هر آنچه درباره ی نحوه نوشتن کلمه کلیدی برای سئو باید بدانید

به کار بردن کلمات کلیدی متناسب با کل محتوا، استفاده از عکس های مرتبط و با کیفیت، پادکست، ویدیو و… البته از این تکنیک می تونید در زمان درست کردن بک لینک هم استفاده کنید و بخشی از متن سایت خود را به صورت نقل قول در سایت های دیگر کپی کنید. مطمئنا شما هم اگر از این نرم افزار استفاده کنید، حتما برای بار دوم هم و حتی بیشتر نیز در پروژه های دیگر استفاده خواهید کرد. همچنین شما میتوانید از سرویس WebP گوگل هم استفاده کنید. اگر اهمیت زیادی برای سئو تصاویر محتوا و صفحات خاص وب سایت خود قائل هستید، توصیه می کنیم از کلمات متناسب با محتوای خود یا حتی برند خود برای نام تصاویر استفاده کنید. امروزه برخی بروزرسانی ها در بخش جستجوی تصاویر باعث بهبود ارتباط کاربر با صفحات وب از طریق تصاویر می شود. سازگاری این قالب با افزونه های رولوشن اسلایدر، ووکامرس، ویژوال کامپوزر در کنار دیگر ویژگی های آن باعث شده تا در بین کاربران محبوب شود. در ادامه، با چند فاکتور کلیدی که باید هنگام برنامه ریزی استراتژی سئو، برای وب سایت های خبری در نظر داشته باشیم آشنا می شویم. در این بخش، سعی داریم تا مهمترین مراحل را که معمولا اکثر سئوکاران براساس آن عمل میکنند، شرح دهیم.

چرا که امروزه در وحله اول وجود تصاویر و سپس استانداردسازی آنها از مواردی است که گوگل به شدت بر روی آن حساسیت نشان داده و به آن اهمیت میدهد. در هر صفحه فقط باید یک URL متعارف وجود داشته باشد، در غیر این صورت احتمالا خواهید دید که همه آنها نادیده گرفته میشوند. اول از همه باید مذکر این باشم که،. ممنون که در این مقاله با ما همراه بودید و در صورت نیاز به تولید محتوای اختصاصی و خدمات افزایش مشتری با سئو سایت شما می توانید با تیم دی ام تابان تماس بگیرید. تصاویر ما سریعتر بارگذاری میشوند و این تصاویر ما است که میتواند در جستجوی سنتی رتبه بالاتری داشته باشند. خدمات سئو و بهینه سازی شامل چه خدماتی است؟ پس حالا که متوجه درک گوگل از تصاویر شدیم این نکته رو هم باید دقت کنیم: عکس هایی که در هر مقاله و صفحه قرار میدهیم در ابتدا باید مرتبط با موضوع اون صفحه و در مرتبه بعد مرتبط با محتوای اون بخش از صفحه که شامل تیترها یا Heading های اون بخش و پاراگراف های اطراف عکس ( یکی دو پاراگراف قبل از تصویر و یکی دو پاراگراف بعد از تصویر) میشه باشه. Yoast یک پلاگین رایگان است که برای سایت های ورد پرسی استفاده می شود و به کمک آن می توان به راحتی سئو سایت را تحت بررسی قرار داد و صفحات وب را بهینه کرد.

خوشبختانه، گوگل راهنمایی هایی را در مورد بهترین شیوه ها برای تصاویر ارائه می دهد. سایت هایی زیادی هستند که با وردپرس ساخته شده است یکی از همین سایت های بهترین سایت آموزشی ایران برتر آموز میباشد که با وردپرس ساخته شده است. از همین رو بیشتر برای تصایر پیچیده و تصاویری که متنی در خود دارند استفاده میشود. ابتدا مطمئن شوید که رد سرور خود URL ها با حروف کوچک تعریف شوند و سپس از حروف کوچک برای آدرس دهی صفحات کانونی استفاده کنید. اما ناگفته نماند که موتورهای جستجو از این متن جایگزین برای خزیدن در صفحات و درک بهتر وب سایت استفاده می کند. از انجایی که اطلاعات شما به طور همزمان برروی چند سرور قرار میگیرند، میتوانند پایداری وب سایت شما را تضمین نمایند. با حسابی سر انگشتی متوجه می شویم که استفاده ما از یک تصویر در دل مقاله یا سایتمان ، صرفاً به دلیل انتقال بهتر داده ها ، پوشش اطلاعات و یا تغییر جلوه و رنگ بوی تارنمای مورد نظر است ، حال چنانچه تصویری با حجم کمتر بتواند چنین وظیفه ای را در مقایسه با نمونه های سنگین تر خود انجام دهد ، به دلیل اینکه اندازه مذکور در سرعت بالا آمدن مطلب ، مصرف حجم اینترنت در هنگام بارگذاری و همچنین مشاهده آن توسط مخاطب موثر است ، گزینه مطلوب تری به نظر می رسد .

