پشتیبانی شبکه پشتیبانی و نگهداری شبکه نگهداری شبکه خدمات شبکه خدمات پسیو

از همه اینها مهم تر امنیت اطلاعات انتقالی از فلش، دیسک و … بود زیرا ممکن بود که اطلاعات محرمانه سازمان به بیرون درز پیدا کند و نتایج ناخوشایندی در پی داشته باشد. این سیستم ها با تشخیص اثر انگشت شخصی که قصد ورود دارد هویت او را مورد بررسی قرار می دهند. به دلیل منحصر به فرد بودن اثر انگشت هر شخص، این گونه سیستم ها از امنیت و دقت بسیار بالایی برخوردار هستند. دوربین های مداربسته مینیاتوری با توجه به کاربرد مخفی آن ها دارای قابلیت دید در شب IR نمی باشند.

سپس گزارشات مفصلی از وضعیت کلی سازمان در قالب مستندات به شما ارائه میشود و بهترین پلن های خدمات شبکه متناسب با اهداف و نیازهای سازمان پیشنهاد میشود و در صورت موافقت ، قرارداد خدمات شبکه با سازمان شما منعقد میشود. یکی دیگر از خدمات شبکه آریستک میباشد که در راستای ارتقای دانش فنی مدیران و پرسنل سازمانها ارائه میشود. این آموزشات شامل برخی امور پیشگیرانه و ساده نیز میباشد که اگر هر پرسنلی وظایف ساده پیشگیرانه را انجام دهد ، از بروز بسیاری از خرابی های شبکه جلوگیری میشود. کریو کنترل یا Kerio Control یک فایروال برای ورودی های نرم‌ افزاری است که توسط شرکت Kerio Technologies توسعه یافته است. مهمترین ویژگی های کریو امکان پایش محتوای وب سایت ها و دسترسی ها محدود کننده پهنای باند، مانیتور کننده اینترنت و مدیریت دسترسی به اینترنت منحصر به کاربرمی باشد.

  • امروزه استفاده از شبکه های وایرلس به صورت روز افزونی در حال افزایش است ، اکثر مدیران و کاربران شبکه خواهان استفاده از شبکه WiFi هستند .
  • خدمات پشتیبانی شبکه یا همان نگهداری شبکه‌های کامپیوتری، مهمترین فعالیت دایان نت در زمینه خدمات شبکه کامپیوتری‌ می باشد.
  • امروزه اینترنت یکی از پر کاربردترین سرویس ها در سازمانها ، اداره جات ، شرکتها و ……
  • بخش های اصلی یک دوربین تحت شبکه شامل یک لنز، یک سنسور تصویر، یک یا چند پردازشگر و یک حافظه می‌باشد.
  • استفاده از Network Services موجب می شود که هزینه های تعمیر و نگهداری کاهش پیدا کند.
پشتیبانی شبکه پشتیبانی و نگهداری شبکه نگهداری شبکه خدمات شبکه خدمات پسیو

به اشتراک گذاشتن اینترنت در شبکه توسط ICS, انواع خدمات شبکه NAT و یا نرم افزار ISA2006 /TMG. شرکت داده پردازی نیلرام توسط جمعی از متخصصین مجرب درحوزه فن آوری اطلاعات و گروهی از مشاورین حوزه های مختلف سیستم و استراتژی، تاسیس گردید. داشتن برنامه ریزی دقیق هم از بروز اشتباهات احتمالی می کاهد و هم زمان نصب تجهیزات شبکه کاهش می یابد. همان طور که می دانید خدمات شبکه دارای طیف وسیعی از خدمات است که می تواند حوزه های وسیعی از خدمات کامپیوتری و اینترنت را در این دسته قرار داد. از سال ۱۹۷۰ تا ۱۹۸۳ به تدریج استفاده از شبکه و سیستم‌های رایانه‌ای توسعه پیدا کرد.

