دسته گل شکوفه های گیلاس کارت تبریک آبرنگ دسته گل های ساکورا پرنعمت با جوانه شکوفه صورتی گیلاس تصویر گیاه شناسی گل 1493820 | flowercitydesign

این درخت بیش از ۸۰۰ سال عمر دارد و از نوع درخت‌های یاما-زاکورا به‌شمار می‌رود. از زمان‌های بسیار کهن در ژاپن به‌غیر از میوه، از گل و برگ ساکورا نیز به عنوان مادهٔ خوراکی استفاده می‌شده‌است. در این نوع پیوند یک شاخه ساکورا به درختی که دارای ریشه‌است پیوند زده می‌شود و ساقهٔ درخت اصلی از بالای این پیوند قطع می‌شود. جدول زیر بر اساس انواع موجود در باغ گیاه‌شناسی جنگل تاما تنظیم شده‌است. جهت شکوفه‌ها رو به پایین است.می‌یاما-زاکوراPrunus maximowicziiبه معنی ساکورای اعماق کوه‌است.

مراکز کاشت ساکورا در ژاپن[ویرایش]

اهمیت فرهنگی شکوفه های گیلاس را می توان در این باور باستانی مشاهده کرد که خدایان زمانی در درختان گیلاس زندگی می کردند. ژاپنی‌ ها جشنواره‌ هایی تحت عنوان جشنواره شکوفه‌ های گیلاس برگزار می‌ کنند که به نام «هانامی» شناخته می‌ شوند تا به استقبال بهار بروند و زیبایی طبیعت را جشن بگیرند. هر ساله، در فصل بهار، نزدیک به 2 میلیون نفر از پارک «اوئنو» در ژاپن بازدید می کنند که یکی از معروف ترین پارک های این کشور است و بیش از 1000 درخت گیلاس را در خود جای داده است. گل‌های پارچه ابریشمی گل‌ها را سبک‌تر می‌کنند، نسیم می‌وزد، شاخه‌ها به آرامی می‌چرخند و درختان دانه دارند که واقع بینانه‌تر است. این درخت بیش از ۱۰۰۰ سال عمر دارد و از نوع درختان شیداره-زاکورا (شاخه افشان) است. حوزهٔ شکفتن شکوفه‌های گیلاس خطوطی است که بر روی این نقشه وجود دارد.

کپی رایت © Yiwu خوش شانس مجله خبری شهر گل صنایع دستی ، با مسئولیت محدود کلیه حقوق محفوظ است. در طول جنگ جهانی دوم ، اردوگاه یک اسیر جنگی در نزدیکی شهر کوورا در نیو ساوت ولز ، استرالیا ، در ماه اوت یکی از بزرگترین فرارهای زندان از جنگ بود. در حین شکست کوورا و در نتیجه جمع آوری اسرای جنگی ، چهار سرباز استرالیایی و سرباز ژاپنی کشته و زندانیان زخمی شدند. پس از جنگ توسط اعضای Cowra RSL گورستان جنگی ژاپن که کشته شدگان را از Breakout نگهداری می کرد ، به ژاپن واگذار شد. در توسعه گردشگری کورا تصمیم گرفت این پیوند را به ژاپن جشن بگیرد و باغ ژاپنی را برای این شهر پیشنهاد داد.

  • در زمان عادی شدن روابط چین و ژاپن ، درختان شکوفه گیلاس به دانشگاه ووهان اهدا شد.
  • در چین، شکوفه های گیلاس که با تمایلات جنسی زنانه و زیبایی زنان مرتبط است، نمادی از تسلط در نظر گرفته می شود که اغلب با توانایی زنان برای تسلط بر ظاهرشان همراه است.
  • این جشن که بیشتر در ژاپن مشهور بوده، امروزه ‏در سراسر دنیا گسترش یافته است.
  • جشنواره سالانه شکوفه های گیلاس در ماه سپتامبر اکنون یک رویداد مهم در تقویم گردشگری کورا است.
  • ترکیبی از ساقه درخت گیلاس و شاخه ها و گل های شبیه سازی شده.

خواص شکوفه گیلاس فقط محدود به پر کردن چشمان از زیبایی و اشباع شدن مشام از رایحه مسرت بخش نیست. شاید جالب باشد که بگوییم در صنعت تولید لوازم بهداشتی از شکوفه های گیلاس نه تنها در تولید عطر و اسپری بلکه برای ساخت محصولات مراقبت از پوست نیز استفاده می شود. تحقیقات زیادی بر روی این گل های لطیف زیبا شده که ثابت کرده خاصیت شفا بخشی دارد و لطافت پوست شما می تواند ارمغان گلبرگ های ظریف و نرم شکوفه های گیلاس باشد. خاصیت شکوفه های گیلاس به قدری با ارزش است که در فرهنگ ژاپن به عنوان گل ملی (ساکورا) شناخته شده و از نظر آنها شکوفه های گیلاس نماد بهار، امید، نوسازی است و هر ساله برای رویش آن جشنی به نام هانامی برگزار می کنند.

کرم ترمیم کننده پوست 30 میل وچه

با ساخت شکوفه های گیلاس کاغذی، این گلهای زیبا را در هر فصلی در منزل خود داشته باشید. درخت گیلاس از جمله درختان میوه دهنده می باشد دارای شکوفه های به رنگ صورتی و یا سفید است در جهان حدود ۴۰۰ نوع درخت گیلاس وجود دارد. درختان گیلاس های شیرین بیشتر در نیمکره شمالی رشد می کنند و بیشترین تعداد گونه های درختان گیلاس در شرق آسیا است زیستگاه بومی گیلاس های زراعی را غرب آسیا و شرق اروپا می دانند که از دریای خزر شروع می شود و تا منطقه بالکان ادامه دارد. هر ساله، جشنواره فرهنگی ژاپنی معروف به «جشنواره هانامی» به معنای «تماشای گل» در سراسر این کشور برای جشن گرفتن زیبایی شکوفه های گیلاس برگزار می شود. ارائه با گل های پلاستیکی تزئینی و عروسی شکوفه های گیلاس، خوش شانس محصولات یکی از بهترین تولید کنندگان چین، خوش آمدید به عمده فروشی مصنوعی شکوفه های گیلاس کارخانه ما تشکیل می دهند.

http://brillianceblog.ir