پایگاه اطلاع رسانی کروناویروس ۱۹ | دراگمد

COVID-19 یک بیماری ویروسی ناشی از ویروس کرونا که به تازگی کشف شده، بوجود میاید. این نوعی جدید ویروس کرونا تنفسی است که تا به حال در انسان دیده نشده. ابتدا COVID-19 در شهر ووهان، ایالت هوبی در کشورچین در دسامبر 2019 پیدا شد.

در بیشتر عفونت های ویروسی، از جمله آنفولانزا و سرماخوردگی، مسکن های ساده مانند استامینوفون و NSAID (داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی) مانند ایبوپروفن به طور گسترده توصیه می شود. آژانس مراقبتهای درمانی اورنج کانتی اطلاعات بیشتری در مورد شبکه کلینیکهایی که تست COVID-19 را در اورنج کانتی انجام میدهند دارد. اگرPCP یا شبکه درمانی ندارید، لطفاً با CalOptima توسط شماره های ارائه شده در زیر تماس بگیرید ویک PCP و شبکه درمانی انتخاب نمایید. ممکن است به دلیل رعایت فاصله اجتماعی، پزشکان ساعت کمتر و در نتیجه نوبتهای کمتری داشته باشند.

با استفاده از این خدمت می‌توانید به صورت تلفنی، تصویری و متنی با دکتر آنلاین این متخصصین در تماس باشید. هنوز ثابت نشده است که آیا این دارو روی بیمارانی که مبتلا به کووید-۱۹ ملایم هستند کمکی می‌کند یا نه و برخی از پزشکان همچنان نسبت به استفاده از آن در بیمارانی که شدت بیماری در آن‌ها کمتر است وحدت نظر ندارند. به نظر می رسد در ساختار پروتئین سنبله ویروس کرونا یک شکاف وجود دارد. سنبله، پروتئینی است باعث اتصال ورود ویروس به سلول های بدن می شود و ورود ویروس به سلول ها را تسهیل می کند. احتمالا آزیترومایسین با تجزیه پروتئین سنبله، این روند را مختل کرده و از ورود ویروس به سلول های میزبان اخبار پزشکی برای افغانی های مقیم ایران جلوگیری می کند.

  • اطلاعات جمع‌­آوری شده از چین و آمریکا در مورد کودکان مبتلا به SARS-CoV-2، ویروسی که باعث بروز بیماری کووید-۱۹ می‌­شود، حاکی از این است که خطر بروز بیماری شدید در کودکان نسبت به بزرگسالان کم­تر است.
  • شرایط انجام خدمات درمانیو قوانین هومکا را مطالعه کرده‌ام و می‌پذیرم.
  • با اعلام این خبر سهام شرکت گیلئاد در معاملات بورس ۴.۳ درصد افزایش یافت و به ۶۳.۳۰ دلار رسید.
  • سوال مهم این است که چرا کرونا ویروس باعث بروز چنین عوارضی می‌شود؟ باید گفت که نمی‌توان این علائم و عوارض را به طور مستقیم به این بیماری نسبت داد.
پایگاه اطلاع رسانی کروناویروس ۱۹ | دراگمد نرخ بستری شدن در بیمارستان با رمدسیویر در یک مطالعه شامل شرکت‌کنندگان مبتلا به کووید-19 خفیف تا متوسط، کاهش یافت. ممکن است این دارو در دوره بالینی برای بیماران بستری و غیر بستری مفید باشد، اما قطعیت شواهد در این زمینه محدود است. کاربرد شواهد در بالین ممکن است با ورود شرکت‌کنندگان از جمعیت‌های عمدتا واکسینه نشده که در زمان انجام مطالعات در معرض واریانت‌های اولیه ویروس SARS-CoV-2 قرار داشتند، محدود شود. رمدسیویر که دارویی تزریقی به داخل رگ است یکی از داروهایی بود که برای درمان دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا در طول درمان کووید-۱۹ مورد استفاده قرار گرفت. این دارو با مهار ماده‌ای که ویروس برای افزایش تعداد از آن استفاده می‌کند، کارایی دارد. متخصصان نسبت به استفاده همزمان این دارو با داروی هیدروکسی کلروکین هشدار می‌دهند چراکه می‌تواند اثر بخشی آن را مهار کند.

چه کسی شرایط دریافت واکسن دارد؟

پزشکان نمی‌­دانند چه چیزی باعث بروز این وضعیت می­‌شود؛ اما سایر ویروس‌­ها به حس بویایی هم حمله می­‌کنند که گاهی همیشگی است. بیماری بعضی افراد شدیدتر است و آن‌ها باید در بیمارستان بستری شوند و تحت معالجات ویژه به خصوص استفاده از اکسیژن و دستگاه تنفس مصنوعی قرار گیرند. داروهای موثر بر ویروس‌ها به نحوی که رشد و فعالیت ویروس کرونا را در داخل بدن متوقف کند. اعلام وضعیت اضطراری برای بهداشت عمومی، موقعیت استرس‌زایی برای همگان ایجاد می‌شود. در چنین شرایطی حائز اهمیت است که خود را نسبت به وضعیت آگاه نگهداریم و نسبت به یکدیگر مهربان و حمایتگر باشیم.

ادعای درمان توسط داروی ایدز[ویرایش]