میدانید گل رز چه خاصیتی دارد! | flowercitydesign

خلاصه گل رز صورتی را وقت‌هایی هدیه می‌دهند که بخواهند از کسی تشکر کنند. طیف بینابین صورتی را هم می‌توان در هر موقعیتی هدیه داد، از تسلیت و همدردی تا تشکر و قدردانی. روش‌های کود دادن ارگانیک را پیش بگیرید زیرا این روش‌ها آرام و منظم هستند و به خوبی در طول پرورش گل رز مواد لازم را به گیاه شما می‌رسانند.

http://brillianceblog.ir

برای همین نور صبحگاهی می‌تواند به سرعت شبنم شبانه را خشک کند. دوم اینکه آفتاب بعدازظهر قوی‌تر و شدیدتر است و ممکن است باعث سوختن برگ‌ها شود. که خوب دانستن تمامی معانی و شناخت تمام رنگ‌های مشتق شده از رنگ قرمز کار راحتی نیست. اما به طورکلی قرمز پررنگ، نمادی برای بیان عشق و علاقه شدید است و برای قدردانی بابت عمق رابطه استفاده می‌شود؛ در حالی که صورتی بیانگر عشقی تازه و رابطه ای نوپاست. صورتی خیلی کم رنگ، برای بیان احساس مادرانه ، و قرمز آتشین معمولا برای بیان درخواست ازدواج استفاده می‌شود.

رز زرد

تقریبا تمام گونه‌های گل رز، گیاهانی خورشید دوست هستند. گل رز دوست دارد در محلی با نور کامل خورشید قرار بگیرد که حداقل 6 الی 8 ساعت نور در روز دریافت کند. نور کم باعث می‌شود تا گیاه ضعیف شود و رشد خوبی نداشته باشد. حتی ممکن است گل‌دهی گیاه ضعیف شود یا حتی اصلا گل ندهد.

  • مینیاتورها طیف گسترده ای از رنگ ها از جمله صورتی ، نارنجی ، سفید و زرد دارند.
  • وقتی از روی عمد شاخه هایی از گل های رز به رنگ های مختلف را در یک دسته جمع می کنید، می توانید ترکیبی از احساسات خود را خلق کنید.
  • اگر به اجبار در گلدان پلاستیکی گل رز را نگهداری می کنید، می توانید سوراخ هایی را روی بدنه گلدان ایجاد کنید تا هوادهی به ریشه ها صورت بگیرد در غیر این صورت بوته شما خواهد مرد.
  • آبیاری منظم آنها را در نظر بگیرید، به خصوص در تابستان، که در بیشتر موارد حداقل یک یا دو بار در هفته آبیاری لازم است.
مخلوط خاک گلدان با کیفیت بالا را انتخاب کنید و به آن پرلیت و کمپوست نیز اضافه کنید. پرلیت زهکشی را بهبود می بخشد و کمپوست مواد آلی طبیعی دارد و موجب تغذیه گیاه میشود. اگر می توانید انگشت خود را سه سانت در خاک قرار دهید و اگر خاک خشک است، وقت آبیاری است. اگر انگشت شما با رطوبت مواجه شد، یک روز دیگر صبر کنید و قبل از آبیاری گل رز مینیاتوری خود را دوباره تست کنید. دسته‌ی حجمی گل طبیعی شاخه بریده رز مینیاتوری (Miniature Rose یا Spray Rose).

انواع گل سرخ[ویرایش]

شته‌ها از غنچه‌ها و مجله خبری شهر گل‌های جوان(به وجود آمده بعد از هرس) تغذیه می‌کنند. با حضور این شته‌ها ظاهر گیاه نا‌زیبا و چسبناک می‌شود. کفشدوزک‌ها به طور طبیعی شته‌ها را شکار می‌کنند و اگر در باغچه حضور داشته باشند احتمال ابتلای گل رز به شته را کاهش می‌دهند. اگر گیاهتان به شته مبتلا شد می‌توانید به کمک اسپری‌های مخصوص آفت‌کش آن‌ها را نابود کنید.

رز خزه ( گل سرخ )