تصاویر حیرت انگیز از شکوفه های گیلاس در ژاپن سایت گل و گیاه نارگیل | flowercitydesign

تکه ای مثلثی مجله خبری شهر گل از کاغذ کشی بچینید و دو ضلعش را بپیچانید. پایتخت فرانسه یکی از جادویی ترین شهرها برای بازدید در فصل شکوفه های گیلاس است که معمولا از اواسط مارس تا اوایل آوریل شروع می شود. جزیره نامی نه تنها دارای پارک موضوعی، رینگ اسکیت، و میدان تیراندازی است، بلکه مسیرهایی پوشیده از شکوفه های گیلاس را نیز در خود جای داده است. جدای از این تفاسیر، این گل‌ ها به عنوان نمادی از تولد دوباره و نو شدن نیز در نظر گرفته می شوند؛ زیرا نشانه شروع بهار هستند. آن ها به ماه های تیره زمستان پایان دادند و مردم را با گلبرگ های صورتی درخشان مجذوب خود کردند.

  • گلیکاسیون به فرایندی گفته می شود که برخی عناصر مضر باعث از بین رفتن کلاژن و الاستین در پوست و بروز علائم پیری شوند اما یکی از خواص شکوفه گیلاس دارا بودن عنصر ضد گلیکز است.
  • مجموعه گل و گیاه انگور همواره از بهترین سرویس های ارسال کالا در خارج از ایران مانند DHL، dpd و… استفاده خواهد کرد.
  • مطالب بخش سلامت و پزشکی سایت کوکا فقط جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارند.
  • هر ساله، در فصل بهار، نزدیک به 2 میلیون نفر از پارک «اوئنو» در ژاپن بازدید می کنند که یکی از معروف ترین پارک های این کشور است و بیش از 1000 درخت گیلاس را در خود جای داده است.
  • درختان گیلاس در شهر عشق فراوانند و وقتی بهار می آید، هزاران جوانه صورتی ریز که درختان را پوشانده اند به زیبایی خودنمایی می کنند.

به عنوان مثال، چینی‌ ها، ژاپنی‌ ها و کره‌ای‌ ها همگی اعتقادات متمایزی در مورد درخت شکوفه‌ های گیلاس دارند. به گزارش زیست آنلاین به نقل از جام نیوز، ساکورا یک نماد شناخته شده در ژاپن و فرهنگ ژاپنی است که به عنوان نماد بهار شناخته می شود. ساکورا فصل شکوفه های گیلاس است که پس از چند ساعت یا چند روز و یا یک هفته پس از آن گل از شاخه جدا شده و می میرد. آنها به ویژه در مناطق معتدل نیمکره شمالی از جمله ژاپن ، تایوان ، کره ، سرزمین اصلی چین ، نپال ، هند ، پاکستان ، افغانستان ، ایران ، میانمار ، تایلند ، اروپا ، ایالات متحده ، کانادا و سیبری غربی توزیع می شوند. همراه با گل داوودی ، شکوفه گیلاس گل ملی ژاپن محسوب می شود. این زمان در قسمت‌های گوناگون ژاپن مختلف است و حتی ممکن است در قسمت‌های مختلف یک استان هم متفاوت باشد.

دسته گل مصنوعی خاص گلبهی مدل 377-10

این ها تنها برخی از معانی هستند که فرهنگ های مختلف با زیبایی زودگذر شکوفه های گیلاس مرتبط کرده اند. مردم کره جنوبی شکوفه های گیلاس را نماد زیبایی و پاکی می دانند. در فرهنگ پاپ کره ای، این شکوفه های زیبا با عشق واقعی نیز همراه بوده است.

http://brillianceblog.ir

بسیاری از مردم ژاپن در سراسر کشور به جاهایی می روند که شکوفه های گیلاس زیادی در آنجا باشد. مقداری دلخواه ازکرم مرطوب‌کننده دست و بدن سی‌گلرا بصورت یکنواخت روی پوست دست یا بدن استفاده نموده و به آرامی ماساژ دهید تا کاملا جذب پوست شود. با مهاجران ژاپنی به برزیل ، بسیاری از مهاجران نهال درخت گیلاس آوردند. که دارای شاخه‌های نرم و افشان هستند.یائه-زاکورادارای شکوفهٔ پرگلبرگ است. همچنین به شکوفهٔ درخت گیلاس نیز به‌اختصار ساکورا گفته می‌شود.

هانامی در هنگام شکوفایی شکوفه‌های ساکورا و با جمع شدن دوستان و بستگان به دور هم و گسترانیدن سفره در زیر درختان ساکورا برگزار می‌شود. درخت گیلاس مرغوب این نوع درخت ساکورا جهت استفاده از میوهٔ آن گیلاس، پرورش داده می‌شوند. تا قبل از دوره میجی مردم ژاپن برای به‌دست آوردن میوه، درخت آلبالوی چینی یا گیلاس ترش چینی را می‌کاشتند. در دوره میجی انواع مختلف گیلاس شیرین از کشورهای غربی وارد شد و به خاطر کیفیت مزه، به‌تدریج جایگزین آلبالوی چینی در بازارهای ژاپن شد. پارک د اسکو ، در حومه پاریس واقع شده است ، دارای دو باغ درخت گیلاس است ، یکی برای شکوفه های گیلاس سفید و دیگری برای شکوفه های گیلاس صورتی ، درخت دوم دارای درختانی است که هنگام شکوفه بازدید کنندگان زیادی را به خود جلب می کند در اوایل آوریل.

عصاره شکوفه گیلاس