الگوریتم های رتبه بندی با گذشت زمان پیچیده تر شده اند، به همین دلیل است که باید به هر قیمتی از روشهای کلاه سیاه خودداری کنید. اگر با دقت بیشتری این گونه وب سایتها را بررسی کنید در مییابید که HTML آنها فاقد هرگونه محتوایی است. از مزایای دیگر این روش تبلیغات میتوان به «نرخ تبدیل» (Conversion Rate) بالا اشاره کرد، چراکه این تبلیغات فقط برای مخاطبان هدف نمایش داده میشوند و از این طریق، افراد بیشتری به استفاده از محصولات و خدمات شما ترغیب میشوند. در متا دیسکریپشن خود می توانید از قیمت یا تعداد محصولات نیز استفاده کنید. شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان سئو با ما تماس بگیرید یا درخواست مشاوره رایگان داشته باشید. زیاد بودن تصویر ها تاثیر منفی می تواند بر حجم کلی سایت و در نتیجه رتبه آن در گوگل داشته باشد. موتور جست و جو گوگل به دلیل آنکه به حقوق کاربران خود احترام می گذارد همه ساله ، موتور جست و جو محبوب اعلام می شود . اگرچه در وردپرس می تواند اندازه های عکس ها را عوض کرد، اما به دلیل اینکه حجم آنها کاهش پیدا نمی کند، بهتر است که قبل از بارگذاری اندازه ها انتخاب و سپس حجم فایل ها را کم کرد.

به عنوان مثال اگر برای یک محصول در سایت خود می خواهید تصویری قرار دهید، نام آن محصول را بر روی تصویر خود بگذارید سپس تصویر را در سایت آپلود کنید. سایت های زیادی هستند که عکس ها خود را از یک منبع مشترک دریافت می کنند. این فرمت فایل جدیدترین از هر سه است، بدین معنی که از آن بهراحتی پشتیبانی نمیشود. به علاوه از پسزمینه بی رنگ (transparent) پشتیبانی نمیکند. افزونه یواست را اغلب با چراغ های راهنمایش می شناسند که با رنگ های این چراغ به شما می گوید که سایت و محتوایی که دارید به اصطلاح سئو فرندلی می باشد یا نه. این فرمت تصویری به عنوان رسانه ای محبوب با در بر گرفتن رنگ ها ، سایه ها ، الگوهای دیداری برای نمایشی پر وضوح ، بی تردید محبوب ترین قالب تصاویر در دنیای دیجیتال بوده و می توان ادعا کرد که عمده شمایلی که پیرامون خود در سخت افزارهای هوشمند می بینیم از این دسته اند . اما در عکس سمت راست، فقط سه نتیجه نشان داده شده است که به آن “پک جدید سهتایی” بعد از اعمال الگوریتم کبوتر است. چه کلمات دیگری ممکن است بازدیدهای مشابه ایجاد کرده و مخاطب را به سمت سایت شما رهنمون سازد ؟

