ضوابط و استاندارد طراحی فرهنگسرا ارائه خدمات در مهندسین نقش شهر | memarinavaz

اگرچه جنبه عملکردی سازه دیگر وجود نداشت، استودیو هیچ ابتکار عمل را برای اختراع مجدد استفاده از ساختمان به عهده گرفت. در این رساله مسائلی چون فرهنگ، ارتباط فرهنگ و معماری و معماری ایرانی در ارتباط با مسئله فرهنگ و فرهنگسرا  مورد بررسی قرار میگیرند . در بررسی این مسائل اهدافی مانند جوان گرائی  ، براوردن بخشی از نیاز های فرهنگی شهر و جامعه  و  معماری هویت گرا را دنبال می کنیم . در هنگام برگزاری جلسات سخنرانی در سالن نیاز به یک اتاق جهت میهمانان سخنران وجود دارد که قبل و بعد وبین سخنرانی از سخنران پذیرایی گردد.در این فضا که مساحت آن ۳۰ متر مربع است ،سرویس های زنانه و مردانه ،محل نشستن و استراحت و سایر وسایل مانند کمد ،رختکن و … وجود دارد. اینگونه نور پردازی از طریق پنجره ها و نور گیر های معمولی به اشکال و ابعاد مختلف و در مکانهای مناسب در دیوارها انجام می شود.پنجره ها و نورگیر ها معمولا یا در ارتفاعی که بازدید کننده قادر به دیدن محوطه ی بیرون باشد و یا در ارتفاعی بالاتر نصب می شود.

توضیحات:دانلود پاورپوینت ریز فضاهای فرهنگسرا تعداد صفحات پروژه:47

در عین حال تعدد ورودیهای مرتبط با سالن ارتباطات آسان‌تری را موجب خواهد شد. نماهای سوراخ دار این امکان را فراهم می کند که بیشتر ساختمان به طور طبیعی در برابر آفتاب قوی مدیترانه ای قرار گیرد و علاوه بر جلوگیری از تابش نور خورشید در فعالیت های روزانه، از تابش نور خورشید جلوگیری می کند. برج تئاتر با پنل های خورشیدی پوشیده شده است، نورگیرهای با دقت قرار گرفته از نور پراکنده در هسته ساختمان مراقبت می کنند. مرکز فرهنگی با زمینه سبز، نزدیکی به دریای آدریاتیک و مرکز شهر رنگارنگ ایزولا، بافت شهر را تشدید می کند. مانند یک فیگور، یک کتابخانه چندرسانه ای در طبقه اول گسترده شده است.

ضوابط و استاندارد طراحی فرهنگسرا ارائه خدمات در مهندسین نقش شهر | memarinavaz

برای مقابله با حریق بر روی صحنه می بایست اتش را درون چهار دیوار برج صحنه محبوس کرد وبا استفاده از جریان قوی هوا به سمت بالا که توسط دودکش اتوماتیک در بالای برج صحنه ایجاد می شود ،حرارت ودود را از تماشا گران دور نگاه داشت . نقشه وتجهیزات مربوط به پشت صحنه نیز باید به گونه ای طراحی شده باشد که از اتش سوزی جلو گیری کند ودر صورت بروز حریق در صحنه مانع گسترش ان به پشت صحنه شود . تجهیزات اطفا حریق در فضا های نمایشی شامل کشف کننده های دود وحرارت ،شلنگ های قرقره ای ،کپسول های کربنیک و کپسول های پودری هستند. صحنه ی تئاتر هم در عین حال باید به سیستم اب پاش در بالای صحنه و بالای پرده ایمنی نیز مجهز بوده ودر ان شیر اب و سطل شن نیز پیش بینی شود .

بزرگترین سایت تخصصی معماری مقاله،پروژه،آموزش نرم افزار

رطوبت،دما و نور باعث فرسایش اشیاء‌می گردند،دمای۱۵درجه سانتیگراد و رطوبت نسبی ۶۰%برای اکثر نمایشگاهها مناسب می باشد.رطوبت نسبی نباید کم و زیاد گردد و این مساله با اشیاء نمایشی ارتباط مستقیم دارد،ولی در کل رطوبت نسبی ۵۰% تا ۶% توصیه می گردد. ۱-هر چه نسبت بازدید کنندگان به اشیاء نمایشی کمتر باشد، امکان تمرکز واینکه هر بازدیدکننده بتواند آزادانه با شئ نمایشی ارتباط برقرار کند،بیشتر می شود. معموال ورودی یک فرهنگ سرا باید شاخص و بسیار در دید باشد که فرد مراجعه کننده به فرهنگ سرا بدون مشکل ورودی را پیدا و به مجموعهوارد شود. هدف ما فعالیت همچون سایر وب سایت های معماری و عمران نمی باشد , معمار98 حرفه ای تر عمل می کند. با همت و پشتکار تیم معماری 98 و همراهی شما عزیزان قصد داریم تا بزرگ ترین مرجع معماری و عمران باشیم.

پاورپوینت خوابگاه دانشجویی در آمستردام

نمایشگاه و فروشگاه کتاب، جهت برپایی نمایشگاه دائمی کتاب شامل بخش نمایش کتاب قدیمی، کتب جدید و کتابفروشی و پاورپوینت برنامه فیزیکی فرهنگسرا انبار و … می‌باشد. هر سالن ویژگی های طراحی جزییات منحصر به فرد خود را دارد، با این حال سالن ها به روشی مشابه طراحی شده اند. این پل به بازدیدکنندگان اجازه می دهد تا به صورت بصری چشم اندازهای مختلفی را تجربه کنند.

  • مرکز فرهنگی با زمینه سبز، نزدیکی به دریای آدریاتیک و مرکز شهر رنگارنگ ایزولا، بافت شهر را تشدید می کند.
  • بنابراین ارتفاع چشم تماشاگر ردیف نخست ۱۲۰ و تماشاگر ردیف دوم ۱۳۷ سانتیمتر است.
  • در بررسی این مسائل اهدافی مانند جوان گرائی  ، براوردن بخشی از نیاز های فرهنگی شهر و جامعه  و  معماری هویت گرا را دنبال می کنیم .
  • محاسبه زیربنای یك كتابخانه طبق فرمولی بنام VSC استاندارد IFLA به …