بهترین و شناخته ترین نوع گل رز | flowercitydesign

نماد عاشقانه و زیبای گل رز قرمز باعث شده که یکی از گل‌هایی باشد که در همه جشن ها و مناسبات مثل ولنتاین، تولد، مراسم ها و سالگرد ازدواج و هدیه جایگاه خاص و ویژه ی خود را داشته باشد. گل های رز قرمز برای همه ی گل آرایی ها و دیزاین انواع دسته گل، باکس گل و سبد گل قابل استفاده می باشد. رز دورگه چای یکی از قدیمی‌ترین انواع گل رز باغی جدید است.

  • حالا که با تمام رنگ‌های رز آشنا شدید و مفهوم هر یک را دانستید به راحتی می‌توانید مطابق با مناسب‌های پیش رویتان گل خود را انتخاب کنید.
  • هر سه روز یکبار، خاک محیط کشت را از سمت بالا توسط آب مرطوب نمایید.
  • در فصل های بهار و تابستان می توانید شاهد رویش گیاه باشید.
  • گل رز قدمتی بیش از 35 میلیون سال دارد که بعضی معتقد هستند که قدمت رز به 70 میلیون سال پیش برمی‌گردد.

در فروشگاه گل و گیاه الی ماما بصورت کامل با بهترین نوع گل رز آشنا شوید. هنگام مالش گلبرگ ها عطری دلنشین شبیه بوی جنگل از خود آزاد می‌کنند که بسیار پر طرفدار است. ساقه های آنها معمولا قرمز رنگ است و میزان گلدهی آنها یکبار در سال است. مقاومت در گونه های مختلف آنها متفاوت بوده با این حال بهتر است بعد از دوره یخبندان و در بهار کاشته شود. ساقه های رز آلبا یا فاقد خار بوده یا تعداد خار ها بسیار اندک است .

http://brillianceblog.ir

بسیاری از مردم از بین معنای مختلف مجله خبری شهر گل رز، معنی عشق و احساسات آن را بیشتر می‌شناسند. به همین دلیل گل‌های رز را در این موارد بیشتر هدیه می‌دهند. به همین دلیل است که رز یکی از مهمترین انواع گل مناسب خواستگاری است.

گل رز ایرانی

کاشت گلدان های مخصوص نگهداری در خانه و روش های نگهداری گل های رز در شیشه، و یا آب به مدت طولانی؛ از سری مواردی است، که با استفاده از کاشت و نگهداری گل رز در گلدان بوجود آمده است. به محض دریافت یا خرید شاخه گل رز آن را در یک لیوان یا بطری آب یخ قرار دهید، وقتی به خانه رسیدید ساقه گلها را زیر آب و بصورت مورب برش دهید. در نظر داشته باشید قیچی و چاقویی که از آن برای بریدن ساقه گل ها استفاده می‌کنید، تمیز باشد. برای بهتر ماندن گل در گلدان سعی کنید، ساقه را به طور کامل از برگ پاک کنید. ماندن برگ در آب منجر به پوسیدگی و تولید باکتری در آب می شود. داخل گلدانی که گلهای رز را قرار می‌دهید، کاملا بشویید و ۳/۴ آن را با آب خنک و تمیز پر کنید.

انتخاب گلدان مناسب برای کاشت گل رز

دسته‌ی 20 شاخه‌ای گل طبیعی شاخه بریده رز هلندی با رنگ های خاص. گل‌های رز واسطه‌ای، از گل‌های رز استاندارد خیلی کوچک‌تر هستند و تاج گل‌هایشان معمولاً صاف است. سایز ساقه‌های این رزها حداکثر به ۴۰ تا ۵۰ سانتی‌‎متر می‌رسد، و انواع آن شامل رز صورتی، عروس، رز فیسکو، رز کاردنیال و رز نقره‌ای براق است. برای افزایش حاصلخیزی و رطوبت خاک بهتر است که مواد آلی به آن اضافه شود. بهترین ترکیب خاک برای این گل، ترکیب خاک باغچه، ماسه شسته شده و کود حیوانی و یا ترکیبی از ورمی کمپوست، خاک باغچه و ماسه می باشد که باید طبق مشورت ترکیب شود.

اهمیت کاشت و نگهداری گل رز در گلدان