با کمک این سرویس میتوانید کلمات کلیدی وب سایت خود را بررسی کنید و با شناخت آن ها و استفاده درست از آن ها، کاربران هدفمند را به خود جذب کنید. سپس آن را با برنامههای ویرایش عکس متناسب با هویت سایت و محتوای صفحه خود تغییر داده و با توجه به اطلاعاتی که در این مقاله داده شد آن را بهینهسازی کنید. چرا که اگر خزنده های گوگل متوجه شوند که سایت ما توسط هکر ها هک گردیده است رتبه ما در گوگل به شدت پایین خواهد آمد. روش ها و استراتژی های سئو دائما در حال تغییر هستند، چرا که موتورهای جستجو نیز دائما الگوریتم های خود را بروزرسانی می کنند. ارتقا سرعت سایت : هر چه سرعت سایت سریعتر باشد بیشتر مورد توجه گوگل نیوز قرار میگیرد بخصوص برای مواردی که برای خودش ارسال میشود. در نهایت صفحاتی که محتوایی جذاب ، کاربردی و مفید داشته باشند و مخاطب با مراجعه به آنها خیلی سریع به منظور خود و پاسخ سوال خود دست یابد در فهرست نتایج برتر موتورهای جستجو قرار گرفته و طبعا بازدیدهای بیشتری خواهند داشت. این سایت برای افرادی که آشنایی لازم و کافی را با فتوشاپ یا وقت کافی برای بهینه کردن هر تصویری را ندارند، کاملا مناسب است.

جالب است بدانید که تگ Alt از اهمیت بالایی نزد گوگل برخوردار بوده و تصاویر با این تگ، احتمال بیشتری برای نشان دادن توسط موتورهای جستجو دارند. به همین ترتیب ، با افزایش سرعت بارگذاری صفحه ، میزان جستجوی خود را کاهش می دهید و بازدیدکنندگان را ترغیب می کنید که مدت بیشتری را در سایت خود بگذرانند. در نهایت لازم به ذکر است که این نوع تصویر به عنوان در دو کیفیت PNG-8 و PNG-24 قابل ذخیره سازی هستند . با حذف این دکمه کاربران برای ذخیره تصویر مجبور بودن که وارد سایت میزبان شوند و از آنجا تصویر فوق را ذخیره کنند. لینکهای داخل یادداشتهای Hreflang صفحاتی که تحت تاثیر قرار گرفتند را با نسخه کانونیکالشان سنیور سئو جایگزین کنید.

تولید محتوای جامع و باکیفیت که باعث میشود دیگر سایتها از مقالات شما استفاده کنند و لینک سایت شمارا بهعنوان منبع قرار دهند؛ از دسته تکنیکهای سئو کلاهسفید برای لینک سازی و دریافت لینک خارجی میباشد. البته نتایج مفید و ارزشمندی که گوگل به شما نشان میدهد بعضی اوقات فراتر از حد انتظار هستند! در واقع برای گوگل فرقی نمیکند که محتوای مورد نیاز شما متن، تصویر، صدا، ویدئو یا چیز دیگری باشد؛ در هر حال گوگل سعی میکند همیشه بهترین و مرتبطترین نتایج را به کاربر نشان دهد. همچنین متن ALT برای کاربرانی که به صفحات وب در دستگاههای خواننده روی صفحه دسترسی دارند مفید است.

مثلا اگر طراح سایت هستید دقت کنید که طراحی سایت برای دکوراسیون داخلی مخاطبان بیشتری دارد یا طراحی سایت برای شرکتهای حمل و نقل. خیلی مهم است که پیشنهاد تجاری خود را با آنچه افراد در موتورهای جستجو سرچ میکنند هماهنگ کنید. البته مقصود ما استفاده مستقیم و کپی آنها نیست، بلکه ابتدا تصاویر مرتبط با محتوای خود را از این سایتها تهیه و با اعمال تغییرات گرافیکی آنها را اختصاصی کرده و براحتی در محتوای خود استفاده کنید. فراموش نکنید که تجربه کاربران تأثیر مستقیم روی بهبود سئو ویدئو دارد. چون حج زیا عکس باعث افت سرعت سایت شده و این موضوع به صورت مستقیم روی سئو سایت تاثیر منفی دارد.

