هزینه بسیار پایینی در بر دارد

پس در مراکزی که ویدئو وال در دید عموم قرار میگیرد بهتر است تا برای بهتر شدن بازده ویدیو وال از این نوع استفاده شود. در ادامه به این پاسخ این سوالها میپردازیم. سؤال اول با مقایسه ماژول های استاتیک و اسکن و بررسی معایب و محاسن هر یک پاسخ داده می شود . برای پاسخ به این سوال اول باید توجه شود که قرار است چه نوع محصول تجاری مورد تبلیغ قرار بگیرد. هر کدام از تابلو روان ها دارای قابلیت های متفاوتی از هم می باشند که این امر هم می تواند در تعیین قیمت آنها بسیار موثر واقع شود. در این صورت است که تلویزیون ها کیفیت های متفاوتی دارند و هیچ کدام مانند دیگری نیستند.

همچنین این ماژول به علت دارا بودن استانداردهای اروپایی مجوز ورود به آمریکارا نیز داراست . علاوه براینکه امکان مدیریت و انجام تنطیمات با استفاده از پنلها و نرمافزارهای مدیریتی تحت شبکه وجود دارد، این نمایشگرها از پروتکلهای ارتباطی میان ابزارهای قابل حمل برای نمایش و پخش تصاویر و صوت نیز پشتیبانی میکند. بهتر است عکس تابلوی خود را از طریق این آیدی واتساپ ارسال کنید تا مورد دقیقا برررسی گردد. گزینه دیگر، نصب یک صفحه نمایش لمسی کوچکتر در مقابل ویدئو وال برای تعامل بهتر و حفظ ویدئو وال به عنوان صفحه اصلی است. معرفى : تلویزیون شهری smd p6 با تراکم بالای پیکسل های smd تمام رنگ و اجرای فیلم عکس و تیزر مخصوص فضاهای بیرون کاملأ آب بندی شده و ضد آب با جذابیت و نور عالی بهترین گزینه برای خرید تابلو تبلیغاتی فول کالر می باشد . اما کم بودن هزینه های تعمیر و نگهداری آنها موجب می شود در دراز مدت گزینه ای به صرفه تر باشند. تعمیر انواع تابلو روان در رنگ ها و اندازه های مختلف و همچنین سرویس تخصصی انواع تلویزیون های شهری را در اسرع وقت در دستور کارخود قرار دادیم.

بنابراین این امر بسیار طبیعی است که اگر دستگاهی خدمات پس از فروش نداشته باشد و قطعات یدکی آن وجود نداشته باشد پس از مدتی که نیاز به تعویض قطعه باشد با مشکل مواجه خواهد شد که علاوه بر از کار افتادن کل دستگاه، قابل تعمیر نبودن آن باعث بی مصرف شدن آن خواهد شد که متاسفانه برخی از تابلوهای دست ساز قدیمی این مشکل را دارند و صاحبان آنها را با مشکل رو به رو کرده است و هیچ شرکتی نمی تواند آن را تعمیر کند. ماژول استفاده شده در ساخت این نوع تابلو از نوع jh 806aw می باشد که ساخت کارخانه جینهوآ می باشد. درحال حاضر ماژول 806 اصل، بهترین نوع ماژول در ایران می باشد که در حدود 8 سال است که این ماژول توسط این کارخانه تولید و در ایران استفاده می شود. یکی از انواع این تابلو ها ” 2RGB ” می باشد. هزینه ساخت کابینت بافریم وبدون فریم یکی می باشدو حذف حاشیه دورتابلو تاثیری درقیمت تمام شده کابینت یا تابلو led نخواهد داشت. این نوع کابینت تابلو led با استفاده از صفحه پانچ کف ودارای جای پیچ ماژول و یک حاشیه 5 سانتی متری دورتادور تابلو می باشد .پشت تابلو درب با ورق ضخیم و محکم و دارای قفل زیمنسی و رنگ کابینت از جنس کوره ای الکترواستایک ضدآب و ضدضربه می باشد.و در اندازه های مختلف قابل ساخت است.

