معرفی 8 انواع گل لاله، تکثیر، نماد و روش‌ نگهداری آن + عکس | flowercitydesign

گل لاله در صنایع بهداشتی و آرایشی بسیار پرکاربرد است. محصولات بهداشتی که با عصاره لاله تهیه می‌شوند، برای پوست‌های خشک و حساس بسیار مناسبند. از گل لاله در تولید کرم‌، لوسیون، روغن و عطر استفاده می‌شود. گل لاله با گل‌هایی از خانواده نرگس رابطه خوبی ندارد پس گل‌های نرگس را با گل لاله یکجا قرار ندهید تا گل های لاله شما پژمرده نشود. گل لاله آب زیادی را در ساقه های خود می کشد و به آب زیادی نیاز دارد به محض کم شدن آب گلدان به آن آب اضافه کنید تا گل شما پژمرده نشود.

  • اگرچه آنها نمی توانند پاهای خیس را تحمل کنند، اما پیازها برای تحریک رشد به آب نیاز دارند.
  • اگر آن ها را در باغچه کاشته اید که نور آفتاب به مقدار کافی به آن ها می تابد.
  • بعد از کاشت آبیاری کنید و گلدان را در مکانی خنک قرار دهید.
  • گیاهی برای پروش دادن در گلدان مناسب است که پیاز درشت و ساقه های گل کوتاهی داشته باشند محیط مناسب برای پیازای گیاه در حدود سانتیمتر است.
  • در بسیاری جاها زخم خون‌آلود را بدان تشبیه کرده‌اند.
  • گل‌های لاله آتشی قرمز رنگ است و پرچم‌های گل کاملا مشخص است.

در این مطلب جدید از سری مجموعه معرفی گل ها و گیاهان از وبلاگ آکادمی… گل لاله خواص دارویی هم دارد که به بعضی از آنها اشاره می کنیم. لاله با ساقه ی بلند که برای شاخه بریده مناسب هستند. نوع میان رس ها خود به دسته های پیروزی، دورگه داروین، دیررس تک پر، گل سوسنی، حاشیه دار، سبز بهاری، رامبراند، طوطی و دیررس پرپر تقسیم می شود. یک ویروس به نام Tulip Breaking Virus در لاله به نام ویروس شکستگی گل لاله وجود دارد.

بیماریها و آفات :

مجله خبری شهر گل به نور زیادی نیاز دارد ، مخصوصا در زمان گلدهی. پس اگر درون منزل نگهداری میکنید ، پرنورترین مکان را برای این گل زیبا انتخاب کنید؛ به عنوان مثال کنار پنجره جنوبی مکان مناسبی است. در صورت مشکوک بودن به سوختگی لاله، کاملا خاک اطراف پیازه را هم حفر کرده و به همراه پیازه دور بریزید.

آنتوریوم با گلدان فلزی تورینگ

لاله ها در ابتدا در گروهی از جنوب اروپا تا آسیای مرکزی یافت شدند، اما از قرن هفدهم به طور گسترده کشاورزان شروع کردند به کشت این گیاه زیبا و به سرعت این گیاه در میان مردم رواج پیدا کرد. با ورود و یا ثبت نام در سایت شما شرایط و قوانین استفاده از سرویس های سایت و قوانین حریم خصوصی آن را می‌پذیرید. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی بوی گل فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. معمولا به روش غیرجنسی تکثیر میشوند و از قاعده پیاز مادر تکثیر می شوند.

http://brillianceblog.ir

اگر شما نیز تا به حال تجربه خرید پیاز گل را نداشته اید و از ویژگی ها و مشخصات پیاز گل لاله قرمز رقم Red Impression مرغوب سردر نمی آورید، به نکات زیر توجه کنید. کارشناسان باتجربه گیاه‌پزشکی ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. گیاه پزشکان مشکل شما را بررسی می‌کنند و در صورت نیاز غذای گیاه (کود)، سم و سایر ملزومات گیاه را برای شما ارسال خواهند کرد. تکثیر گل لاله را می‌توان به وسیله سوخ‌های کوچکی که از سوخ اصلی به وجود می‌آیند، انجام داد.

کود مناسب