کاربران اغلب تصاویر را ابتدا در صفحه وب مشاهده میکنند. به عبارت دیگر، اگر تصاویر خود را از گالری رسانه وردپرس بررسی کنید، کپشن های اضافه شده در آنجا را نخواهید یافت، بلکه آنها را در پست ها، صفحات و غیره می توانید مشاهده کنید. با افزایش روزافزون دانش محتوانویسان و نویسندگان در اینترنت، تقریبا ناممکن است که شما عبارتی را در گوگل جستجو کنید و در نتایج آن، یک محتوای بدون عکس مشاهده کنید، حداقل در صفحات اول نتایج جستجو، چنین چیزی امکان ندارد. حتما شما هم جز افرادی هستید که همیشه به دنبال عکس های با کیفیت بالا و حجم نسبتا پایین برای سایت خود هستید چرا ؟ همچنین در طی گذشت زمان اخبار جعلی در شبکه های اجتماعی زیاد شد و همین باعث شد که مردم برای دانستن واقعیت به وبسایت های خبری مراجعه کنند. نکته ی مهم بعدی در مورد نحوه نوشتن کلمه کلیدی برای سئو طول عبارت یا کلمه کلیدی است و نکته ی جالب اینکه استفاده از کلمات کلید نسبتا طولانی در جذب مخاطبان و مشتریان واقعی بسیار موثرتر است.مثلا کسی که عبارت «کفش مردانه » را جستجو می کند به احتمال خیلی زیاد فقط به دنبال وبگردی و گشت و گذار تفریحی لابه لای سایت های اینترنتی است.

چرا لوکال سئو از اهمیت زیادی برخوردار است؟ سئو تصاویر یکی از بخش های مهم سئو میباشد که برای به دست آوردن رتبه در گوگل باید مورد اهمیت قرار گیرد. کاهش حجم عکس روش های متفاوتی دارد که در این مقاله نمی گنجد ولی می توان با خواندن مقاله کاهش حجم عکس بدون افت کیفیت بیشتر در این مورد اطلاع پیدا کرد. هر چند اختلافات زیادی به خاطر این تغیر به وجود آمده ولی گوگل هدف خود از این تغیر را کاهش کپی برداری و استفاده غیر قانونی از تصاویر می داند. برای نوشتن alt بهتر، می توانید به سایت سوپرکول مراجعه کنید، ولی به طور خلاصه، قواعد صحیح نوشتن alt را در زیر آوردیم. نحوه نوشتن توضیحات متا چگونه می باشد ؟ در این مرحله تولید محتوای اصولی و کاربردی اهمیت پیدا می کند.

سایت های بسیاری وجود دارند که در زمینه تهیه محتوای خیلی ارزشمند و بسیار خوب عمل کرده اند. همچنین توجه داشته باشید که اگر عنوان تصویر شما از نظر گوگل به محتوا مرتبط باشید از آن در Rich Snippet استفاده خواهد کرد. میهن وردپرس تمامی راهکارهایی که میتونید از آنها در جهت رفع مشکلات سایت و بالا بردن سئو سایت استفاده کنید را در این صفحه بهصورت مقالات آموزشی متنی و ویدیویی قرار داده است. برای همین هر کسی که میخواهد وارد سئو شود باید بداند که چه راه سختی را در پیش دارد. باید مدام به آزمون و خطا بپردازید. هر چند به کار بردن روش آزمون و خطا در این زمینه بسیار موثر است اما برای رهایی از سردرگمی در دنیای کلمات بهتر است ابتدا از خود بپرسید کلمه ای که انتخاب کرده اید چه ارتباطی به فعالیت شما دارد ؟ اما گوگل همه این حیوانات را بیدلیل گرد هم نیاورده، در واقع گوگل میخواهد کاری کند که کاربران اینترنتی تجربه خوبی را از جستجوی خود به دست آورند. اما پشت این نتایج مفید و ارزشمند گوگل که هر جستجو را بر اساس موقعیت مکانی و محلی به من نشان میدهد چیست؟

نکته 1: برای نوشتن متا دیسکریپشن به صورت جداگانه وقت بگذارید. فرمت GIF برای بنرها معمولاً به کار میرود. مرحله بعدی در بهینهسازی سئو تکنیکال در وبسایت، به بهینهسازی ساختار یا فرمت URLهای سایت مرتبط میشود. فاکتورهای متعددی بر سئو سایت و تعیین جایگاه آن در نتیجه جستجو تاثیرگذارند، از کلمات بکار رفته در متن و محتوا گرفته تا لینکهای ورودی از سایتهای دیگر، همچنین استاندارد بودن ساختار و کدنویسی سایت (تکنیکال) برای موتورهای جستجو بر بهبود سئو سایت ما تاثیرگذار است. فاکتورهای متعددی توسط الگوریتم کبوتر مورد توجه قرار میگیرند که بر نمایش شما در نتایج محلی تاثیرگذار خواهند بود. این قسمت کمی ممکن است مشکل باشد؛ چون ما هم میخواهیم عکسمان باکیفیت بالا باشد و هم نمیخواهیم انقدر بزرگ باشد که سرعت لود صفحه را پایین بیاورد. دلایل مختلفی هم برای این امر وجود دارد: مثلا جامع نیستند، منبع مناسبی ندارند یا مطالب آنها کمی قدیمی است. اجازه بدهید از کمی عقب تر شروع کنم تا عمق و اهمیت مطلب را به خوبی دریافت کنید.

