معرفی 23 تا از زیباترین انواع گل رز موجود در بازار + عکس گل من و تو | flowercitydesign

این گل رز جزو رزهای باغی قدیمی است که قدمت آن به قرن یکم بازمی‌گردد. آلبا یکی از انواع گل رز است که از پیوند نسترن و گل محمدی به‌ وجود آمده است. رز آلبا در رنگ‌های سفید تا صورتی روشن با شاخ‌وبرگ‌های سبزآبی و عطر بسیار زیاد یافت می‌شود. انواع گل رز در سه دسته‌بندی اصلی رزهای خاص، رزهای باغی قدیمی و رزهای باغی جدید قرار می‌گیرند. در ادامه گونه‌های مختلف زیباترین گل‌های رز سراسر جهان را معرفی و بررسی می‌کنیم.

۸-  گل رز پاسیویی :

آبیاری منظم و همیشگی به عمق ۲ سانتی متری خاک نیاز دارد. مناسب ترین زمان برای تزریق کود و کمپوست فصول بهار و تابستان می‌باشد. ، گل رز رونده و گل رز مینیاتوری یا گل رز چینی نام برد. حتی از نظر شکل نیز تغییراتی حاصل شد بطور مثال گل رز های ۵ گلبرگ تبدیل به گل رزهای هیبرید ۱۰-۲۰ یا ۲۰-۴۰ و یا حتی بیشتر شدند و این تفاوت باعث ایجاد واریته های جدید در این گل بسیار زیبا شد. امروزه نیز احتمالا این بوته جاودان یکی از پرطرف‌دارترین گیاهان گل‌دار در صنعت گل و گیاه محسوب می‌شود. تنوع، زیبایی و عطر انواع گل‌ رز موجب کشت گسترده آنها شده است.

رنگ گل رز آبی به معنای اسرارآمیز و دست نیافتنی نیز هست. شما با هدیه کردن دسته گل رز آبی به مخاطب خاص خود می گویید که دوستت دارم هرچند می دانم که دست نیافتنی هستی. گل رز زرد برای یک رویداد شاد، بسیار عالی است ، یک نوزاد جدید یا نامزدی، دلایل خوبی برای ارسال گل رز زرد است.

http://brillianceblog.irاگر به دنبال یک مجله خبری شهر گل رز زیبای بالا رونده برای باغتان هستید، گل رز چندرنگ می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. در واقع هیچ رز بالا رونده دیگری به رنگارنگی این گل نیست. این گیاه گل‌های متوسطی با سایه‌های قرمز-نارنجی و رنگ طلایی دارد.این گل روی نرده‌ها بالا می‌رود و یک سایبان در باغتان ایجاد می‌کند. این گل رز بیمار نمی‌شود و ارتفاع آن به ۲.۵ تا ۳ متر می‌رسد. باید این رز را در جای آفتابگیر بکارید و به آبیاری آن توجه کنید.

  • محل قطع شاخه براي برداشت گل بالاي اولين برگ پنج برگچه اي از پايين شاخه است.
  • پروژه دیوید آستین، 15 سال زمان برد و بالغ بر 5 میلیون دلار برای انجام پروژه هزینه شد و در آخر گل رز juliet تولید و لقب گران قیمت ترین گل رز در جهان را به خود اختصاص داد.
  • رز بوربرون با طیف صورتی رنگ برگ‌ها و عطر مست‌کننده‌اش یکی از بهترین انواع گل رز برای پرورش است.
  • رز ها به آب زیادی نیاز دارند و باید سعی کنید که بر اساس شرایط اقلیمی و نوع خاک به آن ها آب دهید.
  • درست است که نام این گونه های رز رونده است ولی این گیاه برای روندگی اصولی و رشد خوب به رسیدگی شما نیاز دارد.
بیماری‌ها و آفات ریشه، ساقه، برگ‌ها و حتی گل‌های زیبای درختچه رز را تحت‌تأثیر قرار می‌دهند. شایع‌ترین بیماری‌های گل رز ناشی از فعالیت قارچ‌ها و ویروس‌های ناخوانده هستند. کپک خاکستری و زنگ گل رز رایج‌ترین بیماری آن محسوب می‌شوند. اما گال طوقه و رزت رز را می‌توان ترسناک‌ترین بیماری گل رز نامید.

معنی و نشانه رنگ های گل رز