اگر بخواهیم به شکل خلاصه بگوییم، جنس تکنولوژی این دو محصول با یکدیگر تفاوت دارند. این واحد با تسلط حداکثری بر روی محصولات شرکت و همکاری تنگاتنگ با واحد آموزش ، اطلاعات تخصصی خود را به روز کرده و با درک کامل از نیاز مشتری، مناسب ترین محصول را ارائه می نماید . بنابراین دیگر برای ساخت تلویزیون های شهری غول پیکر لازم نیست ارز از کشور خارج شود و این محصول مانند بسیاری دیگر از محصولات تولید داخلی، با قدرت در این زمینه حضورپیداکرده و آماده صادرات به کشورهای اروپایی نیز می باشد. پاسخ: سلام این نسخه برای تمام بیت ها طراحی شده ولی تنها نرم افزاری که به علت حجم زیاد آن نمی شود از سایت دانلود کرد این نرم افزار است. نمایشگر فول کالر مدل 1RGB که در آن هر یک از پیسکل های موجود از یک LED رنگ سبز، آبی و قرمز تشکیل شده است.

از سوی دیگر در این مدل ویدئو وال قاب بسیار نازکی استفاده میشود. قابلیت استفاده به صورت 24 ساعته در شبانه روز و 7 روز هفته از دیگر ویژگیهای این دستگاهها میباشد که در صورت استفاده 7/24، دستگاه قادر خواهد بود تا 10.000 ساعت بدون وقفه کار کند. در توضیح بیشتر این مزیت ها،همانطور که گفتیم مزیت اول تابلو روان مصرف برق بسیار کم میباشد، چرا که میزان انرژی مصرف شده هر ترانس در تابلو نئون چیزی حدود 180 وات میباشد که این ویژگی انتخاب تابلو روان را برای ما منطقی تر می نماید.چرا که اگر نوشته ای روی تابلو نئون سه تکه باشد بایستی سه منبع تغذیه جداگانه ای را داشته باشند که مصرف برق این تابلو را افزایش می دهد در حالی که میزان مصرف برق و انرژی در تابلو روان برابر 24 وات است. یکی از مزیت های فوق العاده تبلیغات محیطی که سبب برتری آن نسبت به دیگر رسانه های تبلیغاتی گردیده این است که مخاطب ناگزیر به دیدن تبلیغات محیطی بوده و چون نمی تواند چشم خود را از رنگ ها و طرح های اطراف خود بپوشاند. امروزه استفاده از تابلوهای تبلیغاتی روان و تلویزیون های شهری بسیار گسترش یافته است و با توجه به این موضوع, ویدئو وال نیاز به سرویس ها و تعمیرات این نوع تابلوها هم روز به روز درحال افزایش است.

در صورتی که ماژول های به کار گرفته شده در تابلوهای روان داری نور زیادی باشد این نشان دهنده با کیفیت بودن آن است و مطمئنا قیمت آن در مقایسه با دیگر تابلوهایی که دارای نور بسیار می می باشد بیشتر خواهد بود. همچنین از سمت دیگر کیفیت ماژول تابلو روان نیز مهم می باشد که باید افراد و خریداران تابلو روان به آن توجه نمایند. یکی از مهمترین مواردی که باید در هنگام تدوین استراتژی بازاریابی در نظر بگیرید، مخاطبان هدف شما هستند. تابلو روان LED یکی از انواع تابلو های تبلیغاتی به حساب می آید که با قرار دادن تعدادی از دیود ها و با استفاده از یک نرم افزار در کامپیوتر می توان با طراحی و ساخت آن پرداخت. آنچه درخرید تابلو روان یا تلویزیون شهری باید مدنظر قرارداد,تغییر متون نوشتاری روی نمایشگر توسط مشتری است .نرم افزارتابلو ال ای دی شماست که می تواندمتون تبلیغاتی شمارابا افکت های جذاب بر رویتابلو روان شما ظاهرسازد. شما به یک نمایشگر بزرگ نیاز دارید. یک شرکت می تواند تبلیغات تجاری را انتخاب کند ، چه در فضای باز و چه در فضای داخلی. تابلو روان از چه قطعاتی تشکیل شده است؟