البته اینکه تفاوت ریدایرکت 301 و تگ کنونیکال را نمیدانید موضوع عجیبوغریبی نیست؛ حتی بسیاری از سئوکارها با این چالش روبرو میشوند و بین ریدایرکت 301 و تگ کنونیکال نمیدانند که باید از کدامیک استفاده کنند. به عنوان مثال استفاده از نام “سئو تصویر” به جای “IMG1254.jpg” یک ابتکار عمل بسیار مفید برای بهبود ارزش تصویری است که ما در این محتوا درج می کنیم. این که گوگل در بخش جست و جوی تصویری فیلترهای جدید اضافه کرده است، بیانگر اهمیت دادن بیشتر این موتور جست و جو نسبت به قبل در مورد تصاویر است. به خاطر داشته باشید که این دو راه حل دو نتیجه بسیار متفاوت برای خزندههای جستجو و بازدیدکنندگان سایت ایجاد میکنند.

اما نکته ای که باید به آن دقت کنید این است که معمولاً بهتر است صفحات تگ را طوری پیکربندی کنید که در SERP کاربران نمایش داده نشود. اندازه به تعداد پیکسل های عکس اشاره دارد در حالی که حجم به فضای فیزیکی که عکس در هارد اشغال می کند اطلاق می شود. در ادامه این مقاله قصد داریم به شما بیان کنیم که چگونه حجم تصویر های به کار رفته در سایت خود را کاهش دهید تا سرعت بارگذاری آن حدود 70 درصد افزایش پیدا کند. در نهایت به غیر از تصاویر، میتوانید از ویدئو، gif، نمودار و اسکرینشاتها نیز استفاده کنید، اما به یاد داشته باشید که معمولا تصاویر بازخورد بهتری نسبت به بقیه موارد دارد. این فرمت تصویری نسبت به دو فرمت قبلی نمیتواند طیف وسیعی از رنگها را نشان دهد و بنابراین کیفیت پایینتری هم دارد. زمانی که خود شما برای به دست آوردن اطلاعاتی وارد سایت خاصی می شوید، بیشترین چیزی که توجه شما را جلب میکند تصاویر هستند؛ بنابراین اگر تصویری با متن آن مرتبط نباشد شما را گیج کرده و موجب میشود که سایت را سریعا ترک کنید. در اینجا راهنمایی گوگل در مورد این موضوع، «هنگام مشخص کردن یک تصویر بهعنوان یک ویژگی داده ساختاری، اطمینان حاصل کنیم که تصویر در واقع به نمونه آن نوع تعلق دارد.

طی دو جلسه حضوری کلیه مفاهیم و تکنیکهای مورد نیاز برای طراحی سند استراتژی را به شما ارائه میکنیم. ۳۲٪ از بازاریابان تصاویر بصری را مهمترین نوع محتوا برای تجارت خود میدانند و ۵۱٪ از بازاریابان Business-to-Business (به تعاملات تجاری بین دو بیزینس و کسبوکار مختلف با یکدیگر گفته میشود)، ایجاد دارایی بصری را بهعنوان بخش مهمی از استراتژی بازاریابی محتوا خود در اولویت قرار میدهند. بازاریابی ویدیویی روشی عالی برای جلب توجه مخاطبان و افزایش بازدید وبسایت است؛ زیرا اطلاعات را خیلی سادهتر به مخاطبین ارائه میدهد. بنابراین موفقیت شما در تولید با کیفیت و بازاریابی خوب است. افزونه های سئو چراغ های راهنمایی دارند که در تولید محتوا کمک زیادی به شما می کنند. پیش از این در مقاله تگ عنوان صفحه چیست و همچنین در مقاله چگونه تگ عنوان بنویسیم، به طور مفصل در رابطه با سئو متاتایتل صحبت کردیم که پیشنهاد می شود برای سئو متاتایتل صفحات خود به آن ها مراجعه کنید. در اوایل این مقاله ، استفاده از تصاویر برای اشتراک گذاری اجتماعی را ذکر کردیم. در مقاله هایی که تا به حال خوانده اید معمولا مقاله هایی برای شما جذاب بوده اند که همیشه دارای عکس های متعدد و با کیفیت هستند. بهترین فرمت تصویر در سئو : وبسایتی را در نظر بگیرید که هیچگونه تصویری در آن وجود ندارد ؛ اگرچه این سایت ها که تعدادشان هم کم نیست ممکن است سایت هایی پر مخاطب باشند – مانند سایت های دولتی یا سازمان سنجش – اما این مخاطبین بدون شک از سر ناچاری به آن ها روی آورده اند و نه از سر علاقه ، چرا که چنین روح خشک و فضای سردی عاملی برای جذب خوانندگان نمی باشد .

