نمونه طراحی ویلای مدرن

تمام بتن ها به صورت یکپارچه به کار رفته و دیوارهای مستحکم از عمق کمتری برخوردار بوده اند. طراحی داخلی مدرن ویلا از دو عنصر اصلی تشکیل شده است: دیوارهای آجری عایق بندی شده و سازه سفید شناور در بالا. پوشش دهی دیوارهای ساختمان به وسیله سیمان سفید، سنگهای مرغوب و گرانبها در رنگ های روشن و تزئینات خاص، شکوه بنا را دوچندان میکند. در واقع هرف معماری این بوده که مجموعه ویلاها بیش از یک جامعه مسکونی باشند، یعنی علاوه بر تامین مسکن، یک محله چند منظوره با روحیه هنری ایحاد گردد. فضاهای اصلی این ویلا شامل : اتاق نشیمن، آشپزخانه، دفتر کار، اتاق خواب اصلی، تراس پشت بام و کتابخانه در طبقه اول واقع شده اند که بهترین تلفیق را با جنگل ارائه می دهد. این سبک از دکوراسیون داخلی الهام گرفته از طبیعت بی نظیر کوهستان و جنگل می باشد و در آن از متریال های طبیعی استفاده می شود. همان طور که میدانیم اکثر ویلاها در حومه شهر ساخته شده اند،برای همین بیشترین عناصر موثر بر طراحی و معماری داخلی ویلا صنایع دستی میباشند.

در آشپزخانه این خانه فلز و چوب با یکدیگر ترکیب شده اند و جزیره با تعریف چراغ های آویز به عنوان نقطه کانونی طراحی انتخاب می شود. بشقاب ها ، سطل ها ، شمعدان ها ، صندلی ها و چراغ ها با مس قلع و برنج حکاکی شده که روی آن پرندگان و حیوانات نقش بسته است ، گزینه هایی هستند که می توانید انتخاب کنید. عواملی چون متراژ، کیفیت مصالح مصرفی، تجهیزات و امکاناتی که برای ویلای خود دارید و همچنین منطقه ای که در آن زمین شما قرار گرفته در هزینه هایی شما تأثیر گذار است. ویلای فلت ، ویلایی است که هم سطح با زمین بوده و در یک طبقه ساخته شده است . رفت و آمد برای افراد مسن در ویلاهای یک طبقه بسیار راحت تر بوده و آن ها مشکلات کم تری برای تردد خواهند داشت. در ادامه این محتوا شما با بهترین روش شناسایی شخص یا شرکت طراحی ویلا آشنا خواهید شد. اگر شما لازم به یک کتابخانه دارید،آن را به ساده ترین شکل ممکن با رنگی روشن به شما تحویل میدهد. تم رنگی مدرن با تبعیت از پالت رنگی طوسی-خاکستری است اما با رنگهای بژ و کرم، فضا آرام و دنج شده است.

هنگامی که یک خانه به دو نیمه تقسیم می شود، نیاز است که کل فضا به هم نزدیک شود. برای آنکه طراحی داخلی ویلا بتواند خود را به صورت موثرتری نشان دهد، باید برخی از اصول مانند تعادل، ریتم، هارمونی، تاکید، تناسب و مقیاس در آن رعایت شود.رعایت تمام این اصول در کنار هم توسط شرکت دکوراسیون داخلی می تواند تلاش هایی که برای اجرای دکور داخلی ویلا کشیده شده است را به ثمر بنشاند و در نهایت نتیجه ای که مشاهده می شود دقیقا مطابق با نظر و سلیقه کارفرما باشد. ویلای مدرن در ایران ” ویلا سفید اصفهان” یک پروژه زمینه گرا محسوب می شود که ضمن گرته برداری از معماری بومی منطقه ای که در آن ایجاد شده، روایتی امروزی از بادگیر را به تصویر کشیده است و با تلفیق مناسبی از فرم و عملکرد بهترین راه استفاده از انرژی در معماری را به کار بسته است. مطلب نمای آجری ساختمان ویلایی، خانه بید مجنون در زیبادشت کرج در چیدانه جزییات بیشتری را در باره این بنا در اختیار شما قرار می دهد. مطلب ویلای سفید رستم، میان باغ های سرسبز تنکابن در چیدانه جزییات بیشتری را در باره این بنا در اختیار شما قرار می دهد.

