گروه صنایع شیشه گیلان

این شیشه نشکن ساختمانی به دلیل چند لایه بودن از انتقال سر و صدا و انرژی فرابنفش جلوگیری می کند و به شیشه ضد گلوله نیز زیما معروف است. برای سفارش ساختمانی به صورت عمده می توانید، سفارش خود را با شرکت تولیدی شیشه ساختمانی در میان بگذارید و این شرکت های شیشه ی مد نظر شما را تولید می کنند و سپس آن را در اختیار شما قرار می دهند. به دلیل خرید مستقیم شما از این شرکت ها می توانید از کیفیت شیشه ها مطمئن باشید.

  • جالب است بدانید تفاوت در نوع هر یک از شیشه ها، ضخامت و جنس شیشه سبب تولید انواع متفاوتی از شیشه ها می شود.
  • به‌همین دلیل ساخت شیشه لمینت منحنی نیازمند تخصص و تبحر بیش‌تری نسبت به‌شیشه لمینت تخت.
  • در برخی موارد نیز برای این است که نور را بین طبقات به حرکت درآورند که شیشه بهترین راه حل است.
  • یکی از تاثیر گذارترین موارد قیمت نهایی در کارخانه شیشه خم جنس شیشه‌ای هستش‌که انتخاب می‌کنی.
  • این کارخانه با استفاده از دستگاه ها یی مجهز و بسیار دقیق شیشه های پوشش دار و آینه تولید می کند.
شیشه خم لمینت حتی جایگزین مناسبی برای بعضی از مصالح ساختمانی چون سنگ و فلز شده‌ و از اون حتی برای ساخت پله ، دیوار ، سقف و کف هم استفاده می‌شه. شایان ذکره که‌انواع شیشه‌ خم سکوریت و لمینت با قیمت‌های مناسب تو مرکز خرید شیشه خم ارائه می‌شه. کارخانه شیشه خم فرکو یکی از تولیدکنندگان برتر شیشه خم تو ایرانه که‌‌تولیداتش رو به‌صورت محصولات شیشه‌ای دکوری ، تزئینی و محصولات شیشه‌ای ساختمانی ارائه میده.

شیشه ساختمانی انواع و اقسام مختلفی دارد و در کارایی آن هم تاثیر گذار است که در ادامه توضیح می دهیم. شیشه ساختمانی در بخش های مختلف ساختمان مانند درب و پنجره و سایر بخش ها در دکوراسیون داخلی مانند نرده، پله، بالکن و پارتیشن ها برای جداسازی و نما نیز از شیشه ها استفاده می شود. شیشه ساختمانی گاهی در سقف یا کف نیز به کار می رود و دلیل به کار گیری آن کاهش بارهای سقف و کف است.

کارخانه تولید شیشه دو جداره و چند جداره صنعتی

امروزه پخش شیشه ساختمانی به صورت عمده انجام می گیرد، و همچنین می توانید از تخفیف های شگفت انگیزی بهره مند شوید. با مدیریت محمد استقبال در سال ۱۳۷۲ در مشهد تاسیس شد و فعالیت تولیدی خود را در زمینه تولید شیشه های سکوریت ساختمانی و صنعتی مطابق با استانداردهای جهانی آغاز نمود. در سال ۱۳۷۴ برای اولین بار در ایران موفق به کسب اولین نشان استاندارد ملی برای شیشه های سکوریت ساختمانی گردید.

خریدار پارکت لمینت دست دوم

همیشه مدیران شرکت‌های معتبر برای حفظ کلاس کاری و نشانی از اقتدار مدیریتی ، سعی می‌کنن شیک‌ترین و خاص‌ترین نوع میز اداری رو برای اتاق کار خود تهیه کنن. قصد خرید شیشه خم رو داری ، جهت مشاهده محصولات نمایندگی شیشه خم کلیک کن. عملکرد این طلق به‌این صورته‌که لایه‌های شیشه رو به‌هم می‌چسبونه. و قدرت چسبندگی اون بقدری‌که حتی ذرات شیشه بعد از شکسته شدن‌هم ، همچنان در سطح اون باقی می‌مونن و ریزش و پاشش خرده شیشه ، وجود نداره. این ویژگی بسیار مهم و متمایز شیشه لمینت باعث شده تو بسیاری از سازه‌های شیشه‌ای مخصوصا تو ساختمان‌سازی ، بسیار مورد استفاده قرار بگیره.

شیشه سکوریت دوجداره – شیشه دوجداره لامینت

گروه صنایع شیشه گیلان

بهترین حالت برای ایجاد نهایت عایق صوتی و حرارتی در شیشه های دوجداره، ایجاد خلاء بین دو شیشه است. راهکار دیگر، استفاده از یک گاز خنثی است که عبور گرما و صوت را به حداقل برساند. گاز آرگون چگالی بیشتری نسبت به هوا دارد؛ لذا وقتی بین دو شیشه محبوس شود، عملکرد عایقی بهتری از خود نشان می دهد. از طرف دیگر، امکان بروز بخار و میعان و یخ زدگی را مقدار کمی کاهش می دهد. قیمت شیشه دوجداره با گاز آرگون ۲٫۰۰۰ تومان بیشتر از شیشه دوجداره بدون گاز است. انواع میز شیشه‌ای منشی نیز با استفاده از شیشه منحنی در مرکز خرید شیشه خم ساخته می‌شه.

شیشه لمینت هم مقاومت بالایی دربرابر شکستن دارد و هم بدلیل وجود لایه PVB میانی، در هنگام شکستن با الگویی عنکبوتی شکسته و قطعات شیشه شکسته فرو نمی ریزد. معمولا درمکان هایی که ریزش قطعات شیشه موجب آسیب می شود و همچنین درجاهایی که نیاز به مقاومت بالایی میباشد، از شیشه لمینت استفاده می شود. شیشه فلوت در ضخامتهای مختلف از 2 میلی متر تا بیش از20 میلی متر تولید و عرضه می شود .