با این روش ها شاخه های رز را به مدت طولانی نگهداری کنید!! | flowercitydesign

رزهای طبیعی به رنگ‌های سفید و صورتی وجود داشتند، اما در کشور چین رزهایی با رنگ زرد هم موجود بود. در ادامه تاریخچه این گل را در هر کشور مورد بررسی قرار می‌دهیم. رز چینی یکی دیگر از انواع گل رز زیرمجموعه‌ رزهای باغی قدیمی و گروه پیچیده‌ای از تلفیق‌های طبیعی است. این نوع رز ارتفاع کمی دارد و بسیار باریک و ظریف به نظر می‌رسد. هرچه عمر بوته افزایش یابد، رنگ‌ گل‌های آن هم تیره‌تر می‌شود. یکی از زیباترین و پرطرفدارترین و بهترین نوع گل رز که در اکثر گلفروشی ها می توان آن را یافت، گل رز هلندی می باشد.

باکس رز قرمز مخملی

نکته مثبت دیگر درخصوص Eden این است که همواره به تولید شکوفه‌های جدید مشغول است و توقف‌پذیر نیست! در نتیجه در همه ایام سال شاهد گل‌های زیبای آن خواهید بود؛ به‌طوری‌که گل‌های صورتی پاستلی، خامه‌ای (کرم) و زرد رنگ این گل در طول فصول مختلف به دلربایی مشغول‌اند؛ حتی اگر در باغچه‌ای با سایه نسبی کاشته شده باشند. این گیاه معمولا بیش از ۳۸ الی ۶ سانتی متر رشد نمی کند. این نوع گیاه برای مقاصد زینتی و تجاری بسیار مناسب بوده و کاربرو های فراوانی بخصوص برای فضای سبز خواهد داشت. بنابراین کسانی که عاشق گل رز می باشند‌می توانند با پرورش رز مینیاتوری فضای زیباتری درخانه خود به وجود آوردند.

http://brillianceblog.irرز آبشار طلایی برای این که به خوبی رشد کند، به محیطی گرم و پرنور نیاز دارد. عمل پیوند روی ریشه بیشتر برای ایجاد و ازدیاد اقسام گل سرخهای پاکوتاه بکار می رود. موقع و فصل مناسب این پیوند پاییز یا اواخر زمستان است که باید در گلخانه انجام شود.

عکس گل رز برای پروفایل تلگرام و اینستاگرام

بسیاری از گل های رز به دلیل گل های زیبای خود که رنگ آنها از سفید تا رنگ های مختلف زرد و صورتی تا زرشکی تیره و مایل به قهوه ای متغیر است ، کشت می شوند. اکثر آنها عطر دلپذیری دارند که با توجه به تنوع و شرایط آب و هوایی متفاوت است. استفاده از روش مناسب آبیاری.بهترین روش برای آبیاری گل رز ، استفاده از آبیاری بارانی است.گل های رز همیشه آبیاری بارانی را ترجیح می دهند اما همیشه این روش آبیاری ضروری نیست.

  • گل رز در انواع مختلفی وجود دارد و ویژگی های انواع گل رز عطری بر اساس آن گونه ها متفاوت است.
  • هرس کردن در بهار یکی دیگر از کارهای مهمی است که باید برای این رز انجام دهید.
  • در دنیای باغبانی و گلکاری گل رز جزو محبوب­ترین درختچه ­های گلدار است که بصورت گلدانی و باغچه ­ای آن را کشت می­کنند.
  • رز صورتی را می‌توانید در سبد گل یا دسته گل برای قدردانی و یا عرض تشکر از یک خانوم استفاده کنید.
  • بیماری پوسیدگی ریشه را می‌توان یکی از رایج‌ترین آفات و بیماری گل رز نامید که از فعالیت قارچ آرمیلیا ایجاد می‌شود.
  • این آفت از ریشه گل رز تغذیه کرده و گل را به‌شدت ضعیف می‌کند.لاروهای شاخک بلند رزاسه Osphrateria coerulescens و زنبور چوب‌خوار Ardis brunniventris با نفوذ به درون ساقه گل رز، بافت چوبی آن را مورد تهاجم قرار می‌دهند.

در این قسمت بعنوان نمونه مجله خبری شهر گل نگهداری دو نوع از این گونه ها بیان شده است. بهترین زمان برای قلمه زدن گل سرخ اواخر تابستان (شهریورماه) است. در زیر به تعدادی از مشخصات مهم این گل و همچنین روش کاشتن گل رز هلندی اشاره شده است که با رعایت ان ها می توان گل رز هلندی را کاشت و تکثیر نمود.

زنبور برگ‌خوار گل رز Arge Rosea