ماژول قطعه ای است که تمام LED های موجود در تابلو بر روی آن قرار گرفته است وتمام LED ها در هر کدام از آنها بر اساس رنگ قرار گرفته است. تابلو روان تک رنگ قرمز با تراکم بالا (10000واقعی ) و با شدت نور عالی کاملا آفتابدید و با نور یکدست و درخشنده مناسب برای هر ابعادی می باشند. تفاوت دیگر رزولوشنهای بالا و پایین در میزان refresh rate این نمایشگرها میباشد که به کاربر یا مشتریان این امکان را میدهد تا بدون نویز از صفحه نمایش با کیفیت بالا تصویر برداری کنند، بنابراین در صورتی که نیاز به فیلمبرداری از صفحه نمایش ویدئو وال را دارید، حتما از ماژولهایی که refresh rate بالاتری دارند استفاده نمایید تا نویز تصویر در فیلمبرداریها از بین برود. در تابلوهای بزرگ از ورق ضخیم تر ( تا 1.5 ) ودر سایزهای معمولی از ورق 0.8 استفاده می شودکه دارای استقامت بالا وکیفیت عالی جهت انواع شرایط جوی میباشد.

يعني تابلو روان شما از پهلو تا 120 درجه نيز قابل مشاهده میباشد و لازم نیست كه حتما از روبرو به تابلو روان نگاه كرد. صفحه نمایشگر تلویزیون شهری در واقع مجموعه ای از پانل میباشد که در کنار هم قرار داده میشوند که به طور کلی به آنها کابینت تلویزیون شهری میگویند. از موارد استفاده نمایشگر ویدئو وال ال ای دی میتوان به نمایشگر ویدئو وال ال ای دی استودیو های تلویزیونی و اموزشی و ضبط برنامه های ویدیویی، نمایشگر ویدیو وال ال ای دی سالن کنفرانس و ویدئووال اسکرین یا نمایشگر ویدئو وال سالن جلسات و آمفی تئاتر و سمینار وال ال ای دی یا نمایشگر تلویزیون وال نمایشگاه ها، نمایشگر ویدئو وال ال ای دی بزرگ تالار، نمایشگروال کافه و رستوران میتوان اشاره نمود، قیمت نمایشگر ویدئووال ال ای دی و قیمت ویدئووال غول پیکر به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه پس از اطلاع ازاینکه ویدئووال چیستVIDEO WALL به چند نکته با اهمیت آن میپردازیم. از دیگر نکات مثبت این ویدئو والها می توان به کیفیت تصویر بالا، بدون افت کیفیت در گذر زمان اشاره کرد. در حسن دوم تابلو روان LED نسبت به نئون را ميتوان به متحرك بودن و مهيج بودن فونتها و افكتها در آن نیز اشاره نمود.

