آشنایی با 2 نژاد پرفروش گل رز + روش نگه‌داری بلومی | flowercitydesign

مجله خبری شهر گل رز درختچه‌ای گیاهانی مقاوم و با نگهداری راحت هستند. تفاوت گل رز درختچه‌ای با سایر انواع گل رز در قرارگیری گل‌هاست. این نوع رز به جای داشتن یک گل روی هر ساقه، گل‌های خوشه‌ای دارد. رشد رز درختچه‌ای رشد خوبی دارد و به راحتی تکثیر می‌شود. گل محمدی که به آن گل سرخ هم گفته می‎‌شود، یکی دیگر از اعضای خانواده گل رز است. از این گل در شهرهایی مثل کاشان در ایران گلاب تهیه می‌کنند.

  • دارای گل های حجیم و مات هستند به این معنا که برگ هایشان براق نیستند.
  • تمام گونه‌های گل رز تا اکنون به دست انسان کاشته شده است.
  • در هرس بوته شاخه های ضعیف یا دراز و باریک را از محل اتصال به شاخه قوی قطع کنید.
در هر یک از این روشها مطلوب است گیاه ارتفاع مناسبی برای عمل بندینگ از سطح زمین را داشته باشد. گل رز صورتی کم رنگ نماد تحسین، شایستگی، ، وقار، ستایش، شادکامی، باورم کن، همدلی و لطافت است. بیماری Rose Wilt یک بیماری گل رز است که از ابتلا گل به ویروس خاصی ناشی می‌شود. برگ‌ها طی این بیماری روبه پایین خم شده و گیاه به‌طورکلی دچار بحران می‌شود.

پنجمین نوع رز باغی مدرن : رز گرندکاور ( رز زمینی )

گل رز یکی از محبوب‌ترین گل‌ها از زمان قدیم تا اکنون به حساب می‌آید. علاوه بر زینتی بودن می‌تواند زیبایی وصف نشدنی را به باغچه و حیاط خانه شما هدیه دهد. گل رز یکی از بیشترین تنوع‌ها را در بین گیاهان خانگی در تمام دنیا دارند. بوته گل در تمام طول سال زنده است و شما همیشه از زیبایی آن می‌توانید استفاده کنید. رز هفت رنگ می‌تواند راهی برای انتقال پیام خاصی یا ابراز احساسات شما باشد. وجود رنگ‌های متفاوت در یک گل علاوه خاص شدن دسته و یا سبد گل، بیانگر پیام و حس عمیق شما باشد.

۱۰ دیدگاه برای “معرفی انواع گل رز + حقایق جالب و خواندنی در مورد گل رز”

گلبرگ ها بسته به تنوع با اشکال مختلف، از نوک تیز گرفته تا گلبرگ های گرد، شکل های مختلفی دارند. تعداد گلبرگ ها نیز متفاوت است و بعضی از آنها فقط چند گلبرگ دارند و برخی دیگر با گلبرگهایی پوشانده می شوند كه با هم تداخل دارند. گل های رز گل هایی کاملاً متقارن با گلبرگ های مرکزی چند بخشی هستند.

http://brillianceblog.irامروزه رز رنگ بندی متنوعی دارد؛‌ ولی گونه‌های قدیمی فقط به رنگ صورتی و سفید بوده‌اند. که به دست باغبان های چینی توانستند با اصلاح کردن نژاد این گل رز زرد مقاومت و طول عمر بالاتری به آن ببخشند و از آن انواع گل رز مقاوم پرورش دهند. رز گالیکا یا رز فرانسوی یکی از قدیمی‌ترین انواع گل رز است.

هفتمین نوع رز باغی مدرن : رز مینیاتوری