای شمالی شناخته شده است. صادرات اسب های ترکمن در گذشته به علت کمبود این اسب ها ممنوع بوده است اما امروزه پرورش‌دهندگان اسب این اسب ها را در سطح گسترده ای پرورش می دهند تا برای صادرات با مشکل روبرو نباشد. از آنجایی که فروش اسبهای ترکمن از حاشیه سود بالایی برخوردار می باشد و همچنین صادرات این اسب ها برای کشور مفید و پر رونق بوده است امروزه صادرات این اسب کرد جاف به خوبی انجام می‌شود.

به طور مثال اگر اسب بیماری داشته باشد یا ضعیف باشد، قیمت آن کاهش می یابد یا اگر از نظر سنی جوان و قوی باشد قیمت اسب افزایش پیدا می کند. طول عمر طبیعی اسب ها معمولا بین بیست و پنج تا سی سال است اما این عدد بسته به شرایط نگهداری ، وضعیت سلامتی ، قدرت بدنی و درصد خلوص اسب می تواند تغییر کند و کمتر یا بیشتر شود . اسب ها معمولا در سن چهار سالگی بالغ می شوند و در همین سن توانایی جفتگیری پیدا می کنند .

  • اسب هایی که در تابستان در مرتع به سر می برند باید علاوه بر تغذیه روزانه خود غذای اضافه تری دریافت کنند تا بتوانند نیاز های بدن خود را تامین کنند.
  • البته اسب های مادیان نیز در زمان هایی به خصوص در فصل جفت گیری ، می توانند بد خلق شوند و کنترل آن ها سخت تر از مواقع عادی باشد .
  • آن ها به خاطر ایجاد توستوسترون بالا دارای حرکات غیر قابل پیش بینی هستند بنابراین در مسابقات بهتر است از اسب های عقیم یا مادیان استفاده شود.
  • پیش از قطعی کردن خرید، از یک دامپزشک بخواهید وضعیت سلامتی یا داشتن بیماری در اسب را بررسی کند.
  • این موجود در رنگهای سفید، مشکی، قهوه ایی سوخته و روشن موجود در دنیا زندگی می کند که نژاد ترکمن به رنگ مشکی آن بسیار سرعتی بوده و هر فردی معمولی نمی تواند برای کنترل آن اقدام نماید، زیرا ممکن بوده از روی آن به سمت زمین پرتاب گردد، بیشتر افرادی که چندین سال سوارکار هستند از این موجود سواری می گیرند.
این موجود زیبا و باوقار که یکی از گرانبها ترین موجودات کره خاکی می باشد از ابتدای تمدن بشریت دوست و همراه آدمی بوده است. یکی از متداول ترین استفاده ای که از این موجود زیبا می شود مسابقات اسب سواری می باشد. لذا بر آن شدیم تا در این مقاله در رابطه با انواع اسب فروشی موجود در ایران و نژاد های مختلفشان و همچنین قیمت های آن ها بپردازیم. مادیون عرب ایرانی شش دنگ قد و درشت سن 6 سال و سواری‌دار دو ماه آبستن با سیلمی خالص مصری کاروس بدون مدرک معاوضه با اسب ندارم . ثبت آگهی در اصفهان آگهی فروش اسب مادیان عرب در اصفهان خریدار برای خرید اسب مادیان عرب تماس بگیرد.

مادیان خوش رنگ

تیره جاف بیشترین جمعیت را دارد و بیشتر به رنگ سیاه و سفید است و در کردستان موجود است. تیره سنجابی که معمولا کرنگ و نیله است و به ندرت سمند می باشد. این نژادها، معمولا در نمونه اسب فروشی کرمانشاه و اسلام آباد رایج است. اسب ترکمن یکی دیگر از نژادهای اسب ایرانی است که در منطقه صحرای ترکمن زندگی می کند. اگر قصد خرید اسب ترکمن به صورت عمده را دارید از این مجموعه اسب های سالم با قیمت مناسب خرید کنید.