سئو تصاویر بر طبق تعریف بلاگ سایت آلکسا، بهینه سازی عکس و گرافیک است برای جذاب نشان دادن صفحهای به خزندههای موتورهای جستجو است. همانطور که میدانید، گوگل همیشه سعی کرده نتایج مرتبط و موردنیاز را به کاربران نشان دهد. و نکته ی آخر اینکه برای پرهیز از تکرار و زیاده گویی ملال آور سعی کنید در کنار کلمه کلیدی اصلی از کلمات کلیدی مترادف و مشابه که در بردارنده منظور شما هستند نیز استفاده کنید. بیشتر این ویژگیها برای شما جدید نیستند و خودتان هم به سادگی میتوانید فهرست مشابهی تنظیم کنید. در ضمن این فرمت از یک توضیح متنی هم پشتیبانی میکند که برای سئو تصاویر خوب است. در بسیاری موارد حتی کاربر موقعیت مکانی مورد نظر خود را در جستجو بیان نمیکند ولی عبارتی که جستجو کرده است به یک کسب و کار محلی اشاره دارد. با توجه به تحریمهای گوگل برای ایران در حال حاضر امکان استفاده از Local Business وجود ندارد ولی میتوانیم به عنوان یک کاربر موقعیت فیزیکی کسب و کار خود را در گوگل ثبت کنیم.

البته در این راه، میتوانید پرسونای کانال ویدئوییتان را هم مشخص کنید. برای استفاده از این ابزار باید ثبت نام کنید و با یکسری محدودیتها میتوانید به صورت رایگان هم استفاده کنید و برای استفاده تمام قابلیت پیشنهاد میکنیم پلن پولی آنرا تهیه کنید. هر تصویر در محتوای ما باید داستانی را بیان کند یا مطالب را تکمیل کند. با انجام این کار از تایتل و عنوان مطالب ایجاد شده به عنوان پیوند یکتایه مطلب استفاده میشود . متن جایگزین یا Alt Text در واقع برای توصیف یک تصویر در صفحه وب استفاده می شود. در واقع، گوگل به تازگی با قرار دادن مجموعه ای شامل فایل ها و مدارک مختلف در سایت توسعه دهندگان خود نحوه کار سرویس پردازش وب (Web Rendering Service) را توضیح داده است. بنابراین، بهینهسازی تصویر شامل بهبود تجربه کاربر از تصاویر ما نیز میشود. همانطور که در بالا بیان کردیم، بهینه بود تصویر ها یکی از عوامل مهم در سئو و رتبه بندی سایت نیز می باشد که باید به آن دقت بسیاری کرد. تصویر بالا نتایج جستجو برای عبارت Restaurant در لندن را نمایش داده و تصویر پایین نتایج جستجو برای همین عبارت را برای کاربری که در شیکاگو است نشان میدهد.

