پیاز گل لاله رنگارنگ + آموزش کاشت کهکشان بذر فروش انواع بذر گل و گیاه | flowercitydesign

مجله خبری شهر گل لاله به معنای عشق کامل است اما می تواند مفهوم زیبایی و ظرافت نیز بدهد. گل لاله انتخابی مناسب برای بیان عشق بی پایان و راستین است. اگر به دنبال راهی برای خرید پیازهای مرغوب با این ویژگی ها می گردید، بهتر است که خرید از فروشگاه های معتبر را در دستور کار خود قرار دهید. همچنین توجه داشته باشید که پیازهای خریداری شده از تولیدات شرکت های معروف و شناخته شده باشند. به این ترتیب هیچ شک و تردیدی در میزان کیفیت پیازها نخواهید داشت.

  • لاله ها علاوه بر سوخک ها در کنار سوخک ها در کنار سوخ مادر تعداد 1 تا 2 سوخ که توانایی گل دهی دارند را هم تولید می کنند.
  • گل لاله با نام علمی Tulipa spp و نام انگلیسی Tulip گیاهی پیاز دار از خانواده سوسنی‌ها است.
  • در ادامه برای رشد جوانه سرما و دما را تا 5 درجه کاهش دهید.
  • آنها را در پاییز بکارید، زمانی که زمان مناسب برای منطقه شما است و بهار آینده پاداش زیبایی خواهید گرفت.
  • منطقه‌شان بکارند تا در بهار شکوفا شوند؛ اما پس از اتمام گلدهی، آن‌ها را از بین ببرند.
  • خم شدن گل ها باعث پرمردگی زودترآن ها می شود اما اگر دوست دارید گل ها به اطراف خم شوند، می توانید از تنگ ماهی به عنوان گلدان استفاده کنید و گل ها را دور تا دور به صورت مورب بچینید.

بعد از چند ماه، می‌توانید پیاز جوانه زده را به مکانی روشن ببرید و آن را پرورش دهید. نزدیکی یک پنجره نورگیر برای آن مناسب است، چون نور سبب تشویق پیاز برای تولید شکوفه می‌شود. بهتر است گلدان را در جای دارای نور بگذارید چون گل لاله در آب هم رشد خواهد کرد و ساقه ی آن بلندتر می شود اما دقت کنید که گل ها دور از گرما و تابش مستقیم آفتاب و وسایل گرمایشی باشند. گل لاله هر ساله در ایران از ماه اسفند تا اوایل اردیبهشت، با رنگ‌های زیبایش چشم‌های ما را نوازش می‌دهد. تواند این گیاه را مورد حمله قرار دهد و موجب زدی برگسار و ضعیف شدن گیاه و عدم رشد مناسب پیازهای جوان زیر خاک شود.

دانستنی‌های گل لاله(tulips) و روش نگهداری آن

زمانی که می خواهید گیاه شما گل دهی داشته باشد ماسه ها را از روی آن برداشته و به مکان گرم تری انتقال دهید. در این شرایط تاریک و دمای لازم و مدت زمان ریشه ها ایجاد شده و برگ ها هم روییده اند، بنابراین هنگامی که سوخ ها را می کارید باید گندزدایی و ضدعفونی شوند. همه ما حداقل هنگام مسافرت به دشت های سبز ایران یا در گلفروشی های خاص گل لاله را دیده ایم. این گل ها که جزء راسته سوسن سانان هستند 100 تا 150 نوع مختلف دارند و در مناطقی از اروپای مرکزی، ایران، ترکیه و آفریقای شمالی و چین به صورت خودرو و در تمامی رنگ ها رشد می کنند. خواستگاه این گل های سه گلبرگی، مناطق معتدل رو به سرد است که رطوبت چندانی نیز ندارند. این گیاهان که از طریق پیاز رشد می کنند، بر اساس میزان گلدهیشان، در سه دسته مختلف زود گلده، گل دهنده در اواسط فصل، دیر گل دهنده جای می گیرند.

مشخصات پیاز گل لاله قرمز رقم Red Impression قرمز مرغوب

نور مستقیم خورشید هم می‌تواند سبب پژمرده شدن لاله شود. به طور کلی به خاطر داشته باشید که لاله در مناطق سرد، تحت نور مستقیم؛ و در مناطق گرم در سایه نسبی رشد خوبی دارد. گل لاله سرما را تحمل می‌کند و نسبت به آن مقاوم است. اگر دمای محیط خیلی بالا باشد گلدهی گل لاله به مشکل می‌خورد.

طبقه بندی گونه های گل لاله

نکته ای که وجود دارد پیاز هلندی فقط به مدت دوسال گل دهی دارند ولی پیاز ایرانی به طور سالانه گل دهی دارد و پیاز آن افزایش می یابد. جهت پرسش در رابطه با مشکل گیاهتان و اطلاع از راه‌های درمان آن، اینجا کلیک کنید و با کارشناس متخصص گل و گیاه ارتباط برقرار کنید. در صورت آلودگی گیاه به این ویروس رگبرگ های گل زرد رنگ شده و شکل خاصی به خود می گیرد. بعد از جوانه زدن پیاز ها می توانید گلدان را به محل پر نور تر و گرمتر منتقل کنید.

http://brillianceblog.ir