نرم افزار CRM چیست؟ راهنمای جامع و مرور تاریخچه همین امروز بیاموزید-نرم افزار CRM

نرم افزار CRMی که بتواند تمرکز بر نیازهای مشتریان و اتوماسیونی شدن فرآیند ارتباط با مشتریان را فراهم کند، مشکلات حوزه CRM در سازمان را برطرف خواهد کرد. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری آرین سیستم از طریق سنجش شاخص سطح خدمت یا SLA، بر نیاز مشتری متمرکز می شود. نرم افزار مدیریت مشتریان از طریق دسته بندی و با شناخت دقیق نیاز بازار، میزان سودآوری به تفکیک مشتریان را محاسبه کرده و بر اساس گزارشات خروجی، به بررسی میزان و نوع خرید مشتریان در طی دوره‌های مختلف می پردازد. آذران وب سه ویژگی فوق العاده دارد؛ یکی از این ویژگی ها این است که تمامی کسب و کارها با هر اندازه می توانند از راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتریان این نرم افزار بهره مند شوند. قیمت، یکی از پارامترهای بررسی، مقایسه و انتخاب بهترین نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری است. پکیج های پارس ویتایگر نسخه دائمی هستند و نیازی به تمدید و یا پرداخت دوره ای نیست.

  • 1- نگاه دقیقی در مورد فعالیت‌های مشتریان و فروش را برایتان فراهم می‌کند.
  • اگر کسب‌وکار شما کوچک باشد، شاید بتوانید راحت‌تر با مشتریان ارتباط برقرار کرده و با بهبود این روابط به بزرگ شدن فعالیت خود کمک کنید.
  • بخاطر داشته باشید که همواره یکی از هدف های شما از خرید CRM، رشد و گسترش کسب و کارتان است.
  • امن شدن یک نرم افزار در سطوح مختلف و به صورت چند بعدی بدست می آید.
نرم افزار این شرکت مایکروسافت CRM است که علاوه بر فروش بسته فاسی ساز این نرم افزار اقدام به نصب، آموزش، راه اندازی و پشتیبانی هم می کنند. این نرم افزار توسط برنامه نویسان ایرانی نوشته شده است و تمام نیازهای نرم افزاری شما را پوشش خواهد داد. و خود را رهبر بازار نرم افزارهای CRM ایران معرفی می کند که قضاوتی در این خصوص نمی کنیم. پیام گستر یکی از محصولات نرم افزاری شرکت تجارت الکترونیک اول (تاسیس ۱۳۸۹) است. شفاف سازی در امکانات و قیمت نرم افزار از جمله نقاط قوت این شرکت به شما می آید. امکان نصب نرم افزار به رایگان وجود دارد و خرید نسخه آنلاین نیز بصورت اینترنتی امکان پذیر است.

با ما در ارتباط باشید

یکی از دلایلی که این یک چالش است این است که فقط احضار کردن رشته مورد نیاز برای ارتقاء یکپارچگی داده های CRM اغلب تغییر در عادت است و تغییر همیشه سخت است. اگر می خواهید خدمات به مشتریان برتر را ارائه کنید، به یک استراتژی CRM نیاز دارید. در صورتیکه تمایل دارید تا از خدمات ما استفاده کنید به خدمات مشاوره CRM در وب سایت مراجعه و یا با شماره تلفنهای ما تماس حاصل نمایید.

جدیدترین مقالات روز دنیای کسب و کار در پایگاه دانش اوج

نرم افزار CRM چیست؟ راهنمای جامع و مرور تاریخچه همین امروز بیاموزید-نرم افزار CRM

نرم افزارهای CRM امروز می توانند با ابزارهای تجاری مورد علاقه شما مانند حسابداری و نظرسنجی ها ادغام شوند ، به گونه ای که اطلاعات هر دو را داشته باشند و نمای واقعی 360 درجه مشتری را به شما امکانات نرم افزار crm ارائه دهد. با نرم افزار crm می‌توانید مشتریان خود را بهتر بشناسید و فرصت‌های پیش فروش و فروش مکمل را مشخص کنید و به شما اجازه فروش بیشتر به مشتریان فعلی را خواهد داد. این مسئله منجر به ایجاد روابط پایدار و سودمند با مشتریان خواهد شد. در این مطلب، ضمن معرفی نرم افزار crm ، ویژگی‌ها، امکانات و مزایای آن نیز مورد مطالعه و بررسی قرار گرفت.

کارکرد نرم افزار CRM فارسی چیست؟

من حامد بایرام زاده هستم از بخش فروش دیدار ، هر سوالی دارید خوشحال خواهم شد از من بپرسید. نگهداری، بکاپ گیری و آپدیت سیستم بر عهده ماست و شما درگیر اون نخواهید شد. دانا به صورت خودکار و هوشمند، به همه یادآوری میکنه که باید چکاری انجام بدهند.

پشتیبانی نرم افزارCRM مجموعه‌ای از خدمات است که به مشتریان در استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری کمک می‌کند.پشتیبانی نرم افزار شامل انتخاب نرم افزار مناسب برای نیازهایشان، نصب، آموزش، عیب یابی و ارتقاء نرم افزار است. نرم افزار CRM فرادیس به عنوان بهترین نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری در جذب مشتری جدید و نگه داشتن مشتری قبلی به کسب و کار شما کمک می‌کند. سازمان ها برای حفظ چابکی و کاهش هزینه های خود، گرایش به نرم افزار های یکپارچه پیدا کرده اند. در این میان نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری پارس ویتایگر حوزه هایی چون بازاریابی،فروش،پشتیبانی،پیاده سازی فرآیندهای سازمانی،اتوماسیون اداری و … مطالعات زیادی نشان می‌دهند که نرخ شکست پیاده‌سازی نرم افزار CRMدر شرکت‌های بزرگ خیلی بیشتر از شرکت‌های کوچک و متوسطی است که از نرم افزارهای CRMساده تری استفاده می‌کنند.