معنای پشت هر رنگ لاله + نحوه نگهداری و کاشت | flowercitydesign

گروه ۸ ویریدی‌فلورا، وجود رگه‌ای از رنگ سبز در قسمت میانی گلبرگ‌های رنگی ویژگی این گروه است. تمامی انواع خودروی لالهٔ قرمز تنها ۶ پرچم و ۶ گلپوش دارند. پیازها را تا آمدن ماه آبان یا آذر در یک جعبه چوبی و در فضای تاریک، خنک و خشک نگه می داریم. با سرد شدن هوا می توانید روی خاک گلدان را به ارتفاع 10 سانتی متر از شن بپوشانید. که اب رو رد کنه به سرعت وگرنه میپوسه پیاز ، اگه میتونید خاکش رو عوض کنید.

در بسیاری از منابع منشا گل لاله را از ایران می‌دانند و شرایط جغرافیایی و آب و هوایی ایران امکان رشد مناسبی برای گل لاله فراهم می‌کند. نام «گل لاله» از کلمه لال یا همان کلمه لعل از زبان سانسکریت به معنی «قرمز» گرفته شده‌است. واژهٔ لاله امروزه به گل‌های پیازداری گفته می‌شود که نام علمی آنها تولیپا و از راستهٔ سوسن‌سانان و از تیرهٔ سوسنیان است و کاسه و جام آن تشکیل جامی کامل می‌دهد. شک نیست که واژهٔ لاله به لال که به معنی «سرخ» است وابسته‌است و گلی که لاله خوانده شده به مناسبت همین رنگ است. همینطور اولین بازارگل و گیاه مجازی ایران نیز در سال 93 در کنار این ژورنال شروع به کار کرد تا نیازهای روزافزون مردم دراین زمینه را براورده سازد .

  • قبل از کاشت باید شرایط محیطی را بررسی کنید و از کیفیت پیاز گل مطمئن شوید.
  • لاله‌ها بطورکلی در چهار طبقهٔ کلیِ زود گل‌دهنده، میان‌رس، دیر گل‌دهنده و گونه‌ها قرار می‌گیرند.
  • لاله با دمگل کوتاه و دارای گل های درشت و با دوام که برای کاشت گلدانی مناسب است.

گل لاله معمولا سه گلبرگ دارد و از هر بوته، یک یا دو گل بیرون می آید. بعد از خشک شدن گل ها، برگ های سبز لاله را باقی بگذارید تا زمانی که زرد شوند و بریزند چون پیاز لاله برای زنده ماندن و تغذیه به برگ هایش نیاز دارد. بعد از از بین رفتن گل و برگ، پیازها را به آرامی و با دقت از خاک در آورید و در جعبه چوبی و در جای خشک، خنک و تاریک نگه داری کنید تا پاییز سال بعد دوباره آن را بکارید. گل لاله گلی زیبا و جذاب و محبوب از خانواده سوسنی ها و یک گزینه ی عالی برای باغچه هاست. یکی از انواع لاله که در ایران مشهور است گل لاله واژگون با زیبایی فوق العاده است. گل لاله در رنگ های متفاوتی وجود دارد که هر نوع و رنگ آن نماد خاص خود را دارد که به طور کامل شرح داده شده.

گلدان استوانه بلند مهرنی

یکی از انواع زود گل دهنده است با ظاهری نسبتاً کوتاه در 15 تا 45 سانتی متر می باشد. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. گیاهان آلوده به ویروس هم چنین رشد کمتری خواهند داشت. هم چنین این گیاه نیاز رطوبتی بالایی ندارد و رطوبت نسبی منزل برای رشد و شکوفایی گیاه کافی است. لاله نیلوفر آبی با نام علمی Tulipa kaufmanniana و نام انگلیسی Water-lily tulip است. لاله شنل قرمزی با نام علمی Tulipa greigii و نام انگلیسی Red Riding Hood است.

http://brillianceblog.ir

همچنین در مجله خبری شهر گل که لایه کاغذ مانند روی پیاز وجود ندارد آنرا نخرید. ممکن است در هر زمان از سال بتوانید پیاز لاله را تهیه کنید اما تا پاییز برای کاشت آنها صبر کنید. اگر زودتر آنان را بکارید برگها بیرون خواهد آمد اما نیاز سرمایی گیاه برای گلدهی هنوز برطرف نشده است بنابراین شاخه گلی تولید نخواهد شد. همچنین به دلیل کاهش دما و نور در طی پاییز و زمستان رشد پیازهای جوان این گیاه در زیر خاک به خوبی انجام نخواهد گرفت. پیازهای خود را تا زمان کاشت و یا به منظور نگهداری در انبار در کیسه کاغذی نگهداری کنید. کیسه های پلاستیکی به دلیل نگهداشتن رطوبت و شیوع بیماری های قارچی برای این کار مناسب نیست.

لاله های آبی