گوشی سامسونگ برای کدام کشور است؟

یک سنسور اثر انگشت خوان و مانیتور نشانگر ضربان قلب با خود به همراه داشت، اما هیجان انگیز ترین قابلیت آن مقاومت در برابر آب بود. خوشبختانه، Galaxy S20 کوچکتر تنها چند میلی متر از Galaxy S10 سال گذشته بزرگتر است، با عمر باتری بسیار خوب، نمایشگر 120 هرتزی خیره کننده و برخورداری بهترین دوربین در بین کهکشانی ها، Galaxy S20 بدون شک یکی از بهترین اسمارت فون های کامپکت و احتمالا مناسب ترین دستگاه برای خانم ها یا مردانی است که به گوشی کوچکتر علاقه دارند. سامسونگ با بهبود طراحی این مدل کیفیت لولا را بهبود بخشیده و ضعفی را که در درب Galaxy Fold وجود دارد برطرف کرد. در ضمن رنگ های بدنه این مدل هم از بدنه مشکی و خاکستری S20 های دیگر، جذاب تر است.

یکی از بهترین گزینه های شماست. و بازیهایی مثل Bubble Shooter & Friends هم به صورت پیشفرض روی این گوشی نصب شدهاند، ولی متاسفانه به آسانی نمیتوان آنها را از روی گوشی حذف کرد. اولین موردی که با دیدن A10s ، توجهتان را جلب خواهد کرد، طراحی یکپارچهی گوشیهای سامسونگ است که در این محصول هم به نمایش درآمده است. این یکی از اولین اسمارت فون های سامسونگی است که به طور پیش فرض از قابلیت Absolute Volume استفاده می کند. اما امکان حاصل آمدن این گوشی، بدون حضور تلفن همراههای پیش از آن وجود نداشت.

بررسی گوشی سامسونگ

اس ۲۱ با همان قیمت آیفون ۱۲ اپل روانه بازار شده است، اما امکاناتی برای این گوشی میتوانیم لیست کنیم که کاملا ارزش پرداخت هزینه برای آن را دارد. اما S9 Plus دارای دوربینهای دوگانه است که برای گرفتن عکسهای پرتره هماهنگ میشوند.به علاوه، دارای یک صفحه نمایش بزرگ بوده و باتری آن 2 و نیم ساعت بیشتر از S8 کار میکند. یک صفحه نمایش بزرگ 5 اینچی Super AMOLED داشت و قیمت آن چیزی بین قیمت S6 Edge و Note 5 برآورد میشد. حتی اگر اندازه صفحه نمایش هنوز هم ۶.۴ اینچی باشد، گوشی از نظر عملکردی با اگزینوس ۹۹۰ یا اسنپ دراگون ۸۶۵ عملکردی بسیار عالی داشته و میتواند مانند سایر مدلهای اس ۲۰ درخشان ظاهر شود.

بررسی گوشی شیائومی

پس از صحبتهایی که دربارهی تعمیرات اساسی انجام شد؛ برای اولین بار هر دو مدل گلکسی به صورت پیش فرض با صفحه نمایش منحنی ظاهر شدند. اگر بخواهیم صفحه نمایش این گوشی را در یک کلمه توصیف کنیم، میتوان عنوان شاهکار را برای آن در نظر گرفت. با توجه به نکات ذکر شده گوشی A13 را می توان برای نوجوانان و افراد مسن پیشنهاد کرد تا بتوانند در زمانی طولانی مدت استفاده بهتری از گوشی همراهشان ببرند. این تلفن همراه در رنگهای خاکستری، آبی روشن و پرتقالی روشن به بازار آمد و پس از آن سامسونگ هر ساله سریهای Active را عرضه کرد و آخرین سری آن که در سال جاری ساخته شد S8 Active بود. البته این موضوع میتواند باعث سردرگم شدن طرفداران نیز شود، اما اگر شناخت نسبی به هرکدام از سریهای سامسونگ داشته باشید، میتوانید با دید بازتری انتخاب خود را انجام دهید.

سامسونگ تقریباً برای هر بودجهای یک گوشی دارد.

سامسونگ مجموعه عظیمی از گوشیهای هوشمند را در طول سالهای گذشته روانه بازار کرده است و برخی از آنها برای بالارده و بیشتر آنها گوشیهای میانرده و پایینرده بودهاند. گوشیهای گلکسی اس 22 اولین گوشیهایی بودند که به طور گسترده با پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 عرضه شدند. زیرا تمامی تلفنهای همراه سری Note به همراه یک قلم عرضه میشوند که به راحتی میتوانید هر آنچه بخواهید بنویسید. برخلاف مدل سال گذشته، گلکسی اس 22 اولترا نیز مانند دستگاههای گلکسی نوت قدیمی سامسونگ، با قلم S Pen سامسونگ بدون هزینه اضافی عرضه میشود. برای خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی نوت باید ببینید که به قلم نیاز دارید یا خیر؛ اگر جواب خیر است پس داشتن یک گوشی از سری گلکسی S هم تمام نیازهای شما را برآورده خواهد کرد.