در نهایت مرحله اجرایی پروژه شروع میشود. در حال حاضر با توجه به هزینه های بالا طراحی و ساخت ویلا باید حتما براساس طرحی اصولی و مناسب برای آینده پروژه خود را شروع کنید . بسته به اینکه چقدر فضا در اختیار دارید این بلوک ها در ابعاد و اندازه های مختلف قابل تهیه هستند. مطلب طراحی ویلا دوبلکس مدرن، ویلایی برای مایا در رودهن اطلاعات بیشتری از این ویلا در اختیار شما قرار می دهد. اگر این پرسشها در ذهنتان نقش بسته اما پاسخ آن را نمیدانید؛ بیایید با هم به یکی از پروژههای اخیر خانم پگاه کریمیان برویم؛ ببینیم برای دیزاین چنین ویلایی چه نکاتی مهم است؟ اگر شما هم قصد دارید زمینی ییلاقی یا ویلایی کهنه را تبدیل به یک ویلای مدرن دوبلکس کنید؛ باید حتما از یک دیزاینر باتجربه کمک بگیرید. لازم به ذکر است استفاده از سقف کاذب پی وی سی یا کف کاذب می تواند در ایجاد تغییرات دکوراسیون داخلی و بازسازی خانه ويلايی قديمی شما بسیار موثر واقع شود.

در مفهوم تازه تعریف شده از زندگی در حومه شهر، دیگر نمی توان چشم انداز را فقط به قلمرو بیرون منتقل کرد یا صرفاً به عنوان چمنزارها تعریف نمود. خانه در حومه شهر کرج و حدود 60 کیلومتری غرب تهران قرار دارد. در این سری از ویلاهای برتر ایران، به بررسی ویلای مدرن رَج در جزیره زیبای کیش می پردازیم تا ببینیم چگونه یک معماری امروزی نه تنها با زندگی و شهرهای سنتی مان تضادی ندارد، بلکه کیفیت آن را نیز بهبود می بخشد. استفاده از این رنگ ها باعث می شود تا حس آرامش در فضای داخلی ویلا و یا منزلتان به وجود بیاید. پروژه ویلای مدرن رَج، در زمینی به مساحت 420 متر مربع توسط “دفتر معماری آفرینش طرح پایدار” طراحی و اجرا شده است. ویلای مدرن سفید رستم در باغی به مساحت 280 متر مربع توسط “دفتر معماری محمد رضا کهزادی” طراحی و اجرا شده است. مطلب نمای آجری زیبا، طراحی مدرن ویلا گل خانه در کرج اطلاعات بیشتری را در رابطه با این بنا در اختیار شما قرار می دهد.

تخت خوابی راحتی و مبلمان طوسی، برای استراحت در ویلایی مدرن عالی انتخاب شدهاند. در نتیجه کل قسمت های یک ویلا، مانند فضای پخت و پز، محل استراحت و محل غذاخوری به جای قرار گرفتن در یک ساختمان، در سه سازه جدا پخش شده اند. به طور معمول، سازه های کلاسیک در محیط داخلی خود از گچکاری های ظریف، فراوان و همچنین زیبا هستند که می توانند عالی ترین مکمل به منظور دکوراسیون های چوبی باشند. پس در طراحی و معماری محوطه برای داشتنی ویلای زیبا و دلنشین باید به این مسائل توجه کرد. تعادل مناسب دکوراسیون مناسب و طراحی مناسب ، همراه با ترکیبی از رنگ ها و تضادهای بسیار زیاد و بدون ایجاد خطر در نیازهای عملکردی ، باعث جدا شدن ویلاها می شود. یک خانواده ایرانی با حال و هوای جمعی و احترام به سنت ها. فرشهای ایرانی بیشترین جستجو را برای بیشتر بازدید کنندگان از ایران دارند. در همین راستا چیدانه قصد دارد 10 ویلای مدرن ایرانی با طراحی خاص را به شما معرفی کند با ما همراه باشید.

اگر میز و صندلیهای چوبی را انتخاب میکنید به کیفیت چوب و نحوه تمیز کردن آن حتماً توجه داشته باشید. تضاد رنگ مبلمان روشن با صندلیهای تیره میز ناهارخوری، خودش یکی از عوامل مهم سبک دکوراسیون مدرن است. اگر قصد دارید یک محیط لوکس و لاکچری را تداعی کنید باید از مبلمان سلطنتی بهره بگیرید. پلکان دو شاخه (Bifurcated) برای طراحی ویلاهای دوبلکس لاکچری و سلطنتی لحاظ میگردد که هم متراژ بسیار زیادی دارند و هم استفاده از آنها قدمت تاریخی زیادی دارد. به دلیل بزرگی متراژ خانه هزینه های قبوض (آب، برق، گاز و …) بیشتر است . همانطور که نقش فناوری و تکنولوژی در زندگی ما هر روز بیشتر میشود، تمایل ما را نسبت به کارهایی که درگذشته انجام میدادیم کمتر میکند. پروژه ویلای مدرن در ایران “ویلا گل خانه”به عنوان یک ویلای آخر هفته برای یک خانواده شش نفره توسط ” دفتر معماری شب ” طراحی و ساخته شده است. یکی از آیتمهای مهم در طراحی ویلای دوبلکس، نمای بنا است.