سئوی سایتها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و اگر از آن چشمپوشی شود، سایت با شکست مواجه میشود و دیگر در رتبهی اول قرار نمیگیرید بدین ترتیب شما باید برای این کار حرفهای و حساس از دانش افراد ماهر بهرهمند شوید. حالا که با جستجوگر محلی آشنا شدید لازم است ارتباط بین الگوریتم کبوتر و سئوی محلی را بررسی کنیم. بنابراین استفاده از تصاویری که قبلا در ایندکس گوگل ثبت شدهاند، نه فقط شانس نمایش تصاویر محتوای شما، بلکه حتی احتمال نمایش خود محتوای شما را نیز بهشدت کاهش میدهد. یکی از بهترین سایتهای رایگان کاهش سایز تصویر بدون افت کیفیت، سایت tinypng است. بهترین راه برای یادگیری سئو چیست؟ تفاوت redirect 301 و tag canonical چیست؟

• از WebP میتوانید برای درج تصاویر باکیفیت در سایزهای کوچک استفاده کنید. حتما زمانی که می خواهید تصویر خود را در هاست آپلود کنید آن را با نام مناسب ذخیره کنید. همانطور که در مقالههای سئو سایت موزیک و سئو سایت فروشگاهی عرض کردیم، بااینکه برای سئو در هر زمینهای ما یکسری کارها مشترک انجام میدهیم، اما بسیاری از کارها نیز باید بر اساس هر زمینه شخصیسازی شوند تا امکان رقابت وجود داشته باشد. اولین و مهمترین نکته در نحوه نوشتن کلمه کلیدی برای سئو این است که کلمه ای را انتخاب کنید که بیشترین بازدید را برایتان به ارمغان آورد و برای این کار باید نگاهی دقیق به نیاز مخاطب هدف و نوع کسب و کار خود بیندازید . با رعایت چند قاعده ساده می توان عکس هایی که برای مقاله های مان تهیه کردیم و یا آماده کردیم به صورت جداگانه و با نمایش در بخش تصاویر گوگل، ترافیک جدیدی را به سمت سایت روانه کنیم تا کاربران جدیدی در سایت به دست بیاوریم. یکی دیگر از چالش هایی که برای سئوکاران جاوا اسکریپت به وجود می آید؛ بهینه سازی لینک های داخلی وب سایت می باشد. بهتر است اول چک کنید که کد های جاوا اسکریپت توسط گوگل کراول ها خوانده میشوند یا نه؟

در واقع معرفی کبوتر گوگل باعث شد که جستجوگران محلی رویه خود را تغییر دهند. البته باید توجه داشته باشید که الزاما تمام تصاویر نیاز به کپشن ندارند، بلکه به جایگاه تصویر در متن و موارد مختلف دیگر بستگی دارد که تشخیص آن قطعا به عهده خود شماست. حال باید فکر کنیم که آیا باید یک نقشه جدید برای تصاویر ایجاد کنیم یا باید اطلاعات تصویر را به نقشه سایت XML موجود اضافه کنیم. اما در مورد متن در مثال زیر می توان دید که png کیفیت بالاتری دارد و عکس های jpg به اصطلاح پیکسلی می شوند. اکثر های عکس های که از موبایل و دوربین به دست می آیند دارای نام هایی هستند که از اعداد و یا ترکیبی از حروف و اعداد هستند. شناخت فرمت فایل هایی که به آن ها نیازمندیم ضروریست و در این میان به منظور حصول اهداف بهینه سازی تصویر ، شناخت قالب JPEG از اهمیت بالایی برخوردار است . الگوریتم هایی که به بررسی تصاویر در گوگل می پردازند اختصاص آن برای این کار ایجاد شده اند و قوانین خاص خود را دارند. ۴-ما باید تصویر را به روشی نامگذاری کنیم که بتواند بهراحتی بیان کند تصویر چیست.

با در نظر گرفتن توضیحات بالا، اگر هیچ تصویری برای استفاده در محتوای خود ندارید، پیشنهاد ما به شما استفاده از پلتفرمهای آنلاین اشتراکگذاری تصاویر است. میتوانید پس از هر بار کاهش حجم تصاویر محتوای خود از پلتفرمهای سنجش سرعت سایت مانند Google PageSpeed Insights کمک گرفته تا از بهینه بودن آن مطمئن شوید. به عنوان نمونه، اگر به دنبال رستورآنهای نزدیک محل خود باشید، دیگر دوست ندارید مجلات را ورق بزنید تا با این رستورآنها آشنا شوید. متا دیسکریپشن یک تگ HTML میباشد که شما بر روی آن کنترل خواهید داشت و توانسته دست به ساخت و بهینه سازی آن برای سایت خود بزنید. باید به این نکته توجه کنیم که برخی از تصاویر میتوانند بهتنهایی بایستند و نیازی به زیرنویس ندارند؛ بنابراین نباید به هر تصویری که در محتوای خود استفاده میکنیم، زیرنویس را وارد کنیم. ۲-برای نامگذاری تصویر برای سئو باید از زبان سادهای استفاده کنیم.

