خرید و قیمت فروش اقساطی مبلمان راحتی از غرفه فروشگاه اینترنتی مبلین اقساط سراسر کشور باسلام | mobleseyed

خرید و قیمت فروش اقساطی مبلمان راحتی از غرفه فروشگاه اینترنتی مبلین اقساط سراسر کشور باسلام | mobleseyed

شما میتوانید به هرفروشگاهی که خواستید مراجعه کنید و کالای مورد نیاز خود را قسطی بخرید. اما با قسطاكارت شما ميتوانيد به فروشگاه‌های مختلف و حتی فروشگاه‌های اينترنتی سر بزنيد، كيفيت و قيمت كالاها را مقايسه كنيد و بدون نياز به ضامن، بهترين فروشگاه را براي يک خريد اقساطی به صرفه انتخاب كنيد. بسته به رتبه اعتباری‌تون، با ارائه چک یا سفته می‌تونید از تمامی خدمات قسطا کارت استفاده کنید. یعنی باورم نمی شد که کارتون اینقدر قشنگ و با ظرافت باشه . اول که خرید کردم گفتم پولم رفت و باید بیوفتم دنبال پس گرفتن پولم اما وقتی بهم زنگ زدید و گفتید که سرویس خواب که سفارش دادم رو دارید می فرستید خیالم راحت شد و وقتی راننده آورد و توی خونه نصبش کردیم ی تشکر جانانه ازتون کردم. واقعا ازتون ممنونم و امیدوارم همیشه همینطور عالی بمونید.

  • ابتدا محصول مورد نظرتون رو به سبد خرید اضافه کنید و در صفحه پرداخت، گزینه «خرید اقساطی» رو انتخاب کنید و اطلاعات هویتی و شماره تماس و آدرستون رو ثبت کنید.
  • شرایط آسانی که ما برای کلیه کارمندان و شاغلین در نظر گرفته ایم می تواند خیال شما را در خرید هر مبلی در کلکسیون مبل آرش راحت کند.
  • در کلکسیون مبل آرش فروش انواع مبلمان راحتی بصورت قسطی انجام می شود.
  • مبل تختخواب شو قسطی این روزها با توجه به افزایش ساخت منازل در متراژهای کمتر از رونق خوبی برخوردار بوده است.
  • مبلمان تولید شده برای هر اتاق و نیاز در منازل و ادارات را می‌توان به صورت تکی و همچنین عمده به فروش رساند.

شما می توانید به تعداد اقساط، چک ماه به ماه و یا اینکه هر دو ماه یک بار چک بدهید
مثلاً برای خریدی که اقساط آن ۱۲ ماهه است می توانید ۱۲ چک ماه به ماه یا ۶ چک دو ماه به دو ماه پرداخت کنید. البته اگر شما تمایل به خرید نقدی مبلمان دارید می توانید از ۱۰ درصد تخفیف ویژه خرید نقدی مبل سید بهره مند شوید. سپس در صفحه پرداخت، گزینه «خرید اقساطی» را انتخاب کنید و ثبت سفارش کنید. پس از دریافت سفارش شما، کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند و پس از دریافت اطلاعات هویتی، کار اعتبارسنجی بانکی انجام میشه. بازنشستگان و مستمری بگیران محترم تامین اجتماعی می توانند از خدمات دندانپزشکی اقساطی نامیراکالا در تهران و اهواز بهره مند شوند.

محاسبه‌گر اقساط خرید اقساطی مبل

در شرایطی که قیمت مبلمان و دیگر وسایل، معمولا در حال افزایش است قطعا خرید نقدی  سخت تر شده است. به همین دلیل، معمولا صاحبان فروشگاه های مبل و لوازم خانگی هم تمایل به فروش بصورت اقساط دارند . این شکل از خرید کالا، هم برای فروشنده و هم برای خریدار دارای مزایایی  خواهد داشت که آن را در پایین ذکر می کنیم. خرید مبلمان اداری اقساطی به راحتی با قسطا امکان پذیر میباشد. مبلمان اداری به مجموعه­ای مبلمان و میز و صندلی های اسپرت و ساده گفته می شود که برای دفتر کار، اداره و مطب ها استفاده می شود. برای مکان هایی استفاده می شود که در آن مشتریان در حال انتظار هستند یا برای جلسه با یکدیگر تبادل نظر می کنند.

چرا مبل اقساطی را باید با قسطا کارت خرید ؟

تا 24 ماه میتوانید هزینه محصول خود را با چک صیادی پرداخت کنید . این شرایط بدون هیچ محدودیتی در سقف مبلغ سفارش برای تمامی محصولات مبل نوژن در نظر گرفته شده است. در حال حاضر خرید اقساطی با سفته نداریم و فقط چک صیادی پذیرفته میشه. تایید اعتبارسنجی بانکی شما مبنی بر عدم داشتن چک برگشتی و عدم داشتن اقساط معوق، برای ضمانت پرداخت شما کفایت می‌کنه. فروش کالا در این جشنواره، بدون سود اضافی و افزایش قیمت کالاست. یعنی مبلغی بابت اقساط به قیمت درج شده در سایت اضافه نمیشه و شما کالا را با همان قیمت مصوب خریداری می‌کنید.

دریافت اعتبار برای تمام شهرها، شهرستان ها و روستاها امکان پذیر میباشد. تمام مراحل ثبت نام بصورت اینترنتی میباشد و قسطا کارت برای شما پست میشود. بعد از دریافت قسطا کارت میتوانید نسبت به خرید مبل اقساطی از هر فروشگاهی اقدام کنید. با اعتباری كه از قسطا دريافت ميكنيد، ميتوانيد از هرجا كه خواستيد نسبت به خرید اقساطی مبلمان بدون ضامن اقدام كنيد. قسطاكارت يک كارت اعتباری عضو شتاب می باشد، پس در همه‌ی مبل قسطی بازنشستگان فروشگاه‌ها معتبر است. شما با اين كارت خريد میکنید و مبلغ آنرا بصورت قسطی به ما بازپرداخت ميكنيد.