پشتیبانی و نظارت بر بخش های مختلف شبکه

افزون بر اینکه اشتراک گذاری سخت افزارهای سازمانی مانند پرینتر ، اسکنر و …. با فرض اینکه یک سیستم کامپیوتری به تنهایی می تواند مفید باشد، چندین رایانه به صورت شبکه، کارایی بیشتر و بهینه تری خواهند داشت. میتوان نتیجه گرفت که صرفه جویی در منابع و تجمیع و کنترل اطلاعات از اهداف اصلی راه اندازی شبکه کامپیوتری در سازمان ها و کسب و کارها محسوب می شود. اگر مدیر و یا صاحب یک کسب و کار هستید که چندین کامپیوتر در مجوعه شما وجود دارد و نیاز به تبادل اطلاعات و یا اشتراک گذاری منابع سخت افزاری دارید، قطعا به خدمات پشتیبانی شبکه نیاز دارید. در این مطلب با ویژگی های یک شرکت حرفه ای پشتیبانی شبکه آشنا شده و خواهید دانست که به چه روش هایی از شبکه کسب و کار شما نگهداری میشود.

عقد قرارداد پروژه‌های اکتیو شبکه

در مقابل، VoIP Gateway ها مانند محصولات شرکت Grandstream یا دستگاه های FXO و FXS به شکل سخت افزاری می باشند. پیمایش در چشم‌انداز دائماً در حال تغییر فناوری امروزی می‌تواند گیج‌کننده، پیچیده و طاقت‌فرسا باشد. از پشتیبانی فنی گرفته تا خدمات فناوری اطلاعات مدیریت شده، ما راه حلی کامل و جامع برای نیازهای تجاری منحصر به فرد شما ارائه می دهیم. خدمات فناوری اطلاعات ما برای کمک به افزایش بهره وری و کارایی شما طراحی شده است و راه حل های پیشرفته ای را ارائه می دهد که با رشد شرکت شما مقیاس می پذیرد. ما سیستم‌های موجود شما را بررسی می‌کنیم تا راه‌ هایی برای افزایش بهره‌ وری، کاهش زمان خرابی و صرفه‌ جویی در هزینه کشف کنیم. ما در مورد شرکت و اهداف شبکه شما بحث خواهیم کرد و راه حل هایی را پیشنهاد خواهیم کرد که برای کسب و کار و بودجه شما بهترین بازخورد را دارند.

مشاوره، طراحی و نصب دوربین مداربسته برای تمامی کسب و کارهای بزرگ و کوچک. خدمات پشتیبانی شبکه کامکو با توجه به اندازه شبکه و خدمات مورد نیاز شما در سرویس های متنوع در اختیار شما قرار می گیرد برای دریافت اطلاعات دقیق تر می توانید با کارشناسان ما در پشتیبانی شبکه کامکو تماس بگیرید. تهران به خاطر ظرفیت بالا در ایجاد کسب و کار های مختلف، هم اکنون به عنوان یکی از شهر های پیشگام ایران در زمینه شبکه و ارائه خدمات شبکه تبدیل شده است. وجود شرکت هایی که نیاز دارند خدمات شبکه را دریافت کنند سبب شده که خدمات شبکه در تهران بیشتر از شهر های دیگر ایران تقاضا داشته باشد. شرکت نوین پویا نت آماده ارائه انواع خدمات شبکه به کسب و کار های فعال در تهران است.

خدمات پسیو

شبکه ی خصوصی مجازی یا Virtual Private Network شبکه‌ای است که اطلاعات در آن از طریق یک شبکه عمومی مانند اینترنت جابه‌جا می‌شود اما در عین حال با استفاده از الگوریتم‌های رمزنگاری و یا احراز هویت این ارتباط هم‌چنان اختصاصی باقی می‌ماند. شبکه ی خصوصی مجازی به طور عمده برای ایجاد ارتباط بین شعبه‌های مختلف شرکت‌ها و یا فعالیت از راه دور مورد استفاده قرار می‌گیرد. معمولا از VPN برای اتصال دو شبکه خصوصی از طریق یک شبکه عمومی مانند اینترنت استفاده می شود. منظور از یک شبکه خصوصی شبکه ای است که بطور آزاد در اختیار و دسترس عموم نیست .