همانطور که اشاره هم کردیم، اگر طرفدار شبکههای اجتماعی و عکسهای سلفی هستید، انتظار زیادی از کیفیت دوربین سلفی شیائومی 11T نداشته باشید. در این مطلب قصد داریم تا به تمامی گوشی های عرضه شده در سری اس اشاره کنیم. اگر قصد خرید موبایل دارید، گوشی های موبایل سامسونگ یکی از بهترین گزینه های شماست. اگر قصد خرید یکی از مدلهای گوشی سامسونگ سری S را دارید، حتما به مشخصات و ویژگیهای ذکرشده در این مطلب توجه داشته باشید. ایدهی این گوشی زمانی اتفاق افتاد که این شرکت یک لنز زوم اپتیکال را در پشت موبایل قرار داد.

در مورد سیستم عامل این دو گوشی نیز سیستم های عامل هر دو گوشی اندروید (Android 11, MIUI 13) می باشد که عملکرد مشابهی دارند. لازم به است که گلکسی اس20 همانند اولترا از توان شارژ 45 واتی پشتیبانی نمی کند، ولی برای شارژ با توان 25 واتی به همان ابزار مورد نیازش نیاز دارد. نرم افزاری که در S20 تعبیه شده با One UI 2.0 موجود در Note10 یا S10 ها یکسان است و منو و اپلیکیشن ها اکثرا به طوری طراحی شده اند تا در دسترس باشند. با اینکه Google Photos تنها 40 عکس را برای خلق GIF قبول می کند، اپلیکیشن Gallery سامسونگ به کاربر اجازه می دهد تا 100 فریم را برای خلق یک GIF با اندازه 640 در 480 پیکسلی به کار بگیرد. این کار نوعی برندسازی برای شرکتها بوده و به آنها اجازه میدهد قابلیتهای بیشتری را در محصولات خود قرار دهند.

البته امیدواریم که سامسونگ به طور کلی طراحی محصولاتش را عوض کند چرا که دیگر تازگی قبل در آنها فونر موبایل موج نمیزند. سرانجام یک حالت تاریک یکپارچه ای را در این نسخه می بینیم که با همه اپ ها کار می کند و اندروید 10 کنترل های بیشتری روی میزان مصرف داده و دسترسی های مختلف اپ ها به کاربر داده تا امنیت دستگاه بیشتر از قبل شود. با اینکه اگر ماژول ها در وسط بودند، تقارن دستگاه بیشتر می شد، ولی سمت چپ بودن دوربین ها به این معناست که هنگام تصویر برداری انگشتتان جلوی دوربین ها قرار نمی گیرد. تفاوت بین کیفیت های 1080p و 1440p چیزی نیست که همیشه متوجه آن شوید، ولی با نرخ ریفرش 120 هرتزی همیشه تغییر را احساس خواهید کرد. مشخصات کلی گوشی سامسونگ گلکسی S20 اولترا بدین شرح است: پشتیبانی از کارت حافظه جانبی میکرو اس دی XC، حافظه داخلی 128، 256 و 512 گیگابایتی با رم 12 و 16 گیگابایت، دوربین چهارگانه 108، 48، 12 و 0.3 مگاپیکسلی، فیلم برداری 3240p با سرعت 30 فریم در ثانیه، دوربین ثانویه دوگانه 40 مگاپیکسلی با قابلیت فیلم برداری 2160p با سرعت 30 فریم در ثانیه و فیلم برداری 1080p با سرعت 30 فریم در ثانیه، تراشه اگزینوس 990 یا GlobalQualcomm SM8250 Snapdragon 865، پردازنده مرکزی هشت هستهای (2 هسته 2.73 گیگاهرتزی Mongoose M5، 2 هسته 2.60 گیگاهرتزی Cortex-A76 و 4 هسته 2 گیگاهرتزی Cortex-A55) و باتری لیتیومی 5000 میلی آمپری.

بررسی گوشی نوت 8 پرو

گلکسی S9 از هر نظر فوقالعاده به شما میرود، اما آن چنان پیشرفتی نسبت به S8 نداشته است. اگر به دنبال یک تلفن همراه هستید، ممکن است بخواهید یک گوشی سامسونگ جدید بخرید. سامسونگ تقریباً برای هر بودجهای یک گوشی دارد. برند سامسونگ برای نیاز تمام مشتریان در بازار محصول تولید میکند. سامسونگ چندین سال است که به عنوان بزرگترین تولید کننده موبایل جهان شناخته می شود و هر ساله گوشی های زیادی را روانه بازار می کند. البته به نظر میرسد این مشکل از سمت اندروید 11 باشد که بر روی برخی از گوشیها دیده میشود، شکایات فراوانی از کاربران سراسر جهان نسبت به این موضوع وجود دارد. سامسونگ بزرگترین برند الکترونیکی مصرفی در جهان است.