مطلب ویلاهای مدرن ایران، ویلای R01 با چشم انداز دریاچه طالقان اطلاعات بیشتری از این ویلا در اختیار شما قرار می دهد. بعد از گذشتن از جاده های پیچ در پیچ و درختان درهم تنیده، به یکی از شهرهای افسانه ای مازندران میرسیم، تنکابن شهری مملو از رمز و راز و روایت های مختلف که چشم هر بیننده ای را خیره میکند! با وجود طراحی چشم انداز در سایت ویلاها، یک باغ برجسته وجود دارد که در ورودی به عنوان یک نمای مستقل عمل می کند. این ویلا معماری بسیار پیچیده و سرزندهای دارد که همین ویژگی باعث شده تا توجه جهانیان را به خود جلب کند. چرا که ساختمان موجود به همراه بخش های عمده آن در باغ ۸۳۰ متری حفظ و تقویت شده و تنها بخش هایی به آن اضافه شده است، تا عملکرد آن را بهبود بخشیده و با حداقل هزینه و امکانات، حداکثر بهره وری را در اختیار کاربر قرار دهد. اول خونه به عنوان یکی از بهترین شرکت های پیمانکاری ویلا در شمال این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا با خرید زمین در شمال، در اسرع وقت، صاحب ویلای خودتان شوید. شاید بارزیترین مشخصه معماری ایرانی برای جهانیان آجرباشد که از خانه های کوچک گرفته تا پیچیده ترین سازه های معماری مثل گنبدهای مدور، همه را مسحور خود می کند.

بهترین مرحله یعنی خرید تجهیزات و لوازم دکوری نیز با نظارت دقیق خانم پگاه دکوراسیون داخلی خانه ویلایی کریمیان انجام میشود. از جمله ویژگیهای سبک دکوراسیون اسکاندیناوی، میتوان به پالت تمام رنگی سفید و ترکیب عناصری مانند چوب، پلاستیکهای روشن و استیل، کفپوشهای قطعهای، نورپردازی طبیعی و استفاده از لوازم جانبی کمتر اشاره کرد. البته در این شرایط بهتر خواهد بود که به میزان زیادی از هزینه و بودجهای که قرار است برای این کار ایجاد شود اطمینان حاصل کرد. فضاهای مسکونی: اصولا وقتی صحبت از طراحی یک ویلا به میان می آید همه ی ما دوست داریم طرحی خاص و متفاوت با بناهای معمول سطح شهر را ببینیم، و همین امر معماران برجسته را وادار به طراحی پلان ویلای منحصر به فرد در اقصی نقات دنیا می کند. هر چقدر طراحی فرم و پلان های ساختمان جذاب باشد در نتیجه نمای جذاب تری نیز برای ساختمان می توان تولید کند. بخش آشپزخانه و مکان قرارگیری آن در پروسه نقشه کشی ساختمان از اهمیت زیادی برخوردار است. هشتمین ویلا از زیباترین ویلاهای ایران، در زمینی به مساحت 830 متر مربع در جنوب دریاچه طالقان بود که نسبت به سایر مناطق این شهر از آب و هوای مساعدتری برخوردار است به دست “شرکت مهندسین مشاور مهرازان طرح ایماژ” طراحی و اجرا شده است.همیشه همنشینی با طبیعت برای همه ما لذت بخش و خوشایند بوده است.

در طراحی پلان ویلا چلک شمال سعی شد تا از حداقل دیوار های ثابت در فضا استفاده شود و مسیر برای جریان هوا و استفاده از نسیم صبح و شب دریا وجود داشته باشد. زندگی در نزدیکی جنگل، کوه یا دریا بدون شک با آرامش جسمی و روحی غیرقابل توصیفی همراه است. بی شک این عقیق سبز ایران دارای مزیت های بی شماری برای ویلا سازی و سرمایه گذاری می باشد. محوطه ای برای بازی کودکان: اگر شما داری کودک هستید می توانید فضایی از محوطه ی ویلای خود را به آن ها اختصاص دهید. مطلب خانه ویلا جدید، طراحی خاص ویلا سفید در اصفهان اطلاعات بیشتری در مورد این پروژه به شما خواهد داد. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که عاشق حال و هوای نوستالژیک و در عین حال ماجراجویی و زندگی ساده و صمیمی هستید می توانید اقدام به خرید ویلای سنتی نمایید اما اگر تفریحات لاکچری را می پسندید و سفر به شمال را به منزله ی یک تفریح تمام عیار با امکانات کامل می بینید می توانید برای خرید ویلای لوکس در شمال قدم بردارید. از آن جایی که ویلا، مکانی مناسب برای تفریح و استراحت است، شما نباید سبک های بسیار شلوغ را انتخاب کنید.