خرید بذر گل لاله عباسی پابلند الوان | flowercitydesign

این غده ها را می توان در فصل بهار تقسیم کرد و در گلدان های مجزا یا باغچه با خاک مناسب کاشت. آیا می دانید که کیفیت پیازها در کاشت گیاهان شما به چه میزان تاثیر دارند؟ پیازهای مرغوب رویش گیاهانی سالم و شاداب را تضمین می کنند. از این رو خرید پیازهای مرغوب یکی از دغدغه های اصلی و همیشگی باغداران بوده است.

سوخیزه ها شبیه جوانه های براق به اندازه یک نخود هستند که می توان آنها را بعد از گلدهی از گیاه جدا نمود. سوخیزه ها ۱ یا ۲ سال بعد از کاشت به اندازه گلدهی می رسند. گل لاله به نور زیادی نیاز دارد مخصوصاً در زمان گلدهی پس اگر درون منزل نگهداری می‌کنید، پرنورترین مکان را برای این گل زیبا انتخاب کنید مثلاً کنار پنجره جنوبی مکان مناسبی می‌باشد.

دانستنی‌های گل لاله(tulips) و روش نگهداری آن

پس از رشد جوانه دما را افزایش دهید تا به 17 تا 20 درجه برسد و آرام آرام نور را هم افزایش دهید. آبیاری گل لاله در گلدان باید به طور منظم و به طور متوسط انجام شود. به طوری که همیشه خاک مرطوب باشد ولی خيس بودن و آب زیاد به گل باعث پوسیدگی ریشه می شود. اگر این گل در فضای آزاد کاشته شود یک مرتبه که آبیاری انجام شد تا فصل بهار و زمان گل دهی به آب نیازی نیست. برای تکثیر پیازهایی که سالم و مرغوب هستند را ضدعفونی و تمیز کنید. گل لاله از طریق بذر و سوخ قابل تکثیر و افزایش می باشد.

  • ما می توانیم تضمین کنیم که دوستان، خانواده یا عزیزان شما مطمئناً یک دسته گل عمودی از گل لاله های زرد را دوست دارند.
  • البته کاشت بذر روش زمان بری است و برای کشت گیاه در فضای داخل منزل پیشنهاد نمی شود.
  • لاله ی وحشی یا اصلاح نژاد نشده گل‌های کوچک قرمز و نارنجی دارد اما امروزه نژادهای اصلاح شده اندازه درشت تر و رنگ‌ها و شکل‌های بیشتری دارند و بسیار زیبا و چشم نواز هستند.

یک سوم مجله خبری شهر گلدان را از خاک پر کنید سپس پیاز گل لاله هلندی را به طوری که نوک آن به سمت بالا باشد درون گلدان قرار دهید و بقیه خاک را درون گلدان بریزید. پیاز گل لاله ایرانی برای سبز شدن و ریشه زایی و گلدهی نیاز به طی کردن دوره ی سرمایی دارد، نیاز سرمایی پیاز باید زیر خاک مرطوب و در دمای ۲ تا ۷ درجه سانتی گراد انجام پذیرد. پیاز گل لاله در پاییز قبل از یخ زدن زمین کاشته می شود.

یا تب لاله

اگر پیاز لاله را به تازگی خریده اید بهترین زمان برای کاشت آن آبان و آذر است. سوخ ها باید در سینی های چوبی در یک یا در لایه نگهداری شوند. ولی در ظاهر از لحاظ گلکاری یکساله است چون سوخ اصلی ( سوخ مادری) آن فقط یک سال زراعی دوام دارد.، اما هر ساله با سوخ جدیدی جایگزین می شود و به ظاهر هیچ چیز تغییر نکرده است. ولی در نواحی گرمسیری سوخ های تیمار شده با سرما کشت می شود و پس از گلدهی از بین می رود.

http://brillianceblog.ir