در واقع نرمافزار ویدئو وال رابط کاربری آن برای کنترل نمایشگر، کنترلر و محتواهای دستگاه منبع است. بهعنوانمثال، با تعریف کردن یک تقویم، رویدادهای ذکرشده در ویدئو وال با توجه به تقویم بهروز میشوند. پیکسل ها در آنها از یک ال ای دی که دارای 3 رنگ اصلی ابی ، قرمز و سبز که از ترکیب ان ها رنگ های دیگر ساخته می شوند تشکیل شده است. ماژول ها از تعدادی پیکسل تشکیل شده اند و این پیکسل ها در ماژول های تک رنگ دارای یک LED و در ماژول های dual دارای دو LED و در ماژول های فول کالر دارای چهار LED می باشند. خبر خوب این است که به راحتی و با کمترین هزینه کار شما انجام خواهد شد. با به کار بردن تابلو روان LED می توانید بهترین و زیباترین نوع تبلغات رو داشته باشید. به منظور به دست آوردن قیمت تابلو روان می توانید متر مربع آن را محاسبه نمایید و بعد عدد به دست آمده را در قیمت هر متر مربع تابلو روان ضرب کنید. در انتها قیمت تابلو روان به دست می آید. تعداد رنگ های بکار رفته، کیفیت ماژول تابلو روان، قالب تابلو روان بکار برده شده سبب می شود که قیمت های گوناگونی را برای تابلو روان مشخص نماییم.

ماژول های بیرونی در چند رنگ و نوع متفاوت تولید می شوند که کاملا ضد آب هستند و در برابر نور خورشید از وضوح و نمایش خوبی برخوردارند. می توانیم تابلو روان LED را به چند گروه مختلف تقسیم کرد. معمولا برای ساخت تابلو روان پشت شیشه یا داخل مغازه بخاطر اینکه دید جلوی ویترین راکور نکند از تابلوهای بدون فریم می توان استفاده کرد. استفاده از آن ها در اماکن نظامی مانند زندانها و پادگانها، فرودگاهها، ایستگاههای راهآهن، اعلام مسیر، اتاق کنترل، اتوبوسرانی، تاکسیرانی و… در این نوع به علت وجود چهار LED برای تشکیل یک پیکسل و محدودیت فضا، نمیتوان این ماژول را با مدل P10 طراحی نمود و معمولا مدل P20 یا P16 آن موجود می باشد.

3. زیاد بودن و متفاوت بودن مدل لامپ ها در ماژول های رنگی می تواند قیمت تابلو روان را تحت تاثیر خود قرار دهد. تابلوهای led که شاخه ای از تابلوهای روان است با استفاده از ماژول های رنگی که به صورت پیکسلی عمل کرده و از ترکیب رنگ های قرمز، سبز و آبی، یک حالت هفت رنگ جذابی را ایجاد میکند، یا با استفاده از برد کنترل طیفدار میتوان به صورت تابلو led فول کالر استفاده نمود. تابلوهایی که تک رنگ بوده و همچنین تابلوهایی که از ماژول های رنگی در آنها استفاده می شود. این نوع ماژول، یعنی ماژول P5 indoor قادراست 4398 بیلیون رنگ مختلف را ارائه دهد. تا از مصرف انرژی بیش از حد و اتلاف انرژی جلوگیری شود شاید اهمیت این مورد از سایر بخش های یک تابلو مثل نوع ال ای دی و یا منبع تغذیه بیشتر نباشد و معمولا مورد توجه قرار نمی گیرند و یا حتی صرف هزینه کمتری را می طلبد.

ماژول دو رنگ و سه رنگ تابلو روان LED : در این نوع ماژول ها در هر نقطه بجای یک چراغ LED از دو چراغ LED استفاده می شود. در این شرایط باید 90،000 در 12 ضرب کنیم تا قیمت آن تابلو روان به دست آید. به طور خاص، شما می خواهید مزایا و نتایجی را که می خواهید با کمپین خود به دست آورید، در نظر بگیرید. چگونه تابلو روان دست دوم بخریم؟ شرکت پارسا تابلو با تجهیز تیم فنی متخصص و ماهر آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم می باشد. تمامی تولیدات شرکت پارسا تابلو دارای استاندارد بوده و مشکلی بابت خدمات و تعمیرات وجود ندارد.درحال حاضر درحدود 20000 دستگاه از تولیدات این شرکت در اقصی نقاط ایران و حتی کشورهای خارجی درحال کار می باشند. از جمله تابلو LED و یا در بیشتر مواقع با سام تابلو تبلیغاتی جزء این اسم ها می باشد.