و چندین موقعیت وجود دارد که میتواند موجب وجود محتوای تکراری ناخواسته شود. به عبارت دیگر، اگر URL های X ، Y و Z تکراری باشند و X نسخه کنونیکالی است، قرار دادن تگ با اشاره به X روی URL X اشکالی ندارد، این ممکن است واضح به نظر برسد، اما یک نقطه سردرگمی رایج است. همانطور که در مقدمه اشاره کردیم تگ کنونیکال موثرترین روشی است برای رها شدن از مشکل محتوای تکراری و جریمه Duplicate content الگوریتم های گوگل، در واقع از تگ کنونیکال برای جلوگیری از صفحاتی استفاده میکنیم که آدرس متفاوت ولی محتوای یکسان دارند. سئو از دید گوگل نیز مهم است، چرا که به آن کمک می کند تا نتایج بهتری در جستجوهای کاربران به نمایش گذارد. ۳-امکان حضور در جستجوهای تصویر: زمانی که تصاویر استفادهشده در محتوای خود را بهینه نماییم، احتمال حضور آنها در جستجوهای تصویر را افزایش میدهد. توجه کنید که Average Position پایدار نیست.

عکس سمت چپ با فرمت png و عکس سمت راست با فرمت jpg دخیره شده. فرمت JPEG مناسبترین فرمت تصویر برای سایت محسوب میشود. اول بهتر از هیچ است اما alt دوم خوب و alt سوم عالی محسوب می شود. بنابراین بهتر است که لینک های داخلی را به صورت ساده و به شکل انکر تکست در قالب HTML یا DOM ارائه دهید. مزیت فتوشاپ این هستش که تقریبا هر بلایی میتونید سر عکسها بیارید. همچنین سعی کنید از image CDN استفاده کنید که بر اساس دیوایسهای مورد استفاده، عکسها را بهینه سازی میکند سپس نشان میدهد. امید است که برای کاربران عزیز مفید واقع شود. با آپدیت های جدید گوگل محتوای شما صرفا برای موتورهای جستجو نوشته نمیشود بلکه مخاطب است که مهم است. منظور از محتوا همین مقالهای است در حال خواندن آن هستید، منظور همان ویدیویی است که در سایتی مثل یوتیوب یا آپارات مشاهدهاش میکنید یا اصلا همان تصاویر یا صوتهایی که در دیگر سایتهای سطح وب بارگذاری شدهاند. این کار هم از طریق نسخه وب نقشه گوگل و هم از طریق اپ موبایل قابل انجام است و برای ثبت یک نقطه جدید شما تنها به یک اکانت gmail نیاز خواهید داشت. پیشنهاد می کنیم حتما این بخش را با دقت بیشتری بخوانید و به همگی نکات در نوشتن توضیحات محصول عمل کنید؛ قطعا به مرور زمان نتایجش را خواهید دید.

در این عکس ها، کیفیت، تفاوت چشمگیری ندارد ولی در حجم فایل می توان دید که jpg حجم کمتری نسبت به سایر فرمت ها دارد. قرار دادن کلمه کلیدی هدف در ابتدی عنوان سئو تا جایی که امکان دارد این کار را انجام دهید، و از صفت های مناسب مانند ( برترین، بررسی، جدیدترین، راهنماو…) استفاده نماید. No Archive: با فعال کردن آن به موتورهای جست و جو می گویید که تمایلی ندارید نسخه های ذخیره شده این صفحه در نتایج جستجو ظاهر شود. یکی از مهمترین تغییراتی که با اعمال الگوریتمهای کبوتر انجام گرفت، تغییر ظاهر صفحه نتایج (SERPs) و به ویژه نتایج پک گوگل بود. با استفاده از این تگ، گوگل صفحات وب سایت شما را دیگر به عنوان کپی درنظر نمی گیرد. قالب پوفو با دارا بودن دموهای متنوع برای راه اندازی وب سایت های نمونه کار، وبلاگ ها، آژانس ها و شرکت ها گزینه